Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

BBW's in het wild, of tram :-) Empty BBW's in het wild, of tram :-)

do jul 17, 2014 10:22 am
Stond ik vanmorgen op de tram te wachten, nietsvermoedend, komt er een gezinnetje aan lopen waarvan de moeder, gekleed in legging en los shirt meer dan een maatje meer had. Haar buik kwam onder het lange T-shirt uit, strak omspannen door haar legging en haar grote boezem stak over die heerlijke buik uit. Helemaal klaar voor het Scheveningse strand te zien. Kan bijna niet anders met tram 9. Ik kon mezelf niet bedwingen om telkens naar haar te kijken. Ik moest stoppen want volgens mijn voelde ze zich er een beetje ongemakkelijk onder. Maar wat een heerlijk begin van mijn dag. Als haar man er niet bij was geweest had ik wel even gezegd waarom ik aan het staren was LOL.

Hebben jullie verhalen van dit soort ontmoetingen?
avatar
Michel150
Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 25-06-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Overijssel

BBW's in het wild, of tram :-) Empty Re: BBW's in het wild, of tram :-)

do jul 17, 2014 11:08 am
Met dit weer kom je wel mooie dikke vrouwen tegen in de stad. Ik durf ze nooit aan te spreken en soms is dat ook niet mogelijk omdat ze niet alleen is. Ik heb een zwak voor vrouwen met dikke bovenbenen. Maar als ik ze zie kan mijn dag niet meer stuk.
nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

BBW's in het wild, of tram :-) Empty Re: BBW's in het wild, of tram :-)

do jul 17, 2014 11:44 am
Heerlijk al die strakke broeken, korte broeken en rokjes! Ik voel me bijna schuldig dat ik er zo van geniet!
avatar
Michel150
Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 25-06-13
Leeftijd : 50
Woonplaats : Overijssel

BBW's in het wild, of tram :-) Empty Re: BBW's in het wild, of tram :-)

do jul 17, 2014 11:47 am
Waarom schuldig voelen? Mensen die van slanke dames houden genieten toch ook? Zijn genieten van botten met vel  Very Happy. Ze weten niet wat ze missen....
swuuper
swuuper
Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noordoostpolder
http://swuuper.tk

BBW's in het wild, of tram :-) Empty Re: BBW's in het wild, of tram :-)

zo jul 20, 2014 11:46 pm
Ik heb een tijdje bij zo'n all-you-can-eat wok restaurant gewerkt! Wat een genot af en toe :3
nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

BBW's in het wild, of tram :-) Empty Re: BBW's in het wild, of tram :-)

ma jul 21, 2014 6:41 am
:-) dat kan ik me voorstellen. Langs de a2 heb je de foodspot met het buffet restaurant 'Vandaag'. Dat is echt een feestje, los van het eten. Het is echt zo opwindend om van die waggelende, dikke, heerlijk sexy dames van buffet naar buffet te zien schommelen! Je zou bijna aanbieden om extra borden te dragen!
nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

BBW's in het wild, of tram :-) Empty Re: BBW's in het wild, of tram :-)

ma jul 28, 2014 6:03 am
Aan het meisje in de trein nat Den Haag die uitstapte in Woerden: Wees niet bang om jezelf te zijn, dik of dun je mag er zijn. Sommige ogen stralen verdriet uit door wat anderen hebben gezegd. Laat projecties van anderen je niet veranderen in iets waar je niet wilt zijn. Ben jezelf dat is meer dan genoeg! Weet daar, er los van mij, veel mannen zijn die jouw sensualiteit waarderen. Voel je mooi, voel je sexy want dat ben je!
avatar
Gast
Gast

BBW's in het wild, of tram :-) Empty in het wild en in de tram

wo nov 09, 2022 1:09 am
hier wil ik graag aan toevoegen: op het naaktstrand. Altijd weer een genot om daar een vrouw tegen te komen van duidelijk meer dan 100 kg, die ongegeneerd laat zien hoe haar vlees beweegt tijdens het lopen: trillende pens, schommelende tieten. Heb al een paar keer meegemaakt dat ik me even moest terugtrekken om wat te kalmeren.
Arno.
avatar
robin1985
Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 38

BBW's in het wild, of tram :-) Empty Re: BBW's in het wild, of tram :-)

wo nov 09, 2022 7:43 am
Nice
Gesponsorde inhoud

BBW's in het wild, of tram :-) Empty Re: BBW's in het wild, of tram :-)

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum