vrouwvriendelijke happening 22 maart in Almere

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

vrouwvriendelijke happening 22 maart in Almere

Bericht van Tummy op za jan 23, 2010 7:24 am

Van een vriendin kreeg ik deze mail. Zij organiseert de middag.
Zij is oprichtster van de Lipoedeem patiëntenvereniging [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Op deze site kun je je ook aanmelden voor deze dag, op de homepagina onder het kopje Lipoedeem lotgenoten contactdag. Klinkt erg medisch en zielig maar het is juist de bedoeling om er een gezellige middag van te maken.
De dag is niet alleen voor lipoedeempatiënten maar voor alle dames met een maatje meer. Ik ga ook en heb geen lipoedeem.
Wil je weten wat lipoedeem is? Kijk dan ook even op de site, is te ingewikkeld om uit te leggen…

Hoi,

Via deze mail wil ik je graag vertellen dat ik zondag 21 maart a.s. in Almere een vrouwvriendelijke happening
organiseer in party en congrescentrum De Evenaar (van 13-17.30 uur).

Onder aan deze mail zal ik het voorlopig programma vermelden.
Er is voor koffie en thee gezorgd en ook een boterham en wat lekkers op tafel (dit zit allemaal bij de prijs in).

Om de middag te bekostigen, wordt er van de leden van de LIPV (lipoedeem Patiënten Vereniging, waar ik de oprichter een voorzitter van ben)
een bijdrage gevraagd van 7,50 en voor niet leden 12,50.

(Ik vraag iedereen om zich aan te melden zodat ik die dag niet met geld bij de ingang hoef te zitten, dit is vandaag de dag niet meer vertrouwt, bovendien is het voor mij handig om te weten hoeveel dames er komen, zodat ik daar met de inkopen rekening mee kan houden.)

Groetjes,

Tilly Smidt

Voorlopig programma van 21 maart a.s.

Bij de entree krijgt u meteen al een grote shopper. En niet alleen folders maar ook cadeaus! Met dank aan alle sponsoren.
De waarde van de inhoud, overstijgt in ieder geval ruim uw entreekosten.
Direct bij binnenkomst wordt iedereen verwelkomt door een heel bijzonder persoon…………. en deze blijft de gehele middag………
verrassing !
De gehele dag is er tijd voor contacten leggen met elkaar.
U kunt de gehele middag bij terecht bij de LIPV met al uw vragen en bij alle andere standhouders.
De LIPV zal tevens zorgen voor gratis informatiemateriaal over Lipoedeem.

-Gedurende de gehele middag worden er doorlopend workshops sieraden maken gegeven ([Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Hiervoor betaalt u geen workshop kosten; u betaalt alleen het materiaal van het sieraad wat u daar voor uzelf kan gaan maken. Houdt u er rekening mee dat u terplekke niet kunt pinnen.

-Miss Etam is de gehele middag met vijf dames aanwezig om u professioneel kleurenadvies te geven (gratis). Dit wordt allemaal genoteerd in een handig boekje wat u uiteraard gratis meekrijgt. Dit boekje kunt u vervolgens meenemen als u aankopen gaat doen in 1 van de 130 Miss. Etam filialen in ons land.

-Een van de LIPV leden, Iris van Vugt, zal deze middag parfum verkopen. Ook hier het advies om rekening te houden met het feit dat u er niet kunnen pinnen.

-Mevrouw Mathilde van Osnabrugge van Reskin, heeft een stand waar ze u haar producten laat zien en tevens een leuke aanbieding voor de bezoekers heeft. Wat is ReSkin®-XL:Een bi-elastische pleister, zowel rekbaar in de lengte als de breedte, die perfect op het lichaam aansluit. Het voorkomt wrijving en blaren. Het is ademend, laat zweet goed door. De pleister blijft op die manier perfect op zijn plaats zitten. Het is huidvriendelijk, gemakkelijk en pijnloos te verwijderen. Waar is ReSkin®-XL toepasbaar: Op de voeten (bij knellende schoenen), aan de binnenkant van de benen (als deze tegen elkaar schuren), bij dames onder de borsten (intertrigo of ‘t knellen van een bh), bij schaafwondjes met name onder kleding wat irritatie geeft. ReSkin is ook zeer goed toepasbaar in de huidplooien onder de buik. Deze middag kunt u producten van ReSkin aanschaffen en krijgt u meteen 10% korting!

-Disismi is ook vertegenwoordigd. Disismi is het meest Innovatieve Nederlandse bodyfashionmerk voor de grotere- en diepere cupmaat (D t/m I). De lingerie collectie is expressief, kleurrijk en fun. Hoge kwaliteit en een jonge uitstraling zijn de basis voor een Sex and the City uitstraling.
De prints worden door Disismi gemaakt van echte foto's, wat resulteert in een lingerie collectie met een uniek en uitgesproken karakter.
Voor alle bezoekers zal aan deze stand ook een leuke aanbieding zijn.

-Ook aan kleding is gedacht. Mevrouw Ineke Elbertse van "diktevreden" heeft voor ons een ruime keus in kleding in ruime maten. (Geen pinmogelijkheid)

-Medi heeft een stand en zal ons laten zien wat voor soorten kousen er onder andere zijn. Ook voor vragen over uw steunkousen kunt u daar terecht.

-Natascha van Jewels & Friends laat haar zelfgemaakt sieraden zien en verkoopt deze. Erg mooi, ik heb zelf al een setje sieraden van haar gekocht.
BSN medical, o.a. bekend van de Jobst steunkousen en de hansaplast, heeft aangegeven ook graag aanwezig te zijn op deze dag.

-Laarzen met extra wijde schacht. Wie wil ze deze niet. Francien van [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] zal deze middag speciaal voor ons vanuit Limburg komen en neemt heel veel stevige, modieuze laarzen mee met wijde schacht!

-Naast de vele gezellige dingen, die hierboven genoemd staan, zijn er drie lezingen van maximaal een half uur.
1. 14.00-14.30 uur – Ergonomisch zitten en hoe kom
ik aan een goede stoel
2. 15.00-15.30 uur – Gezonde voeding en cognitieve
gedragstherapie door Marga
Boomsma
3. 16.00-16.30 uur – Dr. Loek Habbema over
Liposuctie

-Vroeg op de middag is er een workshop/lezing voor de hele zaal over goed en ergonomisch zitten. De heer Elmo Lodewijks en Mimi Lodewijks van de firma Emtek komen ons vertellen hoe we lekker kunnen zitten zonder dat het onze bloedsomloop afknelt en er genoeg ruimte is voor onze billen en toch ook de rugleuning nog genoeg steun geeft. De rest van de middag heeft u dan tijd om rustig bij deze sprekers langs te gaan voor persoonlijk advies en informatie. [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

-Marga Boomsma, gediplomeerd gewichtsconsulente, komt spreken over gezonde voeding. Zij zal in het kort iets vertellen over eiwitten ,vetten, koolhydraten en vitaminen. Verder zal zij vertellen over onze stofwisseling en over zoetstoffen. Tot slot zal zij het nog hebben over de gevolgen van een eiwitdieet en koolhydraatdieet en zij zal iets vertellen over cognitieve gedragstherapie.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

-Dr. Loek Habbema, zelfstandig dermatoloog verbonden aan Medisch Centrum 't Gooi in Bussum, waarvan hij tevens directeur is, geeft een lezing over Liposuctie bij Lipoedeem.

Tummy

Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 45

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: