Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
robin1985
Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 38

welke bekende persoon zou jij dik willen zien. Empty welke bekende persoon zou jij dik willen zien.

vr sep 06, 2013 7:51 am
Hebben jullie dat ook wel eens.
Zien jullie een bekend persoon op tv of in de bios of ergens anders.
En dan denk je bij je zelf hoe zal het zijn als zij of hij dik is. Of als zij of hij dik zou zijn zou dat beter staan.
Dus me vraag is welke bekende persoon zou jij dik willen zien.
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

welke bekende persoon zou jij dik willen zien. Empty Re: welke bekende persoon zou jij dik willen zien.

zo sep 08, 2013 9:46 pm
Lijkt me erg leuk om Sonja Bakker eens goed dik te zien. Met zo'n imposante buik van voren.

En heel veel afvallers die van mij weer zo op hun oude gewicht mogen (met een paar rente-kilo's natuurlijk erbij). Ik vond het heel jammer dat Annet Malherbe afviel, vind de dikke Annet echt heel sexy. De magere steekt er maar magertjes bij af. Net als de magere zangeres Adele, die ik mollig echt heel sexy vond. Of de forse Katinka Polderman, zag haar laatst op tv en zag dat ze weer wat molliger was geworden. Of Karin Bloemen en vergeet de dikkere Angela Groothuizen niet. Allemaal in mollige variant veel mooier dan de magere figuren die ze nu zijn geworden.

Verder lijkt het me wel leuk om Katja Schuurman of Yolanthe Cabau van Casbergen, die van mij wel een kilo of 20 a 30 erbij mogen hebben. Dat zal ze heel mooi staan. Of Fatima Moreira de Melo, die een kilo of 20 a 30 erbij echt niet zal misstaan.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, denk ik...
decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

welke bekende persoon zou jij dik willen zien. Empty Re: welke bekende persoon zou jij dik willen zien.

zo sep 08, 2013 11:08 pm
Volgens mijn vrouw was Oprah weer aangekomen... Wink 
Maar een bekend persoon die ik wel dikker zou willen zien is Eva Jinek.
decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

welke bekende persoon zou jij dik willen zien. Empty Re: welke bekende persoon zou jij dik willen zien.

di feb 04, 2014 3:20 pm
En het zou prachtig zijn als staatssecretaris Sharon Dijksma dr verloren kilo's weer terug vindt... (en nog iets ;)meer)
metalhead
metalhead
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 25-12-13
Leeftijd : 46

welke bekende persoon zou jij dik willen zien. Empty Re: welke bekende persoon zou jij dik willen zien.

di feb 04, 2014 4:20 pm
er zijn er heel wat.. bridget maasland, trijntje oosterhuis, fiona hering. om er is een paar te noemen
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

welke bekende persoon zou jij dik willen zien. Empty Re: welke bekende persoon zou jij dik willen zien.

do feb 06, 2014 7:52 pm
decipher schreef:En het zou prachtig zijn als staatssecretaris Sharon Dijksma dr verloren kilo's weer terug vindt... (en nog iets ;)meer)

Ik meen dat ze wel weer aangekomen is op foto's van haar laatste optreden...
decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

welke bekende persoon zou jij dik willen zien. Empty Re: welke bekende persoon zou jij dik willen zien.

vr feb 07, 2014 2:52 am
Henk schreef:
decipher schreef:En het zou prachtig zijn als staatssecretaris Sharon Dijksma dr verloren kilo's weer terug vindt... (en nog iets ;)meer)

Ik meen dat ze wel weer aangekomen is op foto's van haar laatste optreden...
Dat idee heb ik ook.....
Gesponsorde inhoud

welke bekende persoon zou jij dik willen zien. Empty Re: welke bekende persoon zou jij dik willen zien.

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum