Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cellulites

+2
robin1985
Richardg
6 plaatsers
Ga naar beneden
avatar
Louys
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 24-08-20
Leeftijd : 50

Cellulites Empty Cellulites

wo okt 13, 2021 11:16 pm
Hoi allemaal, 

Laten we hier weer eens wat leven inblazen. Een nieuw onderwerp dat ik eigenlijk nooit voorbij zie komen, maar dat zeker de moeite waard is. 

Weet je wat, ik verpak het in een stelling, dat maakt misschien wat discussie los.

Komt ie:
Een volle buik, een dikke kont is pas echt mooi met flink veel cellulites. Het is de slagroom op de taart. 

Mijn vriendin is vet. Het mooiste vind ik toch dat kwabbige witte vlees. Haar zware dijen gaan gehuld in een deinende dikke laag bobbelend spek. Ik kan er echt geen genoeg van krijgen.

Eens? Oneens?

Zo nu jullie :-) 😊

Je nag me ook een pm sturen. 
Fijne avond, Louys

piet89, Richardg en Michael vinden dit bericht leuk

avatar
Michael
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-06-21
Leeftijd : 35

Cellulites Empty Re: Cellulites

vr okt 15, 2021 1:30 pm
Helemaal eens haha

Louys vinden dit bericht leuk

avatar
Richardg
Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 20-01-20
Leeftijd : 38

Cellulites Empty Re: Cellulites

vr okt 15, 2021 7:29 pm
Idd erg lekker ja. Zeker het overgangsmoment waarop ze het krijgt. Vanaf dat moment weet je dat ze echt lekker dik wordt.

piet89 vinden dit bericht leuk

avatar
piet89
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 01-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

Cellulites Empty Re: Cellulites

di okt 19, 2021 6:36 pm
Kijk weer beetje leven inderdaad, gezellig.
@Louys helemaal mee eens!!
Voor mij met name dan de benen heupen en billen super mooi!

Richardg en Louys vinden dit bericht leuk

avatar
Richardg
Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 20-01-20
Leeftijd : 38

Cellulites Empty Re: Cellulites

vr okt 22, 2021 9:09 pm
Beetje leven zou wel leuk zijn, maar blijft denk ik lastig.
Blijft allemaal toch een soort van taboe helaas Sad
avatar
robin1985
Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 38

Cellulites Empty Re: Cellulites

zo okt 24, 2021 1:33 am
Eens
avatar
Michael
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-06-21
Leeftijd : 35

Cellulites Empty Re: Cellulites

zo okt 24, 2021 10:05 am
Waarom blijft het een taboe dan denk je ?
Richardg schreef:Beetje leven zou wel leuk zijn, maar blijft denk ik lastig.
Blijft allemaal toch een soort van taboe helaas Sad
avatar
Richardg
Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 20-01-20
Leeftijd : 38

Cellulites Empty Re: Cellulites

zo okt 24, 2021 10:50 am
Omdat iemand die dikker wordt direct (in de media) wordt veroordeeld.

Vermoed dat er wel meer mensen zijn die deze fetish (in lichte mate) delen maar hier zeker niet voor uit durven komen.
avatar
Michael
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-06-21
Leeftijd : 35

Cellulites Empty Re: Cellulites

ma okt 25, 2021 12:21 am
Richardg schreef:Omdat iemand die dikker wordt direct (in de media) wordt veroordeeld.

Vermoed dat er wel meer mensen zijn die deze fetish (in lichte mate) delen maar hier zeker niet voor uit durven komen.
Zou mooi zijn als we hier eens en voor altijd vanaf kunnen komen. Ik kom er sinds kort voor uit dat ik op dikkere vrouwen. Mijn eigen vrouw is prachtig en zou haar noooooit willen ruilen en al helemaal niet voor een slanke. Ondertussen zit ze lekker op de bank met haar tweede zak chips

Ga zo door schat!!

piet89, Richardg en Louys vinden dit bericht leuk

avatar
Louys
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 24-08-20
Leeftijd : 50

Cellulites Empty Re: Cellulites

ma okt 25, 2021 8:52 am
Mensen, maakt toch niet uit. Niet gaan chagrjjnen. Het glas is halfvol. Vrouwen in sommige delen van het land,, Overijssel en Drenthe, zijn nog nooit zo dik geweest. De generatie veertigers en vijftigers zijn moddervet aan het worden. En daarbij willen ze zich niet meer schamen voor hun dikke lijven. Vreten is hardstikke in. In supermarkten zie ik kassieres die tonnetje rond zijn gemest. Er zijn vrouwen met een achterwerk dat je voor kort alleen in Zuid Californië kon tegenkomen. Rijk gevulde jurken met kwabbige witte spekdijen zie ik door de stad waggelen. Achter de keurige voorgevels wordt flink gegeten en gevoerd. Borden worden driemaal opgeschept. Buiken worden gemeten. Ze worden aangemoedigd door hun soms eveneens flink gevulde mannen. Ze krijgen complimenten voor elke tien kilo die ze erbij vreten. Ze laten zich klaarlikken, ze komen kirrend klaar, ze genieten loom na terwijl hun mannen het spek beginnen te kneden, zich achter hun enorme billen manoeuvreren om die deinende hammen vol te pompen. Dat kan niet anders.

piet89 en Michael vinden dit bericht leuk

avatar
Michael
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-06-21
Leeftijd : 35

Cellulites Empty Re: Cellulites

ma okt 25, 2021 2:09 pm
Louys schreef:Mensen, maakt toch niet uit. Niet gaan chagrjjnen. Het glas is halfvol. Vrouwen in sommige delen van het land,, Overijssel en Drenthe, zijn nog nooit zo dik geweest. De generatie veertigers en vijftigers zijn moddervet aan het worden. En daarbij willen ze zich niet meer schamen voor hun dikke lijven. Vreten is hardstikke in. In supermarkten zie ik kassieres die tonnetje rond zijn gemest. Er zijn vrouwen met een achterwerk dat je voor kort alleen in Zuid Californië kon tegenkomen. Rijk gevulde jurken met kwabbige witte spekdijen zie ik door de stad waggelen. Achter de keurige voorgevels wordt flink gegeten en gevoerd. Borden worden driemaal opgeschept. Buiken worden gemeten. Ze worden aangemoedigd door hun soms eveneens flink gevulde mannen. Ze krijgen complimenten voor elke tien kilo die ze erbij vreten. Ze laten zich klaarlikken, ze komen kirrend klaar, ze genieten loom na terwijl hun mannen het spek beginnen te kneden, zich achter hun enorme billen manoeuvreren om die deinende hammen vol te pompen. Dat kan niet anders.
Zeker niet chagerijnig bedoeld . Maar wat blij dat mijn vrouwtje niet uit de voorraadkasten kan blijven. Echt duidelijk zichtbaar dat ze goed uitdijd , mag van mij zeker nog wat kilos bij

piet89, Richardg en Louys vinden dit bericht leuk

avatar
piet89
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 01-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

Cellulites Empty Re: Cellulites

ma okt 25, 2021 10:34 pm
Kijk mooie verhalen ben erg blij dat jullie de juiste vrouw hebben getroffen. Maar ze vinden het daarna niet erg als ze voor de spiegel staan?
avatar
Michael
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-06-21
Leeftijd : 35

Cellulites Empty Re: Cellulites

di okt 26, 2021 8:37 am
piet89 schreef:Kijk mooie verhalen ben erg blij dat jullie de juiste vrouw hebben getroffen. Maar ze vinden het daarna niet erg als ze voor de spiegel staan?
Is niet altijd makkelijk geweest. Maar ze heeft het geaccepteerd, zoveel samen geprobeerd om af te vallen. Alleen iedere keer duikt ze toch de kast in of besteld ze wat. Ben nu sinds dit jaar er voor uitgekomen dat ik het juist mooier vind. Dat heeft voor mijn vrouwtje een hoop rust gegeven aangezien ze altijd bang was dat ik weg zou gaan als ze nog dikker werd.

piet89 en Louys vinden dit bericht leuk

avatar
Louys
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 24-08-20
Leeftijd : 50

Cellulites Empty Re: Cellulites

di okt 26, 2021 3:16 pm
Zo ging het bij ons ook. Daarom denk ik eigenlijk dat het met dat taboe juist de goede kant opgaat. Elkaar accepteren zoals we zijn, of het nu onze geaardheid of ons uiterlijk betreft, heeft de toekomst. En dus hebben dikke vrouwen en mannen de wind mee. Mijn vrouw is dik, maar dat moet je alleen niet zeggen want dan corrigeert ze je. 'Ik ben vet schatje, dik dat was twintig jaar geleden.' Haar buik is inderdaad de afgelopen jaren gigantisch geworden, een zware kwab blubberend vet puilt over haar dijen. Haar omvang is geen reden op spiegels te mijden. Ze weet hoe onweerstaanbaar ze is. En mocht ze op een dag daar twijfels over hebben dan is een blik op mijn tent voldoende om dat gevoel weg te nemen.

piet89 en Michael vinden dit bericht leuk

Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

Cellulites Empty Re: Cellulites

zo nov 07, 2021 5:02 pm
Mee eens dat we vooral moeten blijven vertellen dat wij er van genieten en dat ze vooral lekker genieten. Aan de andere kant vooral bij iemand zelf houden, het mag geen dwang worden. Ontzettend leuk de pogingen hier weer wat leven in te blazen. Ik merk de laatste tijd op mijn blog bijvoorbeeld dat er veel minder bezoekers komen. Dus of er nu een groot taboe op rust of dat mensen ergens anders kijken, weet ik niet.
avatar
Michael
Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 16-06-21
Leeftijd : 35

Cellulites Empty Re: Cellulites

ma nov 08, 2021 7:37 am
Henk we moeten maar is weer is iets nieuws verzinnen. ! Zou nog niet weten wat maar daar komen we met ze allen wel op. Misschien iets via facebook ofzo.

Louys vinden dit bericht leuk

avatar
Louys
Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 24-08-20
Leeftijd : 50

Cellulites Empty Re: Cellulites

vr nov 12, 2021 9:27 pm
Henk zei vorige week dat het geen dwang moet worden. Dat mag hij natuurlijk vinden, prima. Ik vind het zelf wel leuk een beetje dwang. Gewillig mesten vind ik een beetje saai. Het wordt voor mij pas leuk als degene die gemest wordt zich probeert te verzetten, hetgeen natuurlijk niet lukt. Kijk de ons wel bekende Hans kan die heerlijke gerechten die Grietje voor hem klaarmaakt gewoon niet weerstaan. De jongen wordt hoe dan ook steeds dikker. Het niet kunnen weerstaan van een behoefte is opwindend. De heks en Grietje werden er vast botergeil van. Een beetje sm tijdens het mesten is wel spannend. Zo van: en nu eten jij! Voor straf twee pizza's en snel eten, schrokken. Als het niet lukt nog een pizza erbij en haar voor straf vanachter nemen. Daarna wegen. Weer een paar pondjes kilo erbij. Dat is wel wat weinig vind je ook niet? Vernederen! Er moet voor morgenavond twee kilo bij.
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

Cellulites Empty Re: Cellulites

wo nov 17, 2021 5:07 pm
Ben het er wel mee eens dat dwang als onderdeel van het spel zeker mag. Maar als iemand het niet wil, doe ik het niet. Respect is de basis van elke kik.

piet89, Louys en Michael vinden dit bericht leuk

avatar
Gast
Gast

Cellulites Empty Meer contact en activiteit

wo nov 09, 2022 11:56 pm
Heb pas dit forum ontdekt en was verbaasd over de geringe activiteit. Sluit me daarom graag aan bij de oproep er wat meer leven in te blazen. Het onderwerp: vreten en volvette vrouwen is daar toch voldoende aanleiding toe zou ik denken. En als je ziet wat er op straat en op het strand allemaal rondloopt kun je toch niet anders dan concluderen dat het taboe op vette lijven en je lekker volvreten, en daarna je ongegeneerd in het openbaar vertonen zo langzamerhand althans in de practijk toch aardig achterhaald is.  Wat er gezegd wordt is weer iets anders. 
Ik kom veel op het naaktstrand hier in de buurt en ben steeds verbaasd over wat voor vette kwabbende lijven daar allemaal rondlopen, en als je een beetje ongegeneerd kijkt glimlachen ze nog vereerd terug. En zo hoort het ook: geen schaamte, uitkomen voor hoe je bent en hoe je er uitziet en anderzijds zeker ook voor je waardering ervoor. Interesse tonen voor de ander zoals die is en dankbaar zijn voor die belangstelling; mooier kan het niet.
Eigenlijk nog interessanter is het textielstrand. Wie het naaktstrand niet aandurft loopt daar natuurlijk rond. Ik vind het erg opwindend, om niet te zeggen ronduit geil, als daar een vette vrouw rondloopt die met een bikini vergeefs probeert nog iets te bedekken. Formeel is dat ook zo, maar de vette tieten puilen uit de bh, die alleen maar accentueert hoe groot ze zijn en hoe heerlijk ze bewegen, en het bikinibroekje is eigenlijk alleen van achteren goed zichtbaar: voor is het nauwelijks te zien onder de vette pens die er royaal overheen hangt.
Zelf moet ik zeggen dat ik mijn zwembroek, als ik die al aan heb, ook niet meer kan zien, wat me vroeger onvoorstelbaar leek. Maar langzaam is mijn buikomvang toegenomen, zonder dat ik er iets voor deed (in tegendeel eigenlijk). Bij 1m80 is mijn gewicht nu 90 kg; niet opvallend, maar de ontwikkeling gaat door. Langzamerhand hoor ik hier niet alleen door mijn belangstelling, maar ook door mijn postuur thuis.
Ik hoop hiermee iets bijgedragen te hebben aan de verlevendiging van dit forum. En laten we vooral ook de mogelijkheid van de PM gebruiken: die is er niet voor niets. Daar kunnen we ons immers persoonlijker en duidelijker uitspreken.
Ik kijk tenminste uit naar jullie berichten; dacht dat hier wel een aantal gelijkgezinden actief zijn.
Arno.
Gesponsorde inhoud

Cellulites Empty Re: Cellulites

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum