Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

za jan 23, 2010 4:55 pm
Er zijn nogal wat fantasieën in omloop rond dik zijn. Zo kan het een fantasie zijn dat een vrouw dikker wordt, of vinden liefhebbers het leuk om een dikke vrouw helemaal vol te stoppen. Of ze vinden het leuk om een vrouw te zien eten.
Ik ben benieuwd wat jouw fantasie is.
avatar
Fanza01
Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 13-02-10
Leeftijd : 47

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

vr feb 26, 2010 10:05 am
Je vriendin die met een vriendin van haar op een cruise gaat..ze laten zich volledig lekker verwennen op de cruise en eten de hele dag door. De bikini's en zomerjurkjes rekken tijdens de cruise ongemerkt mee maar aan het einde komen ze er beide achter dat ze hun gewone kleren totaal niet meer passen. Als ik de meiden kom ophalen zie ik 2 dikke vrouwen op mij aflopen, lekker langzaam en een beetje waggelend. Ze moeten duidelijk zelf nog wennen aan het nieuwe vet. De broek kan maar net om hun dik geworden kont heen..de bloesjes die ze aan hebben staan superstrak alsof ze het ieder moment kunnen begeven..
decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

zo apr 04, 2010 11:04 pm
Mijn fantasie is vooral dat een vrouw dikker wordt en dat zelf ook wil. Dat zij trots is op haar dikker wordende lichaam. Liefst "alles"... Dus zowel benen billen buik borsten en armen. In mijn fantasie is deze vrouw er trots op als ze weer eens uit haar kleren is gescheurt, en wordt ze zo dik dat ze vrolijk waggelend door het leven wandelt.
nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

wo jun 26, 2013 8:44 pm
Mijn fantasie lijkt daar wel heel erg op. Een vrouw die dikker aan het worden is in de kennissen kring en op een verjaardag verteld ze dat ze is aangekomen waarop vriendinnen beamend reageren. Vervolgens barst er natuurlijk een hele discussie los over dieeten en aanverwante activiteiten. Na het wat aangehoord te hebben meng ik me in het gesprek en ontkracht wat mythen rondom afvallen met mijn kennis als sportinstructeur. Ik voeg er wel heel luchtig maar gemeend aan toe dat ik de extra kilo's heel erg goed vind staan en dat haar vrouwelijke vormen daardoor meer geaccentueerd worden. Nadat de dieet discussie is afgerond biedt ik aan om een drankje te halen om - ik knipoog - te proosten op haar nieuwe voluptueuze figuur. Ze staat op en zegt gniffelend: "Ik loop wel even mee dan heb ik weer wat beweging." In de keuken klinken we de glazen op alles wat rond is. Het gesprek wat volgt gaat over het werk wat ik gedaan heb in de sportschool en of ik wat aan kan raden wat ze kan gaan doen. Bij de suggesties die ik doe geef ik duidelijk aan dat ze niet zo veel hoeft te doen als ze maar in conditie blijft. Afvallen is niet nodig omdat het haar zo goed staat. Ze bevestigt dat ze zelf ook wel vind dat het haar beter staat dan toen ze dun was en dat ze het heerlijk vindt dat ze echte heupen heeft waar ze haar handen op kan zetten. Het verbaast haar alleen dat ik haar niet aanmoedig om af te vallen. Ik beken daarop dat ik dunne vrouwen helemaal niet aantrekkelijk vind en dat ik juist me juist aangetrokken voell tot vrouwen die vol en zacht zijn. Very Happy

Dan gaat het verhaal eigenlijk door met bevestigen dat ze sexy is terwijl ze dikker wordt en beschaamd advies komt vragen over dat ze zichzelf niet kan stoppen en dat ze zichzelf steeds sexier begint te voelen met elke kilo die er aan komt. etc.. etc. Razz

Groetjes,
Nerdalert
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

wo jun 26, 2013 9:19 pm
Opwindende fantasie. Wat doe je eigenlijk als je in het echt een vrouw tegenkomt die dikker is geworden? Geef je haar een complimentje of houd je je mond? Voor het laatste is namelijk best veel lef nodig. Ik heb het nog niet gedurfd. Zelfs als bijvoorbeeld een collega zegt dat ze zichzelf te dik vindt of zo.
nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

wo jun 26, 2013 9:25 pm
Toevallig heb ik het vandaag nog gezegd. Een dame bij ons op het werk was redelijk trots op het feit dat ze aan het afvallen was en al wat kilo's kwijt was. Dus veel complimenten van de andere dames maar ik heb toch maar even gezegd dat ik het wel knap vindt (discipline) maar dat ik haar juist heel erg vrouwelijk vond met haar extra pondjes en dat ik het jammer vond dat ze zo veel was afgevallen. Dat gaf wel wat rare blikken maar ach de waarheid mag gezegd worden.

Henk en Louys vinden dit bericht leuk

decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

zo jun 30, 2013 11:45 pm
Ik heb mijn fantasie 3 jaar geleden gepost, maar deze begint nu werkelijkheid te worden... Wink

Henk vinden dit bericht leuk

nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

ma jul 01, 2013 5:45 am
Vertel vertel!! Altijd fijn om te horen wanneer er dromen uit komen!
avatar
Louys
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 24-08-20
Leeftijd : 50

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

vr jun 25, 2021 7:20 am
Ik schrijf graag over dik worden en sex. Dat kan over mijn vrouw en ik gaan, maar ook over fantasieën. Wie vindt het leuk om hierover met mij van gedachten te wisselen. Een paar sleutelwoorden: extreem dik, mesten, en sex, alleen, met meerderen. Geen grenzen. Ruimte voor fantasie.
Geïnteresseerd? Stuur me een pm.

Henk vinden dit bericht leuk

avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Nederlandse feedee

di jul 13, 2021 5:14 pm
Kent iemand of weet iemand die ik echt kan helpen dikker te worden?
Ook naarmate ik ouder wordt hou ik er steeds en steeds meer van( ben pas 36 maar oké)
Ik zit wel op fantasy feeder. Maar vind nog steeds niemand,

Louys vinden dit bericht leuk

avatar
piet89
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 01-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

do jul 15, 2021 1:11 pm
Hoi Marvin,

Zit je toevallig ook al op feabie of eventueel op de dating app wooplus? Misschien kan je hier vinden wat je zoekt.
avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

zo jul 18, 2021 3:32 pm
Nee daar zit ik niet op. Bedankt ga ik daar op kijken .

piet89 vinden dit bericht leuk

avatar
Louys
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 24-08-20
Leeftijd : 50

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

zo jul 18, 2021 11:05 pm
Marvin janssen schreef:Kent iemand of weet iemand die ik echt kan helpen dikker te worden?
Ook naarmate ik ouder wordt hou ik er steeds en steeds meer van( ben pas 36 maar oké)
Ik zit wel op fantasy feeder. Maar vind nog steeds niemand,
Ha Marvin, 
Ik hoop echt dat je haar vindt. Het zou leuk zijn als je nieuwe vriendin al een beetje op gewicht is, zeg 150 kilo. Geef niet op. Wat helpt is zelf ook bewust dikker worden. Geen onzin! Mijn ervaring: mijn hele dikke vrouw voelt zich thuis bij mij, een extreem dikke man. Als je meer wilt weten, stuur me een pm. Grt, Louys

Henk vinden dit bericht leuk

Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

do jul 29, 2021 1:02 pm
Kijk altijd op feabie goed uit voor nepaccounts. Daar beginnen veel vrouwen al heel snel over geld te zeuren al bij de eerste kennismaking. Wees hier heel voorzichtig mee.

piet89 vinden dit bericht leuk

Gesponsorde inhoud

Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn? Empty Re: Wat heb jij voor fantasie rond dik zijn?

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum