Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

De buurvrouw Empty De buurvrouw

zo apr 21, 2019 4:41 pm
Part 1


Na lang zoeken heb ik eindelijk huis gevonden . Ik ben 30 jaar dus het werd ook onderhand wel eens tijd ik op mij zelf ging wonen.
Als ik na een aantal weken klussen intrek in mijn flatje, besluit ik mij voor te stellen aan mijn buren. Ik bel eerst aan de rechterkant aan. Het is een vrouw alleen van een jaar of zestig. Dan ga ik na de linker kant en als dan de deur open gaat staat er knappe dame van begin 40. Ze stelt zich enthousiast voor.  Ze heet Anita Ze vraagt of ik binnen wil komen voor een kopje koffie. Ga maar lekker zitten zegt ze tegen me dan zet ik even koffie.
Een paar minuten later komt ze met twee kopjes koffie en een grote schaal met verschillende koeken.
Anita verteld me dat ze hier ik ook pas 2 maanden woont. Zie is hier komen wonen omdat ze is gescheiden. Haar ex man is er van door gegaan met een jonge collega.
Nadat het eerste kopje koffie en roze koek op is vraagt ze of ik een nog een kopje koffie wil. Dat wil ik wel.  Als Anita weer op de bank zit met een kopje koffie pakt ze weer een koek ditmaal een stroopwafel.
We kletsen er lekker op los Anita is een gezellige vrouw en waar je gelijk een klik mee hebt. Er is dik een uur verstreken maar de tijd is voorbij gevlogen. Ze vraagt me of ik nog wat wil drinken. Ik neem nog een koffie, ze heeft goede koffie. Zelf neemt ze een thee. Als ze terug komt met haar thee en mijn pakt ze drie suikerklontjes en gooit die in haar thee. Zonder suiker vind ze thee niet te drinken voegt ze er aan toe. Ook pakt ze nog een koek dit keer een gevulde koek. Het is nummer drie en verbaast me want Anita is alles behalve dik. Ze is niet super slank maar heeft schat ik in wel maatje 38. Als ik haar gewicht moet schatten dan denk ik dat ze rond de 65 kilo weegt.
Na het derde kopje koffie ga ik naar huis.
 
Er zijn een aantal weken verstreken en dan kom ik mijn buurvrouw tegen in de supermarkt. We begroeten elkaar enthousiast en we raken aan de praat. Wat me meteen opvalt is dat haar boodschappen wagentje vol ligt met vette dingen. Een zak patat en een doos frikadellen voor in de frituur. Een aantal zakken chips en verschillende pakken koeken.
Dan vraagt  ze of ik zin heb om vanavond wat te komen drinken. Ik ga op haar uitnodiging in.
Het is acht uur en ik bel bij haar aan. We beginnen met een kopje koffie en uiteraard komen de koeken ook weer tevoorschijn al snel bied ze mij nog een kopje koffie aan en ook dan begint ze aan een tweede koek. We hebben het erg gezellig en om een uur of negen vraagt ze of ik een biertje wil. Ze neemt zelf ook een biertje. Ook komt ze met een grote familie zak chips terug uit de keuken. Ik vind zelf chips met bier geen combinatie maar mijn buurvrouw denkt daar duidelijk anders over en na een uur heeft ze de hele familie chips zak weg gewerkt. Ik sta met verbazing te kijken.
Al snel volgt een tweede biertje. Als we die ook op hebben dan beginnen we aan biertje nummer drie maar het duurt even voordat Anita terug komt uit de keuken. Als ze dan eindelijk terug komt uit de keuken. Komt ze met een grote schaal met toastjes. Ik neem expres maar twee toastjes omdat ik benieuwd ben of zij de rest op eet en wat schept mij verbazing ze eet alles op en met een snelheid die ik niet zou kunnen bijhouden. Dan beginnen we aan biertje nummer 4. Het is nog steeds gezellig. Als we aan biertje nummer 5 beginnen, zijn we allebei een beetje aangeschoten. Dan zegt ze me op eens dat haar broek erg strak zit. Dat verbaast me niks na alles wat ze heeft gegeten. Ze doet haar bovenste knoopje los en ik ziet dat haar buik rood is van haar strakke broek. Helaas doet ze haar shirtje weer over haar broek heen dus kan ik haar buik niet meer zien.
Het is inmiddels 1 uur s ‘nachts en ik besluit om naar huis te gaan.
Er zijn weer een aantal weken verstreken en ik heb mijn buurvrouw niet meer gezien. Ik kom laat van mijn werk en heb geen zin om te koken dus besluit ik een patatje te gaan halen en wie kom ik bij de snackbar tegen mijn buurvrouw Anita. Ze staat te wachtte in rij om haar bestelling door te geven. Ze besteld een grote patat met, een frikandel speciaal, een kroket en een hamburger om mee te nemen. Als ik ook mijn bestelling heb gedaan en ze hoort dat ik mijn patat ook meeneem naar huis vraagt ze of ik het gezellig vind om bij haar te komen eten.
We eten bij haar thuis onze patat op en wat me meteen opvalt is de snelheid waarmee Anita alles wegwerkt. Ze zegt bijna niks. Halverwege verontschuldig zicht dat ze haar broek even moet losmaken. Helaas kan ik haar buik niet zien want die zit verstopt onder de eettafel. Als we allebei klaar zijn dan zegt ze nu tijd voor een toetje. Ze ruimt de tafel af en dan zie ik een stukje van haar buik. Die is duidelijk groter dan de vorige keer en ook zie ik dat ze rode striemen heeft.  Ze komt terug met een grote bak tiramisu. Ik ben geen toetjes mens dus ik sla over. Dus Anita legt schaaltjes weer terug in de keuken en begint te eten uit de grote bak tiramisu. In het begin gaat het heel snel maar halverwege moet ze stoppen. Ik kan merken dat ze nu echt vol zit en ze hijgt behoorlijk. Ze vraagt mij de halve bak tiramisu terug te zetten in de koelkast. Ze wil even op de bank zitten met moeite komt ze overeind en loopt langzaam naar de bank ik ga tegenover haar zitten. Haar buik staat helemaal bol en omdat ze haar broek los heeft gedaan is die goed zichtbaar.
Dan begint ze over haar ex. Dat ze van hem altijd zo op haar lijn moest letten en dat ze zo blij is daar geen rekening mee hoeft te houden. Dat is wel duidelijk dat ze daar geen rekening meer mee houd.
Na een half uurtje gaat het weer wat beter met haar en zet ze een kopje koffie voor ons en wat schept me verbazing. Er komt weer een grote koek tevoorschijn. Ook bij het tweede kopje koffie komt er weer een koek.
Anita zet de tv en vraagt of ik zin heb om een film met haar te kijken. Ik ga naast haar op de bank zitten. Anita zit onderuit gezakt op de bank. Met 1 hand masseert ze haar buik.
Halverwege de film zet de dvd recorder op pauze.
Ik heb nog wel zin in tiramisu. Wil jij niks vraagt ze mij.
Ik bedank. Anita komt terug met de bak tiramisu en langzaam eet ze de bak leeg. Haar buik staat nu zo bol dat ook haar tweede knoopje van haar broek los moet. Haar buik is duidelijk zichtbaar. Na de film ga ik naar huis. Als we afscheid nemen komt ze met moeite uit de bank.
 
Het is weekend en ik App. mijn buurvrouw of ze vanavond zin heeft om bij mij wat te komen drinken. Ze komt in jogging pak binnen en verontschuldigd zich dat ze een jogging pak aan heeft. Ik ben wat aangekomen en alles zit zo strak morgen ga ik shoppen voor een maatje groter. Ik heb allemaal lekkere dingen in huis gehaald. We kijken weer een film en ik geef Anita een grote familie zak chips. Zelf blijf ik van chips af. Halverwege de film is de zak chips op. Als de zak chips op is. Vraag ik haar of ze zin hebt in tiramisu.
Ik dacht dat jij niet van toetjes houd antwoord.
Ik heb het ook niet voor mezelf gekocht maar voor jou.
Ze slaat mijn aanbod niet af en ik geef haar de hele bak tiramisu. Als 2/3 op is kan ze niet meer. Ik zet de bak tiramisu voor haar op de salon tafel.
Ik heb denk ik iets te veel gegeten zegt ze. 
Me buik doet ontzettend pijn.
Kan ik wat voor je doen vraag ik haar.
Heb je een glas melk.
Ik zet de film op pauze en breng haar een glas melk.
De rest van de film zie ik mijn ooghoek dat ze haar buik masseert. Na de film gaat Anita naar huis.
 
Zo gaan maanden voorbij en we komen geregeld bij elkaar over de vloer. Anita begint inmiddels echt dik te worden. Haar borsten zijn zeker twee cup maten gegroeid. Van haar slanke buik is niet niks meer over. Ze heeft echt een bolle buik gekregen en ook haar benen zijn dikker geworden. Ik zou dol graag willen weten hoeveel ze weegt.
Op een zaterdag middag bel ik bij haar aan. Ze doet open in badjas. Ze komt net onder de douche. Ben je ziek vraag ik haar. Nee mijn kleding zit zo ontzettend strak. Ik heb nieuwe kleding besteld op internet en als het goed is wordt dit straks bezorgt verteld ze mij. Dan is ze op eens heel openhartig over haar groei. Ze verteld dat ze altijd moest letten op haar gewicht van haar ex vlak voor haar scheiding woog ze rond de 60 kilo. Ik ben nu een jaar gescheiden en stond net op de weegschaal en weeg 90 kilo. Ik vind het heerlijk om te eten wat ik wil maar begin nu wel een beetje zorgen te maken om mijn gewicht. Als ik nog dikker word kan ik alleen nog maar bij grote maten winkels terecht en dat wil ik echt niet. Waar ik me kleding altijd koop op internet heb ik nu de grootste maat die ze leveren dus ik moet nu wel gaan oppassen.

Dan gaat de bel en wordt het pakketje bezorgt. Ze neemt het pakketje naar haar slaapkamer en kleed zich om. Je kan zien dat ook haar nieuwe kleding al redelijk strak zit maar ze ziet er geweldig uit. Je kan haar rondingen mooi zien. We drinken een paar kopjes koffie en wat me opvalt is dat Anita maar 1 koekje neemt. Om een uur of vier hoor ik haar buik rammelen. Heb je honger vraag ik haar. Ja ontzettend ik ben al een aantal dagen aan het minderen omdat ik niet nog dikker wil worden. Ze vraagt of ik bij haar blijf eten. Ze heeft een salade gemaakt. De salade werkt ze snel weg. Maar een uur later hoor ik haar buik weer rammelen. Ze krijgt een rood hoofd en zegt sorry. Je hoeft daar toch geen sorry voor te zeggen ik denk dat je gewoon wat moet eten. Misschien heb je gelijk. Ik neem een klein beetje tiramisu voor toe. Ze komt met een vier persoonsbak tiramisu terug en als ze daar eenmaal aan begint kan ze niet meer stoppen en werkt de hele bak weg. Ze ziet er voldaan uit. Dan ga ik naar huis.
avatar
Just_a_food_guy
Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 10-04-19
Leeftijd : 27

De buurvrouw Empty Re: De buurvrouw

di mei 14, 2019 6:09 pm
Ik heb enorm genoten! Hopelijk  komt er snel meer!
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

De buurvrouw Empty Re: De buurvrouw

zo mei 19, 2019 1:02 pm
Wauw, gaaf verhaal. Kan niet wachten op het vervolg...
Gesponsorde inhoud

De buurvrouw Empty Re: De buurvrouw

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum