Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

Marine vrouw Empty Marine vrouw

za mei 26, 2018 6:39 pm
Ik werk sinds jaar en dag bij de marine. Ik ben gelukkig getrouwd met Miranda. Zij werkt niet omdat ik genoeg verdien. Miranda is 1,60 en is super slank omdat ze niet werkt gaat ze iedere dag sporten. Ze heeft echt een afgetraind lichaam en weegt niet meer dan 52 kilo. We wonen in een klein dorp in de buurt van Den Helder.
 
Ik moet 6 maanden varen en zie mijn Miranda dus 6 maanden niet af en toe spreken we elkaar op Skype. Als ik Miranda op Skype weer spreek verteld ze mij de sportschool failliet is gegaan. Ze baalt er enorm van ook omdat het de enige sportschool in de buurt is en aangezien Miranda geen rijbewijs heeft kan ze niet zo makkelijk naar een andere sportschool.
De 6 maanden vliegen voorbij en als ik weer aan wal komt staat Miranda mij op te wachtte. Ze heeft een heel kort rokje aan en een kort shirtje.
Als we in de auto zitten dan begint ze er gelijk over door dat ze niet meer kan sporten 5 kilo is aangekomen. Het was me niet opgevallen maar ik merk dat ze erg van baalt.
 
Het is weer heerlijk om thuis te zijn en omdat ik 6 maanden op zee ben geweest, ben ik veel thuis. We doen een hoop leuke dingen samen en gaan vaak uit eten. Als we 6 maanden verder zijn moet ik weer 3 maanden naar zee.
Wanneer het mogelijk is Skype ik met Miranda. Ze verveeld zich erg nu ik er niet ben en zij niet meer kan sporten.
Na drie maanden komt Miranda mij weer ophalen van de kade en wat me meteen opvalt is dat ze is aangekomen. Haar spijkerbroek zit strak, ze krijgt een dikke kont en haar borsten zijn duidelijk in omvang toegenomen. Ook haar bovenbenen zijn dikker geworden. Haar buik is niet echt gegroeid.