Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

Spuiten en slikken, Empty Spuiten en slikken,

di jul 27, 2021 8:04 pm
Goede avond, 

Ik ben in contact gekomen met iemand die werkt bij het programma spuiten en slikken, en ze willen heel graag een aflevering maken over het feederism.
En haar vraag is of er feeders en feedee s contact met haar op willen nemen.

Dus ik dacht ik vraag het hier.
Ze willen het er graag over hebben omdat het ook wel een keer geaccepteerd mag worden,

Groetjes
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

Spuiten en slikken, Empty Re: Spuiten en slikken,

do jul 29, 2021 1:01 pm
Ik ben best terughoudend met dit soort verzoeken. We krijgen er best veel binnen, ook via de mail van mooidik. Het is de vraag of spuiten en slikken hieraan bijdraagt of dat het vooral gaat om naar dikke, gekke mensen te kijken. Het laatste is best wel geliefd en ik zie het vaak gebeuren. Daarom ben ik zelf terughoudend. Iedereen mag zelf weten om wel of niet mee te doen natuurlijk. Er zijn ook best veel journalisten in geïnteresseerd. Het heeft mij geïnspireerd voor een verhaal dat ik nog schrijf. Later zal dat ook op de website komen, verwacht ik. De journaliste moet zelf aankomen om erover te mogen schrijven. Haha. Heel opwindend.

Ik herinner mij een jaar of 10 terug dat een dikke vrouw vertelde hoe opwindend het voelde om aan te komen. Er werd toen een beetje lacherig over gedaan. Terwijl het volgens mij helemaal niet iets is om over te lachen. Ik vermoed zelfs dat best veel mensen het herkennen en ook opwindend vinden om dikker te worden.

swuuper vinden dit bericht leuk

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum