Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

gymnastiek juf Empty gymnastiek juf

ma aug 07, 2017 8:49 pm
Ik was een jaar of 16 en ik had les van een gym lerares. Ik denk dat ze rond de 30 jaar was. Ze was ontzettend slank. Je zou haar zelfs mager kunnen noemen. Als ik haar gewicht moet inschatten dan denk ik dat ze 50 kilo woog. De gym lerares was ontzettend mooi. De jongens in klas hadden het allemaal over haar. Ik vond haar ook mooi maar ontzettend mager, ze had hele kleine borsten cup A en haar benen waren gespierd. en ze had heel mooi blond haar.
 
Het is inmiddels 12 jaar later en ik heb een reünie van mijn oude school.
Ik kwam veel oude klasgenoten tegen en ook de meeste leraren werkte er nog. Op een gegeven moment komt er een mollige vrouw van begin veertig naar ons toe. Ik herkende haar niet net als mijn klasgenoten. De lerares reageerde enthousiast. Hoi jongens hoe gaat het met jullie. De jongens reageerde niet echt enthousiast. Ik ben jullie oude gym lerares zij ze. Toen viel voor iedereen het kwartje. Ze vertelde dat ze geen gymnastiek meer gaf maar dat was ook wel duidelijk te zien. Ze gaf nu kookles op een huishoudschool. Je kon duidelijk zien dat ze geen gymnastiek meer gaf, daar was ze echt te dik voor geworden
Was ik vroeger in de klas de enige die haar niet aantrekkelijk vond. Was ik nu de enige die haar wel aantrekkelijk vond. Als ik haar gewicht moest schatten dan denk ik dat ze rond de 80 kilo weegt en met een lengte van 1,60 is dat veel. Haar borsten waren veranderd van cup A naar een cup C. Van haar gespierde benen was niks over. Ze waggelde nog niet maar je kon wel zien dat haar benen schuurde bij het lopen. Verder had ze een mooi bol buikje gekregen.
Ik raakte met haar aan de praat. Niemand herkent me meer zij  ze maar dat kan ik ook niemand kwalijk nemen want we zijn aardig wat jaartjes verder en zoals je kan zien ben ik in de tussentijd een beetje gegroeid.
   
Ik wist niet zo goed wat ik hier op moest zeggen maar ik vond haar ontzettend aantrekkelijk geworden. De reünie kwam op zijn einde en ik ging naar huis. Toen ik in de auto naar huis reed, het regende hard zag ik mijn gymlerares lopen. Ik stopte en deed me raampje open. Kan ik je misschien een lift geven, vroeg ik haar. Ze stapte in de auto en ik bracht haar naar huis.


Het is weer 5 jaar later ik ben inmiddels 33 jaar en ik heb weer een reünie van mijn oude school. Ik was benieuwd of ik mijn gym lerares weer tegen zou komen. Misschien is ze wel weer dikker geworden, dacht ik nog. Ik kwam me oude klasgenoten weer tegen maar mijn gym lerares was nergens te zien. Ik ging wat eten halen bij het lopend buffet en wie kwam ik daar tegen mijn oude gym lerares. Ze reageerde enthousiast op mij. He mijn chauffeur en kuste mij gedag. Wat ik had gehoopt was gebeurd. Ze was de afgelopen 5 jaar behoorlijk gegroeid. Ik denk dat ze rond de 100 kilo woog. Haar borsten waren verandert in een DD cup. Haar buik stak behoorlijk uit en haar benen waren zo dik dat ze waggelde.
We gingen samen aan een tafeltje zitten. Ze had ruim opgeschept bij het lopend buffet haar bord zat helemaal vol.
Ik ben net gescheiden vertelde ze. Mijn man vond me te dik. Ik weeg nu twee keer zoveel dan toen ik jou gymnastiek gaf.
Het wond me op dat ze me dat vertelde aan mij.
Maar ze was kennelijk niet van plan om op dieet te gaan want ze werkte haar bord met eten snel weg.
Nadat haar bord leeg was, zij ze tegen me dat ze nog wat ging halen. Blijf je hier zitten dan ben ik zo terug vroeg ze aan mij. Het duurde even voordat ze terug kwam en weer was haar bord helemaal vol. Ook dit bord werkte ze in snel tempo weg.
Moet ik je zo naar huis brengen vroeg ik haar. Dat vind ik ontzettend lief van je en ik bloosde maar voordat we gaan wil ik graag nog wat ijs eten. Ik bleef zitten en ze ging ijs halen. Ook met ijs scheppen was ze niet bescheiden. Nadat ze het ijs had weg gewerkt zag ik dat haar blouseje op spanning stond. Ze ademde zwaarder.
Zou je me nu naar huis kunnen brengen vroeg ze aan mij. We liepen naar mijn auto en ze vroeg aan mij of ik niet zo hard wilde lopen. Ik kon duidelijk zien dat ze niet meer makkelijk liep met haar dikke benen en nu ze zo vol zat werd het er niet makkelijker op.
Toen we in de auto zaten hijgde ze erg. Ze verontschuldigde zich.
Mijn conditie is niet meer wat het geweest is zij ze en het wordt tijd ik iets aan mijn lijn ga doen. Zonder er over na te denken zij ik tegen haar waarom? je ziet er geweldig uit.
Daar dacht mijn ex man anders over antwoorde zij.
Ik ben meerdere malen op dieet geweest maar als ik dan weer stopte met mijn dieet dan werd ik weer dikker dan voor mijn dieet vertelde ze.
Bij haar huis aangekomen vroeg ze of ik nog zin had om iets te drinken. Ze woonde in een appartementje op twee hoog waar geen lift was. Traplopen was zwaar voor haar geworden en voordat ze de voordeur open deed moest ze eerst even uithijgen.
We zaten bij haar op de bank en ze had wat te drinken gepakt en een zak chips. Ik had de chips bijna niet aangeraakt maar mijn gym lerares had zo’n beetje in haar eentje de zak chips weggewerkt. Haar buik stond boller en twee knoopjes van haar blouse waren open geschoten. Toen de derde open schoot had ze het door. Haar buik was dan ook zichtbaar. Ik zag de rode striemen op haar buik.
Sorry ik ben net verhuisd en ik heb nog geen tijd gehad om wat nieuwe kleding te kopen. Maar ik groei ook zo snel voegde zij er aan toe. Ze deed haar broek open en haar buik viel tussen haar benen. Sorry maar die broek zit zo strak.
Ze hebben hier in het dorp geen grote maten winkel en ik kan alleen nog maar grote maten winkels terecht vertelde ze zonder schaamte. Met de bus is zo’n gedoe voegde zij er aan toe.
Ik kan je wel een keer naar de stad brengen bood ik haar aan.
Ze vond dat ontzettend lief maar zij dat ze op dieet ging en dan was die grote maten winkel niet meer nodig.
Het was tijd om naar huis te gaan. Ik gaf haar mijn 06 nummer voor als ze zich bedacht en ik haar toch een keer naar de stad moest brengen................
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

gymnastiek juf Empty Re: gymnastiek juf

zo sep 24, 2017 8:06 am
Twee weken later werd ik gebeld door mijn oude juf. Ze vroeg mij of ik haar naar een grote maten winkel kon brengen. Haar oude kleding was echt te klein geworden.
Ik haalde haar de volgende dag op. Ze stapte bij me in de auto en ik kon duidelijk zien dat haar kleding te klein was. Haar shirtje kroop om hoog en je kon een stukje van haar buik zien.
Bij de grote maten winkel aangekomen vroeg ze of ik met haar naar binnen wilde gaan.  Daar kon ik geen nee tegen zeggen. We stapten naar binnen en een dikke medewerkster kwam ons helpen. Mij oude gym juf vertelde dat ze een grotere maat nodig had. De medewerkster vertelde haar dat ze haar klanten altijd eerst opmeten om de juiste maat te kunnen bepalen. Dit werd bijgehouden in haar klanten bestand. Mij juf vond dat geen probleem. Dan gaan we naar een apart kamertje zij de medewerkster. Ik wilde in de winkel blijven wachtte maar tot mijn grote verbazing vroeg mijn juf of ik mee wilde gaan. Uiteraard wilde ik dat.
   In het kamertje aangekomen moest mijn juf zich uitkleden. Haar slipje mocht ze aanhouden net als haar bh. Ik wist niet wat ik zag. Wat was mij ooit zo magere gymnastiek juf mooi dik geworden. Ze had een ontzettend mooie dikke buik gekregen.
 
die begon te hangen. Haar borsten wat ooit een A-cup waren gegroeid tot een E-cup. Ze droeg een DD-cup en je kon dan ook goed zien dat de bh te klein was.
De medewerkster begon haar buik op te meten. Vervolgens haar bovenbenen en armen. Daarna wilde ze haar borsten opmeten. Je borsten zijn duidelijk te groot voor je bh. Wil je je bh uitdoen dan kan ik ook je borsten opmeten. De medewerkster van de grote maten kwam tot de conclusie dat ze een cup-E heeft. Terwijl dit allemaal gebeurde mocht ik hierbij zijn. Ik keek me ogen uit en mij juf zag dat.
Je hoeft alleen nu nog op de weegschaal te staan zij de medewerkster en dan ga ik je maat bepalen zei de medewerkster.
Mijn juf ging op de weegschaal staan en er kwam 105 kilo op het display te staan.
Nadat de maat bekend was. Koos me juf verschillende nieuwe outfits.
Zo ik heb er honger van gekregen, zullen even wat gaan eten. Ik vond dat een goed plan.
Tegenover de grote maten winkel zat een snackbar. In de snackbar bestelde mijn juf een grote patat oorlog., een frikandel, een kroket en een kaassoufflé.  Ik nam met een patatje met en kroket genoegen. Ook nu weer at ze heel snel. We waren bijna gelijk klaar.
Toen ze klaar was met eten vroeg ze wat ik van haar vond toen ze daar bijna naakt in het kamertje stond. Ik schrok een beetje van de vraag en verkleurde.
Ik stotterde een beetje maar ik vond dat ze een mooi figuur had.
Dat dacht ik al antwoorde zij. Ik zag je zo naar me kijken. Daarna vroeg ze me of ik haar naar huis wilde brengen want ze kreeg vanmiddag nog visite.
Door de lunch die ze net genuttigd had stond haar buik erg bol en in de auto moest ze haar knoop los doen, ze had nog haar oude kleding aan. Het is goed dat ik een maatje groter heb gekocht voegde ze er aan toe.
Ik hielp haar met haar tassen en we namen afscheid.
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

gymnastiek juf Empty Re: gymnastiek juf

do dec 28, 2017 4:48 pm
Er gaan maanden voorbij en ik hoorde niks meer van mijn juf. Na een maand of 6 belde ze me op. Ze was vrolijk aan de telefoon en vroeg hoe het met me ging. Ik vroeg uiteraard ook hoe het maar ging en was stiekem benieuwd of ze in de tussentijd was gegroeid maar ik durfde het niet te vragen. Toen vroeg ze mij of ik tijd had om zaterdag met haar naar de grote maten winkel te gaan. Ik nam daar uiteraard de tijd voor.
Ik stond zaterdag voor haar deur en belde bij haar aan. Het duurde even voordat ze de deur open deed en het was overduidelijk ze was gegroeid. Haar spijkerbroek zat ontzettend strak en haar shirtje was te klein.
Je begrijpt denk ik wel waarom ik naar de grote maten winkel wil zij ze tegen mij.
Ik zie het antwoorde ik haar.
Zullen we eerst nog een kopje koffie doen vroeg ze. Ze liep naar de keuken en kwam met een koffie en twee gebakjes terug. Ik zei haar dat ik net had ontbeten dus het gebakje even over sloeg. Dan eet ik ze allebei zelf op antwoorde ze.
Na de koffie en gebak liepen we naar mijn auto. Op de trap moest ze halverwege stoppen om even uit te rusten. Kan je niet voorstellen dat ik vroeger gymnastiek les gaf zei ze tegen me op de trap. Je was vroeger in top conditie antwoorde ik haar terug. Ja maar dat is lang geleden hijgde ze.
In de grote maten winkel herkende de medewerkster ons nog. Mijn juf legde uit dat ze een grotere maat nodig had. De medewerkster antwoorde dat ze haar opnieuw zou opmeten. Ik ging weer mee naar het meetkamertje.
Mijn juf kleden zich weer uit maar dat kosten nu meer moeite.
Haar buik was beduidend groter geworden. Haar buik was rood doordat haar spijkerbroek veel te klein was. Ook had ze rode striemen gekregen door het snelle groeien. Haar borsten pasten duidelijk niet meer in bh met cup maat E.
De medewerkster ging vakkundig te werk. Ook nu maakte mijn juf haar bh los waar ik bij zat en ik zat aandachtig naar haar te kijken. Haar borsten rusten op haar buik
Je hebt een  F-cup deelde de medewerkster van de grote maten winkel mede.
Nu kwam het laatste moment waar ik op had gewacht mijn juf moest op de weegschaal gaan staan en daar kwam het moment mijn gymnastiek juf die ooit 50 kilo woog, weegt nu 126 kilo. Ik ben 21 kilo aangekomen zij ze verrast.
Ze kocht een geheel nieuwe garderobe. Daarna bracht ik haar naar huis en ze vroeg boven nog kwam drinken. Ik hielp haar met de tassen kleding. Toen ze uitgeput op de bank ging zitten vroeg ze of ik wat drinken wilde pakken.
Ik ben er moe van zij ze. Zou je me schoenen even kunnen uitdoen. Ik deed haar schoenen uit en ze probeerde weer een beetje bij te komen.
Ik hoop niet dat ik nog dikker word want het begint nu wel zwaar te worden en aangezien ik helemaal alleen woon, moet ik ook alles alleen doen. Misschien moet ik toch maar eens op dieet voegde zij er aan toe. Ze wilde gaan slapen dus ik ging naar huis.
 
Na een paar weken kwam ik mijn juf tegen ze begroeten mij enthousiast. Je zal het niet geloven maar ik ben op dieet zij ze trots. Ik ben al 8 kilo afgevallen. Ik reageerde niet zo enthousiast want ik zag haar graag dikker worden.
Toen duurde het een hele tijd voor dat ik weer wat van mijn gymnastiek juf hoorde. Ik was bang dat ze nog veel meer was afgevallen in de tussen tijd. Na een jaar belde zij mij weer op. Ik heb een probleem ik ben door mijn bed gezakt vertelde zij mij. Zou je me kunnen helpen het te repareren. Ik wist niet wat ik hoorde het kon niet anders dan dat ze weer gegroeid was. Ik stapte in mijn auto en reed zo snel mogelijk naar haar toe. Toen ze de deur voor mij open deed wist ik niet wat ik zag. Zoals je ziet is het dieet niet helemaal gelukt. Haar buik kwam ver onder haar shirt vandaan en ze droeg legging die ieder moment kon stuk scheuren. Hoe gaat het met je vroeg ik haar. Niet zo goed zij ze. Ik ben eigenlijk te dik om te werken dus ik zit al 3 maanden in de ziektewet. Het werken werd me echt te zwaar.  We liepen naar haar slaapkamer. Het bed kon ik repareren door een extra balk te bevestigen.
Toen we samen in de huiskamer koffie aan het drinken waren vroeg ik haar of ze geen nieuwe kleding moest kopen. Ja dat wil ik wel maar ik ben bang dat ik schrik wat ik weeg en ik durf alleen niet meer over straat me buik ziet iedereen. Je kon haar buik in vol ornaat zien. Ze droeg geen bh meer want daar was ze al lang uitgegroeid. Haar grote borsten rusten op haar mooie dikke buik.
Boodschappen liet ze bezorgen. Ze zat eigenlijk heel de dag thuis. Ik stelde voor om met haar mee te gaan naar haar favoriete grote maten winkel. We konden de auto niet voor de winkel zetten en mensen zag je naar haar kijken.
In winkel aangekomen begon het vaste ritueel mijn juf werd helemaal opgemeten. Toen ze op de weegschaal ging staan kwam het magische van 150 kilo te staan. Ze was nu 100 kilo zwaarder dan toen ik gymles van haar kreeg. Ze barstte in tranen uit toen ze het getal op de display. Ik probeerde haar te troosten en de medewerkster van de winkel liet ons even alleen. Ik vertelde haar dat ik haar ontzettend mooi vond en dat ik haar wilde helpen met de dingen die ze niet meer kon nou ze zo dik was geworden. Toen begon ze me te kussen en vroeg me of ik het echt meende wat ik haar net zij. Natuurlijk wil ik je helpen. Mij juf kalmeerde weer een beetje en zocht in de grote maten winkel een aantal nieuwe outfits uit.
Bij haar thuis aangekomen liepen we direct naar haar slaapkamer en hadden we een geweldige vrij partij.
 
Ik woon inmiddels bij mijn gym juf want ze is te dik om alles alleen in huis te doen. Als ik thuis kom van mijn werk dat zit ze op de bank tv te kijken met een zak chips of een reep chocolade. Als ik s’avonds thuis ben dan kook ik voor haar en schept ze drie keer op. Later op de avond heeft ze meestal wel weer honger en dan gaat de frituurpan aan.
De maanden gaan voorbij en mijn Juf de kleding zijn allemaal te klein.
We gaan weer naar ons favoriete grote maten winkel. Ze draagt een legging die op ieder moment op knappe staat. Haar shirtje is veel te kort, haar mooie grote buik komt eronder uit. Ook draagt ze geen bh meer want haar borsten passen er voor geen mogelijkheid meer in.

Als mijn Juf zich moet uitkleden vraagt ze of ik haar wil helpen. Ze moet erg hijgen want het kost haar veel inspanning. Je hebt cup-F verteld de medewerkster. Dan gaat ze op de weegschaal staan. 165 kilo weegt mijn gym juf nu.
Gesponsorde inhoud

gymnastiek juf Empty Re: gymnastiek juf

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum