Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
funnelfdr
funnelfdr
Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-07-14
Leeftijd : 34
Woonplaats : Brugge

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

ma jul 14, 2014 6:02 pm
Dit verhaal is iets dat enkele jaren geleden gebeurde en ene die ik niet rap zal vergeten maar met jullie wil delen.

Enkele jaren geleden, rond mijn 14de had ik een vrouwelijke stagair als leerkracht Nederlands, ongeveer een jaar of 24 qua leeftijd.
1m 64 groot zo ongeveer en een zeer schattige verschijning. Ze was mollig maar niet ontzettend zo, een paar kilo meer met bolle wangetjes.

Na enkele maanden lesgeven stapte ze daar op door meningsverschillen met de directieleden en zou het net geen twee jaar duren voor ik haar terugzag.

Na dat schooljaar in die strenge school ging ik naar een nieuwe school die niet zo groot was, net geen 100 leerlingen in totaal en meer afgelegen tegenover
de school waar ik voorheen zat middenin de stad. En tot mijn grote verbazing wandelde ze daar in de gang, stapte op de leerlingen af met een glimlach en die wangetjes van weleer.

Het viel me zelfs eerst niet zo op tot we binnenin het klaslokaal kwamen en ze haar dikke jas afdeed op een behoorlijk koude dag begin januari dat ze zoveel dikker geworden was.
Haar lichaam van voorheen dat ik me nog goed herinnerde sinds ik vooraan zat telkens in de hoek van de klas met een mooi uitzicht bij al het schrijven ze vooraan deed op het bord, dat lichaam was nu zo mooi uitgezet en haar billen waren zo gevuld en dik wat ik vanuit mijn positie mooi kon waarnemen. Nog nooit zulke dikke billen gezien bij een vrouw als toen. Ze had een schattig dubbel kinnetje gekregen dat ten alle tijden prominent aanwezig was. Waar ze voorheen bijna altijd jeans droeg droeg ze nu stretchbroeken, iets waar ik tijdens latere lessen ook de zekerheid van kreeg en het viel ook op dat ze die bijna altijd aanhad. 

We waren met telkens een kleine groep in haar lessen, 6 leerlingen maximum. Maar ik had de beste plaats opnieuw tijdens die lessen, altijd schuin vooraan. Op sommige dagen later in januari werd het al wat warmer en droeg ze voor het eerst een kort bovenkleedje waarbij haar armen zichtbaar werden. Een semi-transparant bovenkleedje, waar ze nog iets onder aanhad dat veel weghad van een tanktop. Middenin de les kon het soms erg warm worden met alleen de mogelijkheid het raam op een kiertje te zetten wat je niet voelde sinds het zo hoog was. Op een gegeven moment deed ze dat bovenkledingstuk uit sinds ze het duidelijk warm had. Dit was het moment waarbij dromen in vervulling gaan. Haar dikke bovenarmen openbaarden zich in al hun naakte glorie, haar armen die rusten op de mooie dikke vetkussentjes van haar onderarmen die in alle weelde vrijheid kregen. Haar topje dat duidelijk strak zat, gaf voor het eerst een onverbloemd mooi zicht op haar dikke vetgemeste buik die vooruit stak en wat neer beneden hing. Ze was zo druk bezig met praten over de leerstof en schrijven op het bord dat ze niet eens besefte hoe haar bovenarmen wel schudden bij het schrijven. Soms zou ze naar achteren stappen om een overzicht van het bord te krijgen. Bij deze beweging kwam ze steeds dichter bij me aan te staan waarbij ik haar mooi gevormde rollen boven haar wijde kont kon aanschouwen. Het waren echt dikke rollen en het topje toonde ze net hoe ze waren met alleen het laagje stof die een zwakke poging deed het allemaal te verhullen. Tijdens de pauzes ging ik telkens achter snoepgoed en repen uit de automaten om mee te brengen naar klas, ik kocht er ene voor mezelf die ik altijd deels opat in haar omgeving. Ik kon goed zien dat ze er hongerig van werd en me gewoon wou vragen met haar ogen om die reep aan haar te geven. 

Ik vroeg rond deze tijd voor het eerst ook bijlessen aan, wat ze me wel wou geven over de middag en soms in de vooravond.

Mijn Nederlands was uitstekend al in die tijd maar voor het eerst ooit wou ik echt bijlessen ontvangen over een vak. 

Ik keek rond de middag telkens door dat ene raam van het klaslokaal dat niet afgedekt was, waarbij ik haar kon zien eten aan haar lessenaar. Soms at ze in de leerkrachtenkamer bij de anderen maar op dagen van de bijlessen, wat 3x per week was at ze altijd aan haar lessenaar. Ze at graag boterkoeken en croissants, al wou ze nooit gezien worden door leerlingen als ze at. Dat veronderstelde ik toch, sinds ze daar les gaf in dat lokaal. Ik kwam binnen en ze ruimde af en sloot haar lunchdoos, ze was altijd erg lief tegen mij. Ik at van een twixbar en we gingen samen aan een tafel zitten om de bijles te laten beginnen. De twixbar lag opdezelfde tafel met een klein stukje afgebeten. Haar maag rammelde na enkele minuten bezig en ik vroeg haar recht in de ogen of ze mijn twixbar wou. Ze keek me even aan, en glimlachte, "ben je zeker dat je dat wil?". "Ja, en als je er nog ene wil ik heb er nog twee meegebracht."
Ze glimlachte lieflijk en zei; "zo attend van jou *mijnnaam*, dit heeft niemand me ooit eerder gevraagd", ze at de twixbar hongerig op al wou ze dat proberen verbergen door hem eerst rustig aan te verorberen. Na enkele oefeningen haalde ik een tweede pennenzak uit mijn boekentas sinds ik die nodig had maar ook de twee twixen die ik daarin nog liggen had. "Dit is voor U" zei ik op een retorische manier waarbij ze opnieuw glimlachte en zelfs geen woord van tegenstrubbeling gaf. Ze at de twee twixen op in de volgende 15 minuten dat we daar zaten.

Wat me iedere maand ook opviel is dat ze telkens meer bijkwam, haar buikje werd ronder en puilde meer uit, haar heupen werden wijder en voor een blank meisje had ze echt wel een redelijke kont gekregen. In sommige lessen knipoogde ik naar haar wat anderen niet zagen sinds ik zo vooraan zat. Hierbij glimlachte ze en draaide zich opnieuw om naar het bord waarbij haar dikke kont weer onder de aandacht stond. Tijdens de bijlessen bracht ik telkens iets anders mee om zo haar smaakpapillen geïnteresseerd te houden. Verse gefritureerde doughnuts, croissants die eigenlijk geen croissants waren maar gevuld met boterachtige vanillevulling. In het begin zei ze, 't is echt lief van je zo aan mij te denken maar ik heb al gegeten lieveling, net voor je hier binnenkwam. Toen zei ik iets in de zin van, maar moet ik dit nu werkelijk weggooien sinds ik deze morgen speciaal naar de bakker ging voor jou? Toen keek ze zo van, allez 't is goed ik heb eigenlijk nog geen dessertje gehad en glimlachte. We aten samen al at ik bewust weinig en liet het beste en lekkerste over voor haar. De stoel waarop ze zat dat eigenlijk een stoel was vooral gebruikt door leerlingen, kraakte onder haar dikke reet en zelfs haar stretchbroeken konden haar vetgemeste pens helemaal nietmeer verhullen. Als ze neerzat naast me tegenover de tafel raakte haar buik tegen de tafel aan terwijl ze licht gebogen zat op het papier met mij. Ik weet niet precies hoe haar dikker worden begonnen was maar tegen eind Juni schat ik dat ze toch wel tegen de 30 kg moet zijn bijgekomen in die zes maanden alleen. Na het schooljaar heb ik haar nummer gevraagd (ik was intussen net 17 geworden) en we zonden elkaar berichtjes over de vakantie. Spraken ook enkele keren af erin voor o.a. een plaatselijk festival te bezoeken. Die zomer vertelde ik haar ook dat ik haar een van de mooiste vrouwen vond die ik ooit zag. We kusten elkaar toen de avond viel en de laatste bands hun verschijning gemaakt hadden. Ze moest wel 2 keer meer gewogen hebben dan ik, 2,5 keer ontdekte ik later toen ik naar haar gewicht vroeg. Ze vertelde me dat ze altijd al hield van lekker eten en zich goed voelt in haar vel. Ik vertelde haar dat ze de eerste vrouw is waar ik me echt fysiek en geestelijk tot aangetrokken voelde. We kusten vaak en ik voelde haar prachtige vet tegen mijn lichaam aanglijden, alsof het overweldigend was. Ik nam haar de week erna enkele keren mee naar een buffet waar ik nadien ook haar dessert zelf telkens ging halen dat ze al de moeite niet moest doen. In de avond nam ze me voor de eerste keer mee naar haar huis waar ik de nacht doorbracht en ik haar ook vroeg even op de weegschaal te staan. 143 kilo was het triomfantelijke cijfer. We hadden een bellyplay die avond, iets wat nieuw voor haar was maar ze ongelofelijk van genoot eens we verdergingen. Haar buikje was pure blubber, zo zacht en sidderend, kon het bed aanraken als ze op haar handen en knieën zat. Haar vetrollen waren toegenomen in omvang, de vetkussentjes onder haar armen ook en zo ongelofelijk zacht. Het zachtste deel van haar hele lichaam. Haar billen waren zo dik dat als ze stapte ze tegen elkaar aanzaten. Die avond heb ik haar met alle snoepjes die ze in huis had liggen voederen en 1,5 liter cola en mentos laten drinken. Iets waar ze geil van werd en ik haar buikje ging masseren en zachtjes kneden om de spanning erdoor te verminderen. Ze was volledig naakt nu, haar volle D cup ruste op haar buik en het was pure schoonheid. Ik verkende haar navel met tropische olie en mijn twee vingers. Ze had een diepe navel die ik wel eens wou verkennen. Ze vertelde me dat het lekker voelde dat ik zo in haar navel ging. 

We bedreven de liefde en iedere centimeter van haar vette lichaam schudde in blubberige extase. Ik was geen leerling meer van voorheen maar haar eerste grote liefde. Ik vertelde haar over feeder-zijn en we kwamen erachter dat ze al heel haar leven onderbewust genoot van veel eten en een dik vol buikje hebben, het hele idee. 

We hadden enkele jaren een relatie, ze stopte met lesgeven en ging iets anders doen. Ze werd nog dikker geleidelijk aan met als hoogtepunt 176 kilogram, tegenwoordig zit ze rond de 150 en zijn we nog steeds goed bevriend.

piet89 vinden dit bericht leuk

avatar
danny1987
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 17-07-13
Leeftijd : 37

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

di jul 15, 2014 11:10 pm
dit is een mooi verhaal bedank voor het delen ik heb het met plezier zitten lezen en nog steeds goed bevriend beter kan je je eigen niet wensen
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

zo sep 14, 2014 6:04 pm
Wat een prachtig verhaal. Heel opwindend... Zeker het idee dat het echt gebeurd is... Bijna te mooi om waar te zijn, zeker de afloop...
swuuper
swuuper
Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 28
Woonplaats : Noordoostpolder
http://swuuper.tk

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

wo okt 29, 2014 9:53 am
Hahaha geweldig! 

Ne henk! Fap fap fap fap Wink
avatar
ssbbwlover93
Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 02-02-15
Leeftijd : 30

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

ma feb 02, 2015 9:49 pm
mooii verhaall Very Happy
Very Happy
avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

wo jul 15, 2020 3:28 pm
Heerlijk zo iemand wil ik ook wel ontmoeten😍

Henk vinden dit bericht leuk

Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

wo jul 15, 2020 5:44 pm
Marvin janssen schreef:Heerlijk zo iemand wil ik ook wel ontmoeten😍
Een feest om zo iemand tegen te komen. Het gebeurt heel soms... Maar helaas veel te weinig.
avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

do jul 16, 2020 11:55 am
Zijn er vrouwen hier(of mannen met vrouwen thuis) die hulp willen enz?

En ja zou zoveel meer mogen zoals in Engeland/Amerika enz
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

vr jul 17, 2020 9:06 am
Je hebt gelijk, maar in Nederland heerst een extreem taboe op dik zijn, laat staan bewust aankomen. De maatschappelijke druk om ook maar met een grammetje vet op je lijf af te vallen is erg druk. Gelukkig zijn er genoeg vrouwen en mannen die zich daar niet veel van aantrekken, maar het gebeurt vooral in het geniep. Niet teveel aandacht aan geven. En eerlijk is eerlijk, weinig mensen weten van mijn voorliefde voor volle vrouwen.

Marvin janssen vinden dit bericht leuk

avatar
Marvin janssen
Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-07-20
Leeftijd : 39

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

vr jul 17, 2020 5:33 pm
Kunnen we niet iets maken een forum of een insta iets, waar en wat toegankelijker is voor mensen in Nederland waar mensen voorbeelden kunnen zien ofzo dat het normaal is? Ik bedoel als iemand zwaarder wordt is betaaltijd negatief maar als een slanke vrouw zwaarder wordt en het laat zien dat het normaal is dat het meer geaccepteerd wordt
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

vr aug 14, 2020 4:41 pm
Ik probeer op mijn blog aandacht te geven aan dit onderwerp. Ik krijg ook veel reactie en bijval. Mensen weten het te vinden en er komen eigenlijk nauwelijks negatieve reacties binnen. Er staan natuurlijk alleen verhalen en buikblogs op. Ik vind het mooi als ik reacties van dikke vrouwen krijg. Ze zijn meestal heel blij met mijn initiatief. En soms delen ze prachtige foto's...

piet89 vinden dit bericht leuk

avatar
piet89
Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 01-10-13
Leeftijd : 34
Woonplaats : Utrecht

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

vr aug 14, 2020 5:07 pm
Is het ook mogelijk om misschien iets van een poll te maken om eens te kijken wie er bv allemaal op kijken of een bepaald stelling?
Gesponsorde inhoud

waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht Empty Re: waargebeurd verhaal vrouwelijke leerkracht

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum