Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

Marine vrouw Empty Marine vrouw

za mei 26, 2018 6:39 pm
Ik werk sinds jaar en dag bij de marine. Ik ben gelukkig getrouwd met Miranda. Zij werkt niet omdat ik genoeg verdien. Miranda is 1,60 en is super slank omdat ze niet werkt gaat ze iedere dag sporten. Ze heeft echt een afgetraind lichaam en weegt niet meer dan 52 kilo. We wonen in een klein dorp in de buurt van Den Helder.
 
Ik moet 6 maanden varen en zie mijn Miranda dus 6 maanden niet af en toe spreken we elkaar op Skype. Als ik Miranda op Skype weer spreek verteld ze mij de sportschool failliet is gegaan. Ze baalt er enorm van ook omdat het de enige sportschool in de buurt is en aangezien Miranda geen rijbewijs heeft kan ze niet zo makkelijk naar een andere sportschool.
De 6 maanden vliegen voorbij en als ik weer aan wal komt staat Miranda mij op te wachtte. Ze heeft een heel kort rokje aan en een kort shirtje.
Als we in de auto zitten dan begint ze er gelijk over door dat ze niet meer kan sporten 5 kilo is aangekomen. Het was me niet opgevallen maar ik merk dat ze erg van baalt.
 
Het is weer heerlijk om thuis te zijn en omdat ik 6 maanden op zee ben geweest, ben ik veel thuis. We doen een hoop leuke dingen samen en gaan vaak uit eten. Als we 6 maanden verder zijn moet ik weer 3 maanden naar zee.
Wanneer het mogelijk is Skype ik met Miranda. Ze verveeld zich erg nu ik er niet ben en zij niet meer kan sporten.
Na drie maanden komt Miranda mij weer ophalen van de kade en wat me meteen opvalt is dat ze is aangekomen. Haar spijkerbroek zit strak, ze krijgt een dikke kont en haar borsten zijn duidelijk in omvang toegenomen. Ook haar bovenbenen zijn dikker geworden. Haar buik is niet echt gegroeid.
Ze verteld me dat ze is aangekomen en dat ze nu 64 kilo weegt. Sinds ze niet meer sport is ze 12 kilo aangekomen en met een lengte van 1,60 is dat behoorlijk wat.
 
We gaan die avond uit eten en wat me ten eerste opvalt is dat Miranda een voorgerecht neemt normaal neemt ze alleen een hoofdgerecht en ook het dessert slaat ze altijd over.
Maar nu neemt ze na het hoofdgerecht een dame blanche.
De eerste twee weken ben ik vrij. We doen lekker relax en kijken een aantal series op Netflix. Iedere dag gaat er wel een zak chips op. Normaal zag ik Miranda nooit een zak chips op eten maar nu werkt ze met gemak een zak chips weg.
 
Na vier maanden weegt mijn Miranda 70 kilo en ze ziet er mollig uit. Ze besluit dan ook om op dieet te gaan als we twee maanden verder zijn weegt ze 65 kilo.
Dan moet ik weer naar zee deze keer weer voor 6 maanden.
 
6 maanden later zie ik Miranda op de kade staan. Ik weet niet wat ik zie er niks van mijn slanke Miranda over. Ze draagt een legging en heeft dikke benen gekregen. Haar benen beginnen te schuren als ze loopt. Verder draagt ze een te strak shirtje. Als ze in de auto gaat zitten is een stukje van haar buik zichtbaar.
Ze zegt niks over haar gewichtstoename en dus begin ik er maar voorzichtig over.
Je bent een beetje aangekomen.
Haal dat beetje er maar van af zegt ze
Hoeveel weeg je eigenlijk.
Vanochtend stond ik op de weegschaal en woog ik 81 kilo.
Hoe heb je dat gedaan in 6 maanden.
Ik heb een nieuwe hobby taarten maken.
En op eten is je tweede hobby
Ze schrikt van mijn reactie. Om de sfeer niet te verpesten hou ik er verder maar over op.
 
Als ik een aantal dagen thuis ben snap ik wel waarom Miranda zo gegroeid is. Ze maakt bijna iedere dag wel een andere taart en ze eet deze vervolgens gulzig op. De taarten smaken overigens voltreffelijk.
 
Na een aantal maanden is Miranda weer dikker geworden. We gaan samen naar de stad omdat ze nieuwe kleding nodig heeft een maatje groter. Miranda heeft altijd een paar vaste kleding zaken waar ze naar toe gaat. Als we de eerste kleding zaak bezoeken waar ze altijd komt dan zijn we er deze keer snel weg. Alles wat ze aan doet is veel te klein en grotere maten hebben ze niet. Dat geld voor de tweede en derde zaak ook. Ik merk dat Miranda lichtelijk in paniek raakt. Als ook derde zaak niks wordt raakt Miranda echt in paniek. We lopen door het winkelcentrum en dan zie ik een grote maten winkel. Miranda word er vriendelijk geholpen. De verkoopster verteld haar dat ze de kleinste maat nodig heeft die ze hier verkopen. Maar gelukkig kan ze er slagen.
Als we in de auto naar huis zitten hebben we het erover.
Hoeveel weeg je eigenlijk dat je alleen nog maar kan shoppen bij grote maten winkels.
Ik heb geen idee antwoord ze.
Als je thuis bent ga je eerst maar eens op de weegschaal staan
Als we thuis komen dan kleed Miranda zich uit om op de weegschaal te gaan staan. Haar buik zit onder de rode striemen en haar ooit cup B borsten zijn verandert in grote hang borsten. Er komt 93 kilo op het display te staan en ik zie dat Miranda ervan schrikt.
 
Het komt omdat er geen sportschool meer in het dorp is.
Nee lieverd het komt door je nieuwe hobby taarten maken.
Ja maar ik heb er zo veel plezier in het maken van taarten.
Dan hoeft je ze nog niet allemaal op te eten
Dat is waar, ben je boos op me vraagt ze me.
Nee maar doe vanaf nu wel een beetje rustig aan.
 
Ze belooft het rustiger aan te gaan doen.
 
Dan moet ik weer naar zee het is maar voor 3 maanden maar ik maak me zorgen om Miranda want als ik er niet ben dan komt ze de laatste tijd enorm aan.
Als ik na maanden terug kom staat Miranda niet op de kade op mij te wachtte. Ik rij naar huis en zie Miranda op de bank zitten naast haar ligt een bord met nog een klein stukje taart. Ze heeft alleen een shirtje aan dat veel te klein is en haar buik staat helemaal bol. Ze staat moeizaam op en geef haar een zoen en knuffel. Haar buik voelt kogel hard aan.
 
Je zou rustig aan doen met je taart hobby maar volgens mij is dat niet helemaal gelukt.
Nee sorry ik kan me niet inhouden.
Het geeft niet ik ben blij je weer te zien. Hoeveel weeg je nu?
Geen idee. Moet ik me wegen vraagt ze mij.
Ja ik ben wel benieuwd.
 
We lopen naar boven. Als we boven zijn dan hijgt Miranda. Traplopen begint zwaar te worden. Ze doet haar shirtje uit en heeft alleen nog een te klein rood slipje aan.
Als ze dan op de weegschaal staat komt er 101,2 kilo te staan.
Je bent nu echt dik zeg ik tegen haar en vraag haar waarom ze eigenlijk zo weinig aan had toen ik thuis kwam. Al mijn kleding is te klein antwoord ze.
De volgende dag gaan we shoppen. Ze heeft alleen een shirtje aan en een legging. Ze draagt geen bh omdat cup D te klein is geworden. We halen een hele nieuwe garderobe. Ze belooft me dat ze het bij deze maat houd en dat ze geen grotere maat meer nodig heeft.
 
De feestdagen komen eraan en alle winkels liggen vol met zoetigheid. Miranda probeert alles uit wat er is. Iedere dag is haar buik keihard omdat ze zo vol zit. Haar buik zit ook onder de rode striemen. In januari belooft ze mij het rustiger aan te gaan doen dus ik laat haar gang maar gaan. Verder spreken we af dat ze 1 januari op de weegschaal gaat staan en voor zorgt dat haar gewicht weer onder de 100 kilo komt.
Het is 1 januari en Miranda gaat op de weegschaal staan. Ze weegt 108 kilo en belooft plechtig dat ze weer onder de 100 kilo gaat wegen.
 
Twee maand later is er een wonder gebeurd. Ze weegt 98 kilo. Ze kan weer makkelijker traplopen en haar kleding is niet meer te klein.
 
Dan moet ik weer voor 6 maanden naar zee. Als ik terug kom hoop ik dat Miranda nog steeds onder de 100 kilo weegt. Maar als ik haar op de kade zie staan is alle hoop vervlogen. Ze draagt een zomer jurkje die veel te klein is. Daardoor is die ook behoorlijk kort geworden en zijn haar dikke benen goed zichtbaar. Ik geef haar zoen en een knuffel ze voelt erg zacht aan. We lopen naar de auto.
 
Wil je niet zo hard lopen. Ik moet 116 kilo met me meedragen.
Sorry lieverd maar hoor ik het nu goed weeg je 116 kilo.
Ja ik heb me vanochtend gewogen en dacht dat je het wel wilde weten.
Dan ben je iedere maand gemiddeld 3 kilo aangekomen.
 
Als we thuis komen heeft ze een grote taart klaar staan. Ik neem een klein stukje maar Miranda gaat helemaal los. Ze begint steeds zwaarder te ademen.
Als ze klaar is doet ze haar jurkje omhoog. Ik weet niet wat ik zie haar buik is enorm groot geworden en ze begint haar buik te masseren.
 
Mijn buik doet een beetje pijn beklaagd ze.
Zal ik je buik even masseren vraag ik haar.
 
Ik begin haar buik te masseren en langzaam begint haar buik weer wat zachter aan te voelen.
 
De dagen gaan voorbij en Miranda zit standaard zo vol dat ik haar buik moet masseren omdat die pijn doet. Ik heb haar zolang niet gezien dat ik haar wel een beetje wil verwennen en niet wil beginnen over haar eet gedrag.
 
Het is inmiddels zomer en we gaan op vakantie. All-in inclusive resort. Miranda heeft een paar nieuwe badpakken gekocht. Ze zitten perfect de oude waren echt te klein geworden.
In het resort gaat Miranda helemaal los na het eten en dat is drie keer op een dag moet ze eerst even op hotelkamer gaan liggen en moet ik haar buik masseren.
Inmiddels zijn Miranda haar benen zo dik dat ze niet meer loopt maar waggelt. Dan is de lift in ons hotel stuk en moeten we noodgedwongen de trap nemen. We zitten op de tweede etage en als we eindelijk in ons hotelkamer zijn ben ik haast bang dat haar hart begeeft. Zo erg hijgt en kreunt ze. Van de ooit zo sportieve Miranda is niks meer over.
Als de laatste week van onze vakantie  in gaat en gelukkig werkt de lift weer. Maar dan op een ochtend merk ik op dat ze met moeite haar badpak aankrijgt die we nieuw hebben gekocht. Als ze het badpak eindelijk aan heeft is het duidelijk te klein. Na het diner gaan we weer naar ons hotelkamer. Ik moet wederom haar buik masseren maar voordat ik dat doe wil ze eerst haar badpak uitdoen. Ze krijgt het badpak met moeite uit en begint te hijgen. Ik moet haar dan ook helpen het badpak uit te doen.
  Als we terug komen van vakantie gaat Miranda weer op de weegschaal staan. Ze weegt 125 kilo.



Ik heb geaccepteerd dat Miranda alleen maar dikker word. Als we een paar weken thuis zijn na onze vakantie blijft ze met hetzelfde eet tempo door eten.
Lopen begint steeds zwaarder te worden en ook het huishouden begint zijn tol te eisen. Daarom nemen we een werkster aan.
Ik wil Miranda niet meer alleen laten nu zo ontzettend dik is geworden en zoek een baan aan de wal.
Als we een jaar verder zijn weegt Miranda 152 kilo. Ze is honderd kilo aangekomen sinds het sluiten van de sportschool in ons dorp. Kon ze vroeger met gemak 10 km hardlopen. Kan ze nu met moeite een 1 km waggelen. Onze trap thuis is voor haar de Mount Everst.
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

Marine vrouw Empty Re: Marine vrouw

do aug 23, 2018 6:44 pm
Ik werk inmiddels aan wal en Miranda blijft maar groeien maar omdat ik iedere dag nu thuis kom. Valt het me niet meer zo op dat Miranda blijft groeien.
Na een half jaar merk ik wel op dat haar kleding wel weer tee klein begint te worden.
 
Hoeveel weeg je eigenlijk, want ik zie dat je kleding weer te klein begint te worden.
Geen idee, de weegschaal is stuk. Antwoord ze met een roodhoofd
Moeten er niet nieuwe batterijen antwoord haar geïrriteerd.
 
Ik ga naar boven en ga zelf op de weegschaal staan en zie dat de weegschaal het gewoon doet. Dan pas zie ik dat de weegschaal maar tot 155 kilo gaat.
 
Je bent te dik voor de weegschaal geworden, het ding werkt gewoon.
 
Miranda schrikt van mijn reactie.
 
Er gaat een week voorbij en ik merk dat Miranda minder aan het eten is. Ze is kennelijk echt geschrokken van mijn reactie. Ik besluit om minder boodschappen te halen en dat helpt. Want na een maand valt me op dat haar kleding minder strak begint te zitten.
 
Volgens mij ben je afgevallen je kleding zit minder strak.
Ja ik merk het zelf ook. Zou de weegschaal het al weer doen zegt ze met een glimlach.
Ga er eens opstaan antwoord ik haar.
Kan je de weegschaal even halen dan probeer ik het.
Loop maar naar boven want je zit al heel de dag en een beetje beweging kan geen kwaad.
 
Miranda loopt naar boven. Als ze eindelijk boven is ademt ze zwaar. Dan gaat ze op de weegschaal staan maar er staat nog steeds error.
 
Er gaan 3 maanden voorbij voordat de weegschaal het weer doet voor Miranda. Ze weegt nu 154.3 kilo. Dan krijg te horen dat ik toch weer naar zee moet. Ik vrees met grote vrezen voor het gewicht voor Miranda. Als ik terug kwam van zee was ze altijd aangekomen.
Na 2 maanden kom ik terug maar tot mijn grote verbazing is Miranda niet aangekomen maar afgevallen. Ze verteld me trots dat ze onder de 150 kilo weegt. Om precies te zijn weegt ze 145 kilo. Als er weer twee maanden voorbij zijn weegt ze zelfs onder de 140 kilo. Haar kleding begint echt te groot worden. Als ze in haar lingerie staat valt me echt op dat haar BH te groot is geworden. Haar borsten zijn een cup maat geslonken.
Dan vraagt mijn meerdere of ik voor 7 maanden naar zee kan. Aangezien Miranda steeds kleiner word durf ik dat wel weer aan.
Miranda is niet blij dat ik voor zo lange tijd weg maar we besluiten samen dat ik toch moet gaan.
 
Na 7 lange maanden kom ik dan eindelijk thuis. Als ik Miranda op de bank zie zitten schrik ik mij rot. Ik heb Miranda nog nooit zo dik gezien. Ze draagt een shirtje maar haar buik komt een heel stuk onderuit. Ze draagt geen broek alleen een slipje dat ieder moment stuk kan gaan omdat het veel te strak zit. Ze draagt geen bh haar enorme borsten rusten op haar buik. Ze probeert uit de bank te komen maar dat kost haar heel veel moeite. Ik help haar overeind en dan geef ik haar een knuffel. Ze begint te huilen.
 
Sorry dat ik weer zo dik ben geworden.
Ik heb je nog nooit zo dik gezien.
Ik miste je zo en voelde me alleen goed als ik aan eten was.
 
Ik troostte haar en ik wilde er verder en maar niet te veel woorden aan vuil maken. Dat komt later wel.
Het was al laat en ik had nog niet gegeten. Miranda bestelde wat te eten voor mij en voor haar zelf. Ze bestelde voor mij een pizza en voor haar zelf een lasagne schotel en pizza. Ik hoorde haar de bestelling doorgeven maar ging er maar niet verder op in. Ik had haar 7 maanden niet gezien en ik wilde niet gelijk ruzie maken.
Als we gaan eten kijk ik met verbazing hoe snel Miranda de pizza wegwerkt. Daarna begint ze aan de lasagne schotel. Dat gaat iets minder snel en ze begint wat zwaarder te ademen. Als ze de schotel eindelijk op heeft, zie ik dat haar buik bol staat. Haar shirtje komt nog meer hoog.
 
Ik heb nog zin in ijs. Wil je het ijs uit de vriezer halen vraagt ze mij
 
Ik pak een bak ijs uit de vriezer en pak een kommetje en een lepel. Het kommetje laat ze staan en eet direct uit de ijsbak. Halverwege stopt ze. Ze kan echt niet meer. Haar buik staat op ontploffen.
 
Ik heb iets te veel gegeten me buik doet pijn.
Kan ik wat voor je doen lieverd.
Ik moet even gaan liggen maar zou je buik willen masseren.
 
Ze gaat naar boven. Maar dat gaat heel langzaam. Dan gaat ze op ons bed liggen. Het bed kraakt. Ik begin haar buik te masseren. Die voelt kogelhard aan en wat is haar buik groot. Haar buik zit onder de rode striemen. Je kan duidelijk zien dat ze als een bezetenen heeft gegeten de afgelopen 7 maanden. Dan valt ze in slaap.
De volgende ochtend is Miranda al weer vroeg op. Ze is pancake aan het maken maar wel voor een heel weeshuis. Daarna begint ze te eten. Ik kijk met verbijstering naar. Ook nu weer staat haar buik weer ontzettend bol nadat ze haar pancake op heeft. Maar nu begint ze zelf haar buik te masseren. Het wind me stiekem wel een beetje op en dat ziet ze.
 
Vind je me lelijk en dik
Ik vind je nog steeds ontzettend mooi ook al ben je veel te dik.
Nu je weer terug ben ga ik weer op dieet.
Daar ben je nog niet mee begonnen dan.
Dit was de laatste vreet bui ik beloof het.
We zullen wel zien. Ik ben heel benieuwd hoeveel je weegt. Ik ga straks een nieuwe weegschaal halen.
 
Nadat ik ook ontbeten heb haal ik een nieuwe weegschaal die verder gaat dan 155 kilo.
Als ik thuis kom ligt Miranda op de bank te slapen. Naast haar ligt een lege zak chips.
Na een uur word ze wakker.
 
Goedemorgen schoonheid. Ik heb een nieuwe weegschaal gehaald dus ga er maar eens opstaan.
Miranda kleed zich uit of dat nog veel verschil maakt een slipje en een T-shirt.
Ook dan weet ik weer niet wat ik zie. Ik heb haar borsten nog nooit zo groot gezien.
Als ze dan eindelijk op de weegschaal gaat staan zie we dat ze 171 kilo weegt. Ze is tijdens mijn afwezigheid ruim 30 kilo aangekomen.
 
We laten uit Amerika kleding voor Miranda komen. Hierdoor kan ze weer naar buiten en gaat ze weer wat meer bewegen. Ze draagt grote jurken of een legging met een T-shirt.
Er gaan maanden voorbij en Miranda eet weer normaal. De kilo’s vliegen eraf.
   
Als we 6 maanden verder zijn weegt Miranda 151 kilo. Ze is precies 20 kilo afgevallen. Ze kan weer iets makkelijker bewegen.
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum