Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Gast
Gast

hhhhhhhhhhhhhhh Empty hhhhhhhhhhhhhhh

ma aug 05, 2013 8:57 pm
hhhhhhhhh


Laatst aangepast door ssbbwlover0 op vr maa 25, 2016 10:50 pm; in totaal 2 keer bewerkt
avatar
danny1987
Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 17-07-13
Leeftijd : 37

hhhhhhhhhhhhhhh Empty Re: hhhhhhhhhhhhhhh

ma aug 05, 2013 9:16 pm
ik snap wat je bedoel ik hou het zelf ook stil maar rond de 200 kg heb ik het echt moeilijk hebben om niet te kijken dat is een zekerheid maar verder hou ik mij er stil over tegen anderen
decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

hhhhhhhhhhhhhhh Empty Re: hhhhhhhhhhhhhhh

ma aug 05, 2013 11:03 pm
Ik verloochen mezelf niet daarin... Waar anderen omkijken naar blond met grote borsten, kijk ik om naar extra kilo's. Ik heb er geen zin in mij te verschuilen, maar ik zal met mijn kijken wel proberen, de dame niet in verlegenheid te brengen. Ze kan aan het kijken van mij moeilijk zien of ik kijk vanuit een gevoel van "sieraad voor het oog" of van afkeuring en helaas hebben de meeste al heel wat afkeurende blikken gehad. Ik vind het best lastig om daar een evenwicht in te vinden. Hoe denken jullie, dames, erover?
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

hhhhhhhhhhhhhhh Empty Re: hhhhhhhhhhhhhhh

ma aug 05, 2013 11:17 pm
Het is lastig om aan je omgeving kenbaar te maken dat je op dikke vrouwen valt. Mijn eigen vrouw kon het zelfs niet geloven ;-)
De reacties als je kijkt zijn soms heel afkeurend. Ze voelen zich vaak erg bekeken. Dat ik het mooi en opwindend vind, lijken ze dan niet te zien. Daarom doe ik altijd erg voorzichtig. Al zie ik soms oogverblindend mooie dikke vrouwen.
avatar
levensgenieter
Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-08-13
Leeftijd : 68
Woonplaats : Leeuwarden

hhhhhhhhhhhhhhh Empty Re: hhhhhhhhhhhhhhh

wo aug 14, 2013 12:17 pm
Je zou ook kunnen (om) kijken met een lach op je gezicht....ik denk dat de dame in kwestie dan niet t gevoel zal hebben dat jouw blikken afkeurend zijn......
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

hhhhhhhhhhhhhhh Empty Re: hhhhhhhhhhhhhhh

wo aug 14, 2013 7:13 pm
Ja en nee, ik zie heel vaak dikke vrouwen met een duidelijk afkeurende blik terugkijken. Sommigen hebben een heel sterk minderwaardigheidsgevoel dat ze niet eens zien dat sommige mannen er ook van houden. Als ze dan horen van mannen die op dik vallen, vinden ze het viezerikken. Ik las eens op een forum dat een vrouw iemand leerde kennen die op dik viel. Ze vond dat maar niks, want hij moest van haar houden en niet van haar dikte. Ik vond het buitengewoon minderwaardig, want er zijn toch ook mannen die op slank vallen. Dat is toch precies hetzelfde? Of zie ik het verkeerd.
decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

hhhhhhhhhhhhhhh Empty Re: hhhhhhhhhhhhhhh

do aug 15, 2013 12:58 am
Helemaal met je eens Henk. Je komt af op een uiterlijk mooie vrouw, je blijft om de innerlijk mooie vrouw... Als een dame vindt dat je van haar moet houden, dan hoort daar ook haar uiterlijk bij, want dat is de eerste aantrekking om op af te komen, pas daarna leer je dr innerlijk kennen. En ook sexuele aantrekkingskracht hoort bij een relatie... en daar hoort uiterlijk (in mijn geval een dik uiterlijk) wel degelijk bij.
lydiayoung
lydiayoung
Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 06-09-13
Leeftijd : 40
Woonplaats : utrecht
http://lydiayoungssbbw.blogspot.nl/ http://clips4sale.com/79435

hhhhhhhhhhhhhhh Empty Re: hhhhhhhhhhhhhhh

do feb 13, 2014 3:36 pm
ik ben over de 200 kg en ik denk altijd bij me zelf ale een man mij lang aan kijkt of ik krijg door dat hij me soort van begleurd om oog contack te zoekken en dan heel vriendelijk terug te glimlagen zonder dat het te veel op valt voor anderen en dan stiekeum een knip oog je zo van aleen wij hebben het door btw niet dat ik me er voor schamm of zo ik vind heerlijk als ik een fa in het wild tegen kome hahaha
Gesponsorde inhoud

hhhhhhhhhhhhhhh Empty Re: hhhhhhhhhhhhhhh

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum