Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

een vrouw die graag flink dik wordt

+9
Louys
ladaman
Henk
nerdalert
Slucy
decipher
ladyejkua
janbolt
rubensfan
13 plaatsers
Ga naar beneden
avatar
rubensfan
Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 65
Woonplaats : amsterdam

een vrouw die graag flink dik wordt Empty een vrouw die graag flink dik wordt

ma jan 25, 2010 11:51 pm
Zelf vind ik het mooi als een vrouw flink dik is of wordt. Lijkt me erg spannend en leuk, als een vrouw zelf ook flink dik wil worden. Lijkt me heerlijk als die vrouw dat zelf ook sexy vind en alle opvattingen over te dik zijn over veel eten opzij legt en gewoon errug dik wordt en daar van geniet. En bijvoorbeeld een erg vette dikke buik krijgt, die behoorlijk in de weg zit.
avatar
janbolt
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-01-10
Leeftijd : 62

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

wo jan 27, 2010 5:39 pm
je zou mijn broer kunnen zijn denk er precies ook zo over
avatar
Gast
Gast

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

do feb 04, 2010 8:14 pm
maarals dat flink in de weg zit, dan is dat toch alleen maar lastig?
avatar
janbolt
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 25-01-10
Leeftijd : 62

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

do feb 04, 2010 11:13 pm
het belangrijkste is dat je het bijde fijn en lekker vind
ladyejkua
ladyejkua
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-01-10
Leeftijd : 41

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

za feb 06, 2010 12:01 am
maischa schreef:maarals dat flink in de weg zit, dan is dat toch alleen maar lastig?

Daar gaat het nu juist om!

Louys vinden dit bericht leuk

decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

zo apr 04, 2010 10:57 pm
rubensfan schreef:Zelf vind ik het mooi als een vrouw flink dik is of wordt. Lijkt me erg spannend en leuk, als een vrouw zelf ook flink dik wil worden. Lijkt me heerlijk als die vrouw dat zelf ook sexy vind en alle opvattingen over te dik zijn over veel eten opzij legt en gewoon errug dik wordt en daar van geniet. En bijvoorbeeld een erg vette dikke buik krijgt, die behoorlijk in de weg zit.

Ik ben dus niet de enige die een "vettisch" heeft.....

Louys vinden dit bericht leuk

avatar
Slucy
Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 33

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

wo jun 26, 2013 2:35 pm
Ik vind het zelf heerlijk om steeds dikkerte worden maar ik vind het ook prachtig om te zien dat een andere vrouw steeds dikker wordt.
avatar
Gast
Gast

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

di jul 02, 2013 7:15 pm
Slucy schreef:Ik vind het zelf heerlijk om steeds dikkerte worden maar ik vind het ook prachtig om te zien dat een andere vrouw steeds dikker wordt.

Dat heb ik ook Slucy!!
nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

wo jul 03, 2013 1:19 pm
Vinden jullie het prachtig om te zien als jullie man/vriend dikker wordt?

Louys vinden dit bericht leuk

Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

wo jul 03, 2013 9:00 pm
Is het mooi om te zien als een andere vrouw dikker wordt om het met jezelf te vergelijken of let je op iets anders?
avatar
Slucy
Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 33

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

wo jul 03, 2013 9:31 pm
Nee ik vind het gewoon aantrekkelijk om te zien. Ik vraag me dan af hoe haar buik aanvoelt. En soms zie ik een dikke vrouw en denk ik "wat zou het lekker zijn als ik zo dik was"
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

wo jul 03, 2013 9:38 pm
Slucy schreef:En soms zie ik een dikke vrouw en denk ik "wat zou het lekker zijn als ik zo dik was"

Leuk, jaloezie de andere kant op... Twisted Evil En er weinig aantrekkelijker dan zo'n mooie grote volle vrouwenbuik... Smile 

Louys vinden dit bericht leuk

nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

do jul 04, 2013 8:45 am
Inderdaad, de aantrekkingskracht van een mooie grote volle vrouwenbuik! Onweerstaanbaar! ! Mag ik wel zeggen. Als ik er een zie dan... kan ik het bijna niet laten om te staren.
avatar
Gast
Gast

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

za jul 20, 2013 9:56 am
ja zo'n volle vrouwenbuik vind ik ook erg aantrekkelijk.......zeker in combinatie met volle billen en stevige bovenbenen... dat maakt het plaatje voor mij compleet
ik vind t gewoon erg vrouwelijk en t is net of die vrouw voor mij veel aardiger lijkt dan al die slanke types
avatar
ladaman
Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 18-08-13
Leeftijd : 60

een vrouw die graag flink dik wordt Empty ladaman

ma aug 19, 2013 7:49 pm
Wim2013 schreef:ja zo'n volle vrouwenbuik vind ik ook erg aantrekkelijk.......zeker in combinatie met volle billen en stevige bovenbenen... dat maakt het plaatje voor mij compleet
ik vind t gewoon erg vrouwelijk en t is net of die vrouw voor mij veel aardiger lijkt dan al die slanke types
Dat is nou ook precies wat ik zo aantrekkelijk vind in een vrouw,jammer dat er in nederland zo weinig van rondlopen.
avatar
Gast
Gast

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

ma sep 09, 2013 4:52 pm
klopt, in nederland zijn ze echt zeldzaam; tijd dat daar verandering in komt
degenen die er wel zijn, moeten we extra van genieten
avatar
Louys
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 24-08-20
Leeftijd : 50

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

di aug 25, 2020 8:09 am
Niks mooiers dan een vrouw die weloverwogen eet en steeds zwaarder wordt. Het begint met een kwabbig buikje en daarna is het een kwestie van veel lekker eten en drank. Dan heeft ze in een paar maanden een dikke pens waar je u tegen zegt. Ik ook trouwens. Mijn buik is flink gegroeid.

newbellyBE vinden dit bericht leuk

avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

di sep 01, 2020 3:29 pm
Ik zou het heerlijk vinden iemand echt te helpen!! Echt te feederen en te helpen zwaarder te worden. Kent iemand een vrouw die dat wil en in het echt geholpen wilt worden?

Louys vinden dit bericht leuk

avatar
robin1985
Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 38

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

za sep 05, 2020 12:21 am
Ja deze meid Kik;Bbwsarah1994

Marvin janssen vinden dit bericht leuk

avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

zo sep 06, 2020 4:47 pm
Thanks moet ik jij aanmaken dan want dat heb ik niet.
Is zij echt Nederlands?
avatar
robin1985
Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 38

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

zo sep 06, 2020 5:10 pm
Ja uit roemond en ze wil heel erg dik worden, heeft geen grens.
avatar
robin1985
Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 38

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

zo sep 06, 2020 5:11 pm
Je moet wel kik downloaden de app
avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

ma sep 07, 2020 3:22 pm
Mooi ga ik dat er vanavond opzetten
avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

ma sep 07, 2020 3:24 pm
Bedankt😊 een e-mail adres van haar zou ook al fijn zijn. 😊
Hoe ken jij haar dan?
En geen grens bijna een in Nederlandse droom😇
avatar
robin1985
Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 38

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

ma sep 07, 2020 4:38 pm
Via Fantasyfeeder.com

Maar ze vraagt vaak om geld, dat is 1 groot nadeel van haar.
Gesponsorde inhoud

een vrouw die graag flink dik wordt Empty Re: een vrouw die graag flink dik wordt

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum