Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

De marathon loopster Empty De marathon loopster

za mei 20, 2017 9:40 am
Nathalie is mijn vriendin. We hebben elkaar ontmoet tijdens het stappen 3 jaar geleden. Nathalie is 38 jaar, weegt 55 kilo en is 1,66 en loopt al 10 jaar lang ieder jaar de marathon van Rotterdam. Ze is echt een fanatieke hardloopster. Haar gewicht is altijd stabiel en aangezien zij een fanatieke hardloopster is heb ik ook niet de hoop dat zij aankomt. Een week voordat de marathon begint dan eet ze minimaal twee grote borden pasta iedere avond maar komt geen grammetje aan. Nathalie is zo wie zo wel een grote eter maar omdat ze zo fanatiek hard loopt is haar gewicht altijd stabiel.
 
Het was februari twee maanden voor de marathon van Rotterdam en Nathalie was druk bezig met de training om weer 41 kilometer te kunnen joggen. Het was zaterdag middag en na twee grote borden pasta wilde ze weer gaan hardlopen maar het was glad die dag.
Dus ik vroeg aan haar of het wel verstandig was om nu te gaan hard lopen. Natuurlijk ga ik hardlopen zij ze en ik ben maar een uurtje weg.
Na 1,5 uur was ze nog niet thuis. Ik dacht nog ze zal wel een extra rondje lopen. Ze liep wel vaker 2 uur. Maar na 2 uur was ze nog niet thuis en ik begon me zorgen te maken. Ik kon haar ook niet bellen want haar mobiel had ze thuis gelaten. Er was weer een half uur verstreken en ze was nu al 2,5 weg. Toen ik net de auto wilde pakken om te kijken of ik haar tegen kwam ging de telefoon. Ik rende naar de telefoon en dat was Nathalie.
Ik ben onderweg uitgegleden en ik heb mijn knie gebroken. Wandelaars hadden haar zien en hadden de ambulance gebeld.
 
Ik stapte in mijn auto en reed naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis aangekomen zag ik mijn vriendin in tranen op bed met haar been in het gips. Ik kan die marathon wel op mijn buik schrijven zij ze snikkend. Ja dat kan je wel vergeten lieverd zij ik.
Even later kwam de dokter binnen. Om te vertellen dat ze naar huis mocht. Je mag alleen in huis op krukken lopen maar je moet zoveel mogelijk met je been om hoog zitten. Als naar buiten wil gaan moet je de komende twee weken in een rolstoel zitten. Over twee maken we opnieuw foto’s van u knie en dan zien we verder.
Gelukkig woonde we in appartement met een lift dus hoefde ze geen trappen op.
Nathalie schrok zich dood normaal loopt ze iedere dag minimaal 10 km hard en nu mocht ze alleen binnen in huis lopen op krukken en als ze naar buiten wilde moest ze in een rolstoel zitten. Dokter kan ik ooit nog hard lopen vroeg ze. Daar kan ik nu echt niks zinnigs over zeggen. Over twee weken als er weer foto van u knie is gemaakt hoop ik daar een antwoord op te hebben.
 
Thuis aangekomen zat Nathalie op de bank. Nog steeds in shock wat haar was overkomen. Ik kan de marathon gewoon niet lopen zij ze iedere keer. Het was inmiddels zeven uur en we hadden nog gegeten. Lieverd ik heb geen zin meer om te koken dus zal ik maar een patatje gaan halen vroeg ik haar. Daar heb ik wel zin in zij ze. Ok wat moet ik voor je halen? Doe maar een grote patat speciaal een frikandel en een kroket. Ze was altijd een grote eter dus was ook niet verbaasd van haar bestelling. Ik ging naar de snackbar en nadat we lekker hadden gegeten gingen we allebei vroeg naar bed.
 
De volgende ochtend werd Nathalie vroeg wakker want ze had erg veel pijn. De pijnstillers waren uitgewerkt. Ik haalde in de keuken pijnstillers voor haar en zetten de TV in de slaapkamer aan. Een dagje NETFLIX werd het. Om een uur 11 kregen we allebei onderhand wel honger. Ik zal een ontbijtje voor ons maken zij ik. Ik maakte een uitgebreid en Nathalie nam het er goed. Ze at altijd veel in de ochtend omdat ze ook vaak in ochtend hard liep. De uren verstreken en we waren relax een serie in bed aan het kijken. Om een uur of twee hadden we weer honger. Ik wel honger zij ze. Waar heb je zin in vroeg ik haar. Volgens mij hebben we nog pizza’s in de vriezer. Ik gooide twee pizza’s in de oven. Ik ben zelf geen grote eter dus ik had aan een halve pizza genoeg maar Nathalie at met gemak mijn halve pizza ook nog op. Ze at altijd meer dan ik.
Begin van de avond had ik geen zin meer om te koken na een hele dag relax TV te kijken. Zal ik zo eens chinees gaan halen. Ja lekker, haal maar wat ik vind alles lekker bij de chinees. Ik haalde een familie menu veel te veel oor ons tweeën. Maar de rest konden we morgen nog op eten.
 
De volgende dag moest ik weer werken, Nathalie was al een half jaar werkloos.
Normaal stond ze vroeg op om te gaan sporten maar nu was ze aan bed gekluisterd en werd pas om een uur of negen wakker. Ze liep op haar krukken naar de keuken en maakte een ontbijt voor haar zelf. Vier boterhammen met Nutella. Na haar ontbijt ging ze weer een beetje TV kijken. Ze kon niet naar buiten alleen en het was toch veel te koud. In de middag had ze zin in zak chips de familie zak was in een half uur leeg.
 
Na een aantal was de pijn gelukkig iets afgenomen. Nathalie haar dagen waren gevuld met voornamelijk TV kijken. Gek genoeg miste ze het sporten niet echt. Op vrijdag kwam ik vroeg thuis. Ze was een nieuwe serie op Netflix aan het kijken en zat lekker aan een zak chips. Kan je je een beetje vermaken vroeg ik haar. Ik vermaak me heerlijk er zijn zoveel goede series op Netflix maar ik hoop snel weer te kunnen gaan sporten zij ze. Dat zal je voorlopig nog niet kunnen lieverd dus geniet nu nog maar even van het relaxe leven. Ze keek me boos aan. Denk je dat ik liever op de bank zit dan hardloop.
Nee natuurlijk niet zij ik snel.
 
Omdat Nathalie door de weeks heel de dag alleen zat en geen boodschappen kon doen haalde ik in het weekend genoeg boodschappen om de week door te komen. Ik haalde behalve de gewone dingen ook wat meer chips en chocolade. Ze had er omgevraagd
Het was meer dan een week geleden dat Nathalie haar knie had gebroken. Toen ik om een uur of zes thuis kwam zat Nathalie op de bank TV te kijken in een jogging pak. Naast haar lagen twee legen zak chips en het papiertje van een chocolade reep. Ik heb honger kan je gelijk beginnen met koken vroeg ze mij. Een maakte grote oven schotel en die had gretig aftrek.
Begin van de avond vroeg ze mij om een zak chips te pakken uit de keuken. Dat zou haar derde zak van de dag worden. Het was de laatste zak chips die we hadden. Het is de laatste zak lieverd. O kan je misschien voor morgen dan wat chips halen. Ik stapte in de auto om naar een avond winkel te gaan en haalde twee zakken chips.
Toen ik de volgende dag in de keuken keek waren de zakken chips weg.
 
Het was vrijdag en had was bijna twee geleden dat Nathalie haar knie had gebroken. We moesten naar het ziekenhuis om foto’s te laten maken.
Daar was het slechte nieuws van de dokter. Zoals het er nu naar uitziet kunt u nooit meer hardlopen vertelde de dokter. Ze barste in tranen uit. Hardlopen was haar lust en leven. Voorlopig mocht het gips er nog niet af wat betekende dat Nathalie aan huis gekluisterd was.
 
De weken verstreken en ik kon geregeld s’avonds naar de avond winkel rijden om chips of chocolade te halen. De dag was gekomen dat eindelijk het gips verwijderd kon worden. Nathalie had de afgelopen periode alleen maar jogging pakken gedragen omdat haar been in het gips zat en die lekker ruim zaten.
We zouden vanavond uit eten gaan om het te vieren dat het gips van haar been was.
Thuis aangekomen wilde ze haar omkleden omdat we uiteten zouden gaan. Nathalie was altijd goed gekleed en was blij dat me vriendin geen jogging pak meer hoefde te dragen.
Ze was al een tijdje bezig in de slaapkamer om zich om te kleden ze nam er altijd wel de tijd voor maar het duurde nu wel erg wel lang. Ik ging van loop van tijd toch maar eens kijken waar ze bleef. Ze zat op de rand van het bed in mooie lingerie in tranen naast haar stond de weegschaal en er lagen verschillende broeken verspreid in de slaapkamer.
Wat is er vroeg ik terwijl ik wel kon raden wat er aan de hand was. Ik pas geen enkele broek meer zij ze snikkend. Ze had de afgelopen weken alleen maar jogging broeken gedragen. Ik ben net op de weegschaal gaan staan en weeg 71 kilo. Ik wist niet wat ik hoorde.  Heb je dan geen 1 broek die je past. Nee zij ze boos. Ik ben 16 kilo aangekomen dus natuurlijk zijn ze allemaal te klein. Ik probeerde haar te troosten,  je raakt die kilo’s wel weer kwijt nu je weer kan lopen. Hoe dan ik mag en kan niet meer hardlopen. Dat was ik even vergeten. Ik heb ook geen zin meer om uit eten te gaan want ik ga echt niet in een jogging pak uiteten zij ze snikkend.
Zal ik dan wat halen, waar heb je zin in vroeg ik haar. Het bleef even stil. Ik heb wel zin in Sushi maar alsjeblieft niet te veel want ik moet die 16 kilo zo snel mogelijk kwijt te zien raken.
Ik haalde bij een take a way wat sushi en we bleven die avond thuis. De stemming was om te snijden.
 
De volgende dag ging Nathalie naar het centrum om nieuwe kleding te halen in een maat groter. Ze had altijd maat 36 en soms maat 34. Tot haar grote schrik was soms maat 38 niet groot genoeg. Ze kwam einde van de middag thuis met een paar zakken nieuwe kleding. Wil je zien wat ik allemaal gekocht heb vroeg ze mij. Ze deed haar jogging pak uit en showde haar nieuwe kleding. Als ze daar zo in haar lingerie stond vielen die 16 extra kilos toch wel erg op. Haar slipje zat duidelijk te strak. Ook haar bh begon te klein te worden. Ze had een B-cup maar een bh met een C-cup was geen overbodige luxe. Toen ze de volgende nieuwe outfit  showde vroeg ik haar of ze ook geen nieuwe lingerie had gekocht. Nee zij ze ik ga toch afvallen en dan zit de het straks weer goed. Nathalie droeg altijd dure lingerie.
 
Nathalie was begonnen met diëten maar aangezien ze niet kon sporten was het resultaat beperkt. Na drie weken was ze een 2 kilo afgevallen en woog ze 69 kilo. Het was een streng dieet en ze at heel weinig Ze was die dagen stik chagrijnig en tegen depressieve aan. Ze hoefde nooit op te letten wat ze at.
Ik ben nu drie weken bezig en ben met moeite twee kilo afgevallen. Misschien moet je accepteren dat je geen 55 kilo meer zal gaan wegen zij ik haar voorzichtig. Vind je dat niet erg vroeg ze aan mij. Je bent nu niet te genieten nu je op dieet bent zij ik haar verwijtend. Ik heb liever dat je gezellig  en wat molliger bent dan dat je 55 kilo weegt en  chagrijnig bent. Als je gewoon normaal eet dan zal je echt niet dikker worden. Maar je moet niet meer zoals toen je been in het gips zat twee zakken chips wegwerken.
Ok ik stop met het dieet want daar word ik diep ongelukkig van maar zal wel opletten wat ik eet zij ze met opluchting want ze was het dieet echt meer dan zat.
 
De weken gingen voorbij en Nathalie at voor haar doen normaal. Ze was altijd wel een grote eter maar er werden geen zakken chips en zoetigheid in huis gehaald. 
We gingen uiteten met vrienden uit eten bij een all you can eat restaurant en bij dat soort restaurants eet je altijd te veel. Nathalie nam het er ook van en ze at erg veel.
Op de terug weg naar huis in de auto moest ze haar broek los maken. Ik moet echt even me broek los maken ik heb echt iets te veel gegeten zij ze. Thuis aangekomen kreeg ze haar broek met moeite dicht. We stonden in de lift om naar ons appartement te gaan en toen ik zo naar haar kont keek had ik het idee dat die iets gegroeid was. Het was al laat dus we gingen gelijk naar bed. Nathalie kleden zich om en ik keek naar haar en ik had het idee dat ze was aangekomen. Het stond haar goed en het was een gezellige avond geweest dus ik was niet van plan om nu over haar gewicht te beginnen.
Het was zondag we hadden uitgeslapen en Nathalie kwam net onder de douche vandaan.
Ze strok mooi lingerie aan en ik keek haar zo aan. De lingerie was absoluut te klein. Haar borsten vielen bijna uit de bh en haar slipje stond op klappen.
Voorzichtig vroeg ik haar of ze was aangekomen. Ik denk het wel zij ze maar ik durf niet op te weegschaal te staan. Valt het erg op zij ze.
Ja zei ik je hebt nieuwe lingerie nodig je borsten passen niet meer in je bh.
Ze begon te huilen. Ik let echt op wat ik eet zei ze snikkend.
Dat was ook zo maar ze was altijd al een grote eter maar voor haar ongeluk sporten ze bijna iedere dag en nu sporten ze nooit meer.
Ga eens op de weegschaal staan vroeg ik haar.
Ze pakte de weegschaal dat onder het bed stond en ging op de weegschaal staan. Ze was na het stoppen van haar dieet 6 kilo aangekomen en woog nu 75 kilo. Van het zien van het getal moest ze weer huilen.
Niet huilen lieverd je ziet er nog steeds geweldig uit je bent alleen wat voller.
Meen je dat echt vroeg ze onzeker.
Ja natuurlijk ik ben altijd eerlijk tegen je bevestigde ik haar.
Ze kuste me en vroeg me nog een keer als bevestiging, dus ik hoeft niet op dieet.
Nee zij ik volmondig. Ik vond haar nieuwe rondingen er aantrekkelijk uitzien.
Maar ik zal wel wat nieuwe lingerie kopen lieverd want die pas je echt niet meer.

Ze glimlachte al weer een beetje. Dat ga ik vanmiddag doen want het zit echt niet meer lekker. Ze haalde dezelfde middag nog voor een hoop geld nieuwe lingerie. Nathalie droeg nu mooie bh’s met een C-cup.
Word vervolgd.....
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

De marathon loopster Empty Re: De marathon loopster

ma jun 12, 2017 5:33 pm
Het was inmiddels hoog zomer en we zouden op vakantie gaan. Nathalie had nieuwe bikini’s gekocht dat was echt nodig want een jaar geleden woog ze nog 55 kilo dus in die oude paste ze niet meer. Net voordat we op vakantie zouden gaan had Nathalie nog op de weegschaal gestaan.
We waren onderweg naar Zuid Frankrijk en in de auto vertelde ze dat ze de dag voor de vakantie nog had gewogen.
Ik heb me gisteren nog gewogen en weeg 76 kilo vertelde ze blij. Ik ben maar een kilo aangekomen in die paar maanden dat ik me voor het laatst heb gewogen. Het lijkt erop dat me gewicht stabiel is.
Dat denk ik ook maar nu zijn we op vakantie dus moet je lekker genieten zij ik tegen haar.
We hadden een huis gehuurd en genoten van onze vakantie. We gingen iedere dag op vakantie en we letten nergens op.  Nathalie at zichtbaar meer dan dat ze thuis deed en de zakken chips en tussendoortjes gingen smaakte haar goed. Die ze thuis niet at.
Na twee weken waren we weer thuis. Nathalie had alleen maar in bikini en zomer jurkjes gelopen. Toen we thuis waren en ze weer een spijkerbroek aan wilde doen. Kreeg ze de knoop van haar spijkerbroek met geen mogelijkheid dicht. Ik kwam net de slaapkamer toen ze haar spijkerbroek probeerde dicht te doen. Ze liep rood aan.
Ik geloof dat ik te veel heb gegeten tijdens de vakantie zei ze met een onzekere stem.
Op vakantie moet dat toch kunnen zei ik tegen haar.
Ze deed de broek weer uit en deed een zomerjurkje aan het was toch nog warm.
De rest van de zomer liep Nathalie in zomer jurkjes.
 
Het was het inmiddels september en het werd nu echt te koud voor zomerjurkjes. Nathalie stond alleen op de weegschaal als ze haar broeken niet meer paste. Tussentijds durfde ze niet te kijken. 
Nathalie at weer normaal dus ze probeerde maar weer eens om een spijkerbroek aan te doen. Maar de knoop kreeg ze nog steeds niet dicht.  Ze baalde er echt van en ging op de weegschaal staan voordat ze op vakantie was geweest woog ze 76 kilo.
Ze durfde haast niet te kijken. Er kwam op het display 82 kilo te staan.  Ze liep de huiskamer in waar ik zat met een rood hoofd van woede.
Ze stond daar in haar lingerie en keek zo naar haar en ik vond haar er geweldig uitzien. Ze kreeg nu echt een buik en haar borsten leken ook weer groter. Haar benen begonnen ook echt dik te worden.
Ik ben net op de weegschaal gaan staan en ik weeg verdomme 82 kilo. Ik kan weer nieuwe broeken kopen omdat ik ben aangekomen zei ze boos.
Ik reageerde nonchalant dat zou ik dan maar doen.
Vind je het dan niet erg dat ik ben aangekomen vroeg ze mij.
Nee ik vind je er geweldig uitzien.
Ik probeer voor jou op me eten te letten en dan vind jij het niet erg dat ik dikker word zij ze boos.
Ik heb nooit gezegd dat je op je eten moet letten reageerde ik verontwaardigd.
Dus je vind het niet erg als ik af en toe een zak chips eet vroeg ze onzeker.
Nee zei ik hard en duidelijk.
Ok haal voor vanavond voor bij de tv een zak chips voor me.
Ik ging later op de dag boodschappen halen en haalde drie zakken chips. Toen we s’avonds voor de tv zaten vroeg ze of ik nog chips had gehaald. Ik pakte de grote zak chips voor haar. Ze genoot er zichtbaar van en at in no-time de zak chips.
De volgende avond pakte ze een nieuwe zak chips en ook die at ze met veel plezier op.
Van verloop van tijd was het een gewoonte dat als we s’avonds tv keken dat Nathalie een zak chips at. Ook overdag snoepte ze meer.
 
Er was nog geen maand voorbij of ze merkte alweer dat haar kleding strak begon te zitten. Ze merkte het nu vooral aan haar blouses. Dus ging Nathalie maar weer eens op de weegschaal staan. 91 kilo stond er op het display. Ze raakte langzaam er aan gewend dat ze aankwam en was niet meer in zo’n shock. Ze merkte wel goed dat van haar ooit zo goede conditie niks meer over was. Haar benen begonnen langzaam te schuren en traplopen ging in het verleden ook soepeler.
Ze vertelde me dat ze vanochtend op de weegschaal had gestaan maar was er een stuk relaxer onder. Ik vond het stiekem alleen maar mooi dat ze weer was aangekomen.
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

De marathon loopster Empty Re: De marathon loopster

di jun 13, 2017 12:52 pm
Het was december en iedereen eet meer in december en Nathalie dus ook. Ze at ontzettend veel chocolade in die maanden. Ze leek wel onverzadigbaar. In januari ga ik weer op me eten letten zij ze iedere keer. Als ze weer wat chocolade pakte uit de keuken.
We gingen bij de moeder van Nathalie eten met eerste kerstdag en Nathalie was in het verleden zo’n beetje de enige slanke van haar familie maar nu hoorde ze echt bij de familie. Ze was zeker nog niet de dikste. Ik denk dat haar zus minimaal 130 kilo woog en haar moeder zal zeker nog 10 meer wegen. Daarom was Nathalie misschien in het verleden ook zo fanatiek met het hardlopen.
Kerstmis was bij haar familie dan ook één groot eet feest. Nathalie liet zich ook helemaal gaan. Ik had haar nog nooit zoveel zien eten.
Op de terug in de auto zag dat haar buik helemaal bol stond. Het blouse stond helemaal strak. Ze wreef als maar over haar buik en ze kreunde een beetje.
Voel je je niet lekker vroeg ik haar.
Ik heb denk ik iets te veel gegeten me buik doet pijn zei ze kreunend.
Bij thuiskomst gingen we gelijk naar de slaapkamer.  Nathalie kleden zich uit haar buik stond helemaal bol en ik zag dat ze rode striemen had. Ze vroeg me of ik haar schoenen kon uit doen. Daarna ging ze naakt in bed liggen. Ik vroeg haar hoeveel ze eigenlijk woog.
Ik ben geen idee de laatste keer woog ik 91 kilo ik zal me morgen weer eens wegen zij ze.
De volgende stond haar buik niet meer zo bol ze was vrolijk. Ze maakte een groot ontbijt en ze nam het er flink. Ben je nog op de weegschaal gaan staan vroeg ik haar. Ze reageerde geïrriteerd. Na de feestdagen ga ik weer normaal eten. Dus ik hield er maar over op.
We zouden tweede kerstdag bij haar zus vieren wat betekende dat er weer veel gegeten zou worden. Haar zus die minstens 130 kilo woog had nog meer eten op tafel gezet dan haar moeder op eerste kerstdag. Nathalie at nog meer dan gisteren. Haar zus moest haar broek op een gegeven moment los maken zo vol dat ze zat. Ze verontschuldigde zich. Nathalie zij vervolgens ik geloof dat ik ook me broek los moet maken en de zussen aten daarna vrolijk verder. Toen we naar huis gingen kreeg Nathalie met geen mogelijkheid meer haar broek dicht haar buik stond nog boller dan gisteren.
In de auto bood ze haar excuses aan dat ze zoveel had gegeten.
Dat geeft toch niet lieverd, als je maar genoten hebt vanavond zei ik tegen haar geruststellend.
Oud en nieuw werd bij ons gevierd haar zus zou langskomen. Nathalie had boodschappen gehaald. Ze had een hoeveelheid boodschappen gehaald waar je u tegen zegt. Het was erg gezellig de twee zussen aten alsof het de laatste avond was dat ze konden eten. Ook nu gingen de broeksknopen later op de avond open. Er was ook aardig wat drank op dus de dames geheel relax. Haar zus zat in een lage stoel en haar buik hing behoorlijk uit haar broek. Ik vond dat ze een erg mooie buik heeft. Nathalie haar buik was behoorlijk gegroeid de laatste tijd maar hing nog niet echt. Na een uurtje of 1 ging haar zus naar huis. De dames hadden allebei ontzettend veel gegeten.
De volgende ochtend zei Nathalie ik zal me nu eens wegen want ik had beloofd om het nieuwe jaar weer op me gewicht te letten. Ze ging er met veel zelfvertrouwen op de weegschaal staan. Maar toen ze het getal op de weegschaal zag staan was al het vertrouwen weg. Ze durfde me nauwelijks te vertellen hoeveel ze weegt.
Ik weeg 103 kilo. Ik schaam me diep zij ze.
Het enige wat ik zei was vind je het gek als je zoveel eet.
Ik ga morgen een afspraak met een diëtiste maken.
Nathalie maakte een afspraak met een diëtiste en begon sinds lange tijd weer met lijnen.
De eerste kilo’s vlogen eraf en na een maand woog ze 95 kilo. Ze paste haar kleding weer beter maar ze werd er niet vrolijker op. Het op haar voeding letten viel haar zwaar.
Op een zaterdag kwam de zus van Nathalie op visite. Ik deed de deur voor haar open en kon duidelijk zien dat ze was aangekomen.
Hoeveel ben je afgevallen vroeg de zus aan Nathalie.
8 kilo in een maand zij ze trots.
Dat doe je beter dan ik. Ik ben 8 kilo aangekomen deze maand zij haar zus zonder enige schaamte.
Hoeveel weeg je dan vroeg Nathalie
143 kilo en ik voel me ontzettend goed zij haar zus trots.
Nathalie had gebak gehaald en zat naar ons verlekkerd te kijken hoe wij het gebak op aten. Er waren nog twee gebakjes over maar Nathalie nam zelf niks
Toen haar zus naar huis ging was Nathalie stik chagrijnig.
Ik kan niet eens meer gebak eten zij ze boos.
Je kan wel gebak eten als het maar binnen de perken blijft. Neem een gebakje zij ik tegen haar je bent zo sterk geweest dus je hebt al laten zien dat je het kan.
Ze liep gelijk naar de koelkast en pakte het gebakje. Ze genoot er zichtbaar van.
In de avond zij ik tegen Nathalie er is nog 1 gebakje over die zal ik weggooien want morgen is dat niet meer goed. Ze vond het zonde dat het weggooide en zij dat ze hem dan wel op at. Ik gaf haar het gebakje en genoot er weer van. Ze had dit erg gemist zij ze.
Twee dagen later moest Nathalie weer naar de diëtiste. Ze had een dag de daarvoor weer netjes aan het dieet gehouden. Ze had vandaag weer een weeg moment maar tot haar grote schrik was ze een kilo aangekomen. Ze vertelde over het gebakje. De diëtiste legde uit dat ze makkelijk aankomt en zeker als je in zo korte tijd zo veel afvalt.
Het humeur van Nathalie werd er niet beter. Ze ging weer strak aan het dieet maar ze werd steeds chagrijniger. Ook de kilo’s gingen er niet meer zo hard af.
Toen ze weer eens terug kwam van diëtiste en het resultaat viel tegen. Ze woog 93 kilo.
Barste thuis de bom. Ze was niet te genieten en we kregen ontzettende ruzie.
Na een paar uur konden we weer normaal met elkaar praten.
Het is voor onze relatie als je stopt met je dieet zij ik tegen haar. We hebben alleen ruzie als we het over je gewicht hebben of als jij op dieet bent.
Zij beaamde dat en besloot te stoppen met haar dieet.
Ook besloten we dat ze tot de zomer niet op de weegschaal zou staan.
 
Nathalie was gelukkig gestopt met haar dieet en ze at weer als van ouds. De zakken chips waren niet aan te slepen. Je zag haar echt groeien. Haar borsten begonnen echt te hangen en waren behoorlijk gegroeid. Ze droeg nu een E-cup. Ook haar benen begonnen te schuren. Lopen werd dan ook zwaarder voor haar. Liep ze vroeg met gemak een marathon nu was traplopen al zwaar. Haar buik begon ook te hangen en  ze kon alleen nog maar kleding kopen in grote maten winkels. Maar ze was nooit meer chagrijnig.
 
Het werd zomer en we hadden afgesproken dat ze tot de zomer niet op de weegschaal zou staan.
Ik ben benieuwd hoeveel je weegt zij ik op het ochtend, zou je niet eens op de weegschaal gaan staan zij ik tegen haar.
Ik denk dat je schrikt zij ze tegen me. Ik vind je ontzettend mooi dus waarom zou ik schrikken stelde ik haar gerust.
Als jij de weegschaal pakt dan kleed ik me uit. We hadden de weegschaal in schuur opgeborgen want die hadden we niet meer nodig.
Ik ging de weegschaal halen en Nathalie had zich uitgekleed. Ze was een beetje onzeker maar ging op de weegschaal staan. Er kwam error op het scherm te staan.
Ik denk dat die stuk is zij ze opgelucht.  Ze stapte van de weegschaal. Ik pakte de weegschaal van de grond en keek naar de achterkant. Daar stond op dat de weegschaal niet verder ging dan 120 kilo.
Ik denk dat je te zwaar bent voor deze weegschaal zij ik haar voorzichtig.
Dat kan niet zij ze overtuigend. Ik legde uit dat de weegschaal maar tot 120 kilo ging.
Ik bestel wel een nieuwe weegschaal op internet.
We zochten samen naar een weegschaal op internet en bestelde er eentje die tot 150 kilo ging.
Na een paar dagen kwam onze bestelling binnen. Nathalie kleden zich weer uit.
Ze ging op de weegschaal staan en er kwam een getal op het display te staan 123 kilo.
Haar eerste reactie was ik was dus toch te dik voor die weegschaal.
Maar ik vond het geweldig dat ze een nieuwe weegschaal nodig had.
 
We zouden over paar weken weer naar Zuid Frankrijk op vakantie gaan. Nathalie moest een nieuw badpak of bikini hebben want het jaar daarvoor woog ze nog 76 kilo. Ze bestelde een badpak op internet en toen het pakketje binnen kwam probeerde ze het te passen. Maar het badpak was eigenlijk iets te klein. Haar borsten vielen er bijna uit en haar buik was iets te groot. Het stond haar wel goed. Misschien moet je ook een bikini bestellen. Dan heeft je buik de ruimte. Ze bestelde een bikini en dat paste haar beter.
Ondanks dat Nathalie wel was geschrokken van haar gewicht at ze er niet minder om.
Toen we eindelijk in het zomerhuisje in Zuid Frankrijk waren aangekomen en ze het badpak aan wilde doen, paste het echt niet meer was het eerst alleen dat haar borsten er bijna uitvielen nu was haar buik ook veel te groot geworden.
Haar reactie was koeltjes een paar geleden paste ik het badpak nog.
We hadden een heerlijke vakantie en Nathalie genoot niet alleen van de zon maar ook van al het lekkere eten.
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

De marathon loopster Empty Re: De marathon loopster

ma jun 19, 2017 7:27 pm
Na thuiskomst viel me op dat ze na het eten altijd haar broeksknoop moest los maken.
Lieverd kan je niet beter een legging gaan dragen die zitten niet zo strak om je buik. Ze beaamde dat want ze had 1 legging en die zat niet strak om haar buik en al haar spijkerbroeken wel. Ze was weer uit spijkerbroek gegroeid. Nathalie was een goede klant geworden bij de grote maten winkel want ze groeide snel uit haar kleding.
Laten we morgen naar de stad gaan een paar leggings voor je kopen. Ze vond het een goed idee. De volgende ochtend stonden we vroeg op want we wilde naar de stad om leggings te kopen en we zouden ook nog bij de zus van Nathalie langs gaan.
Ik zal eens kijken hoeveel ik weeg zij ze. Normaal moest ik het altijd vragen maar nu wilde ze het zelf weten. Ze ging op de weegschaal staan en er 137. Ze reageerde er kalmpjes onder en ook dat was nieuw.
Nathalie haalde ook gelijk nieuwe bh’s want cup E was veel te klein geworden.
Daarna zouden we bij haar zus gaan eten. Het gewicht van haar was ook niet steken bij 142 kilo. Ze was duidelijk gegroeid.
De zussen aten om te beginnen twee gebakjes bij de koffie want vond haar zus op 1 been kan je niet leven. S’avonds bij het dinner gingen bij de dames helemaal los. Nathalie had nog een spijkerbroek aan en de knoop moest uiteraard weer los. Ze at altijd al veel maar vergeleken bij haar zus stelde dat nog niet heel veel voor.  Toen de dames eindelijk klaar waren met eten toen konden ze allebei bijna niet meer lopen. Ik moest Nathalie helpen om bij de auto te komen. In de auto masseerde ze haar buik, haar buik deed pijn zo vol dat die zat. Het is goed dat we vandaag leggings hebben gehaald want die spijkerbroek past echt niet meer. Haar buik hing echt uit haar broek.
 
Bij haar zus was het gewoonte dat Nathalie zoveel at dat ze het eerste uur bijna niet kon lopen en dat haar buik pijn deed omdat die zo vol zat maar dat werd thuis ook steeds meer een gewoonte. Ze at zich helemaal vol tot ze niet meer kon. Ik masseerde haar buik dan na het eten.
De leggings die we aantal maanden geleden hadden gehaald begonnen strak te zitten.
Ik denk dat ik nieuwe leggings nodig heb zij ze. Ik reageerde verbaasd want deze waren nog maar een paar maanden oud. Hoeveel weeg je dan nu vroeg ik haar. Geen idee zij ze.
Als je weegschaal haalt dan ga ik er wel op staan zij ze nonchalant. We zaten in de huiskamer en ik ging de weegschaal pakken. Ze kleden zich uit en alleen haar lingerie had ze nog aan. Wat me gelijk opviel was dat haar bh ook weer te klein was en haar buik was rood doordat de legging te strak was.
Ze ging  op de waagschaal staan en er kwam error te staan. Haar eerste reactie was gelijk ben ik ook te dik voor deze weegschaal. Ik ben bang van wel zij ik tegen haar.
Zullen we dan maar een nieuwe bestellen want ik ga niet afvallen. Dat lijkt me maar het beste zij ik.
We hadden twee keuzes een weegschaal die tot 200 ging en 1 die tot 275 kilo kon meten. Die van 275 kilo was een stuk duurder en Nathalie zij gelijk als ik boven de 200 kilo ga wegen is het tijd dat ik ga afvallen. We bestelde dus die 200 kilo kan wegen.
De volgende dag was de weegschaal binnen en Nathalie ging op de weegschaal staan.  De display gaf 155 kilo aan. Ik ben 100 zwaarder voordat ik me knie brak zij toch een beetje geschrokken.
 
De maanden verstreken en Nathalie bleef maar groeien. Lopen werd steeds zwaarder voor haar. Ze waggelde nu echt  en als ze een trap moest lopen moest halverwege uitrusten. Ze probeerde zoveel mogelijk de lift te nemen.
De zus van Nathalie kwam bij ons wonen zij woog inmiddels ruim over de 200 kilo en dat vond haar vriend te veel. Dat haar zus tijdelijk bij ons kwam wonen zorgde er voor dat Nathalie nog harder ging groeien. Ze hielden eet wedstrijden en het frustreerde Nathalie dat zij meestal het wedstrijdje verloor.
Na een aantal maanden leerde haar zus een feeder kennen en ze ging al snel bij die feeder wonen. Maar Nathalie ging er niet minder om eten nadat haar zus bij ons weg was. Het was weer zo’n periode dat al haar kleding te klein begon te worden. Shirtjes waren te kort en leggings begonnen weer te strak te zitten. Op een gegeven moment was al kleding te klein.
Lieverd het word dat je weer eens nieuwe kleding gaat kopen. Ja dat wil wel maar ik begin te dik te worden om auto te rijden zij ze snikkend. Ze heeft een Volkswagen Up.
Waarom zeg je dat dan niet tegen me lieverd. Dan ga ik met je mee.
Het stuur komt tegen me buik aan dus autorijden doet gewoon pijn zij ze snikkend, ben je niet boos op me
Nee natuurlijk niet ik vind je ontzettend mooi troostte ik haar.
Maar hoeveel weeg je eigenlijk maar ze wist het niet.
Ze was bang dat er weer error op de weegschaal zou staan.
Ik stelde voor om morgen nieuwe kleding te gaan halen en dat ze dan ook maar weer eens op weegschaal zou gaan staan.
De volgende dag stond ze op de weegschaal en we hadden allebei verwacht dat er error op scherm zou staan maar het viel mee. 188 kilo woog Nathalie nu. Ze was opgelucht.
 
Ik moest een maand voor mijn werk naar het buitenland en Nathalie zou een maand bij haar zus gaan wonen. Haar zus woog inmiddels 240 kilo ruim 50 kilo meer dan Nathalie.
Haar feeder zorgde erg goed voor haar en deed dat nu ook voor Nathalie.
Ze kon niet zoveel eten als haar zus maar ze probeerde dat wel. Als ik haar belde s’avonds dan vertelde ze vaak dat ze zo vol zat dat haar buik pijn deed maar dat ze er ook erg van genoot om zo vol te zitten.
De klus in het buitenland liep uit. Ik moest nog twee weken langer blijven.
Toen ik eindelijk weer aankwam op Schiphol, haalde de vriend van haar zus mij op. Hij vertelde me Nathalie vandaag weer thuis was en dat ze op me wachtte maar dat ik niet moest schrikken omdat ze wel wat was aangekomen. Hij vertelde dat zussen elkaar aanstaken dat ze allebei steeds meer aten. Haar zus was in die 6 weken 12 kilo aangekomen. Ik bereiden me voor dat Nathalie ook 12 kilo was aangekomen wat zou betekenen dat ze nu 200 kilo zou wegen.
Bij thuiskomst zat Nathalie op de bank te wachtte. Ik kon duidelijk zien dat ze was aangekomen. Ze stond op uit de bank wat zichtbaar moeilijker voor haar was. Ze zij gelijk tegen me dat ze was aangekomen. Ik zie het maar je ziet er geweldig uit. Vind je dat echt vroeg ze ben ik niet te dik. Nee echt stelde ik haar gerust. Ze had de afgelopen weken geen nieuwe kleding gekocht en dat kon je zien alles zat strak en ze droeg geen bh. Haar borsten rusten op haar grote buik. Het zag er geweldig uit.
Je draagt geen bh, dat klopt die pas ik niet meer cup H is te klein geworden.
Hoeveel ben je aangekomen vroeg ik haar. Ik heb nog niet durven kijken zij ze maar me zus is 12 kilo aangekomen dus ik denk dat ik zo iets ben aangekomen.
Als je echt wil weten dan kan ik me wel even wegen. Ik ben heel benieuwd.
We liepen samen naar de weegschaal in de slaapkamer. Nathalie vroeg me om te helpen haar legging uit te doen. Ik merkte dat die strak zat. Toen ging Nathalie op de weegschaal staan. Er kwam error te staan. We hadden toch die andere weegschaal moeten kopen zij ik tegen haar. Vind je het niet erg dat ik nu boven de 200 kilo weegt vroeg ze me. Nee ik vind het geweldig en ben super trots op je.

De volgende dag stond Nathalie op de weegschaal. Ze woog nu 206 kilo.
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

De marathon loopster Empty Re: De marathon loopster

za jul 01, 2017 10:56 pm
Gaaf verhaal. Ze neemt wel heel snel toe in het laatste deel...
avatar
Bollebertus
Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 21-07-17
Leeftijd : 28

De marathon loopster Empty Re: De marathon loopster

vr jul 21, 2017 2:21 pm
Ga op taalcursus!
avatar
piet89
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 01-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

De marathon loopster Empty Re: De marathon loopster

za aug 05, 2017 3:48 pm
Erg leuk verhaal, leuk om zo iets te lezen!!
Eerste gedeelte ook zeker realistisch.
Gesponsorde inhoud

De marathon loopster Empty Re: De marathon loopster

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum