Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
vdvaart
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-04-18
Leeftijd : 30

De aankomende student Eva Empty De aankomende student Eva

ma jun 25, 2018 12:43 pm
Max is een jongen van 24 jaar, die zich aangetrokken voelt tot vollere vrouwen. Uit schaamte durft hij het niet te vertellen tegen zijn vrienden. Op een festival ontmoet hij een slank, knap, blond meisje genaamd eva. Max is opslag verliefd.

In het voorjaar besluiten Max en zijn vrienden om naar een techno festival te gaan. Het is dan wel pas begin April, de temperatuurmeter tikt toch al de 25 graden aan. Na wat biertjes en danspasjes ziet hij een bloedmooie vrouw staan. Ze is slank, blond en heeft een kort shirtje aan, waardoor je haar strakke buikje goed kab bewonderen. Normaal valt Max op vollere vrouwen, maar deze vrouw is zo adembenemend mooi, dat hij op slag verliefd wordt. Max besluit om op haar af te stappen en een gesprekje te voeren. "Heey, beetje naar je zin?" Vraagt Max. De vrouw draait zich om en kijkt Max eens goed aan. "Ja zeker, jij ook wel zo te zien. Ik heet Eva trouwens". Het gesprekje gaat nog even door en dan besluiten ze nummers uit te wisselen. "Misschien tot ooit, misschien tot nooit" met die woorden eindigt eva het gesprek. Max gaat terug naar zijn vrienden en blijft haar vanaf een afstandje in de gaten houden. "Pfff, wat is ze toch mooi" denkt Max. Wat hem wel opvalt, is dat Eva nogal forse, stevige vriendinnen heeft. Het festival loopt ten einde en Max en zijn vrienden gaan naar huis.


avatar
vdvaart
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-04-18
Leeftijd : 30

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

ma jun 25, 2018 12:44 pm
De zomer is op zijn einde, we zitten inmiddels in de eerste week van september en de afgelopen maanden hebben Max en Eva veel contact gehad via whatsapp. Door drukte is het nog niet tot een ontmoeting gekomen. Eva heeft net haar mbo opleiding afgerond en samen met 2 vriendinnen studeren in Breda. Max en Eva hebben afgesproken om samen naar het strand te gaan, nu het waarschijnlijk de laatste keer is dat het weer het toelaat.

Max is onderweg naar Scheveningen, hij woont zelf in Tilburg maar haalt Eva thuis bij haar ouders om vervolgens samen naar het strand te gaan. Max heeft het juiste huis gevonden en belt aan. Eva der moeder doet open "zo... jij moet Max zijn" zegt ze. "Ja Eva is boven even een bikini aan het zoeken die ze nog past, aangezien ze door al dat feesten 6 kilo is aangekomen". Max weet niet wat hij hoort. "Mam! Hou je mond!!" Klinkt het vanuit het trapgat. Eva komt naar beneden. Max ziet dat ze inderdaad wat voller is geworden, maar ze is nog steeds slank. Ze stappen in Max zijn auto en gaan naar het strand. Eenmaal op het strand aangekomen valt het Max op dat Eva ondanks de hoge temperaturen haar shirt aanhoudt. Max heeft wel een flauw vermoeden waarom, maar besluit het toch te vragen. "Waarom doe je je shirt niet uit? Het is hartstikke warm". Eva loopt rood aan. "Nou... euhhh... ik ben afgelopen maanden nogal wat aangekomen, en me bikini is wat te klein geworden". "Ah joh" zegt Max. "Je ziet er nog steeds harstikke slank uit. Ik vind je toch mooi, dus doe niet zo gek en geniet van het láátste zonnetje van het jaar" Eva knikt en besluit haar shirt uit te doen. "Kijk, de vetkwabjes hangen gewoon over mijn bikini" zegt Eva. "Ah joh, valt echt wel mee. Kijk even om je heen, je bent nog steeds 1 van de slankste vrouwen op het strand. En de rest heeft toch ook geen shirtje aan" zegt Max. In werkelijkheid hangen inderdaad de vetkwabjes over haar bikini lijn. Haar strakke buikje tijdens het festival heeft er inmiddels een laagje vet over heen gekregen. Max vind het geweldig. "Hoe komt het dan, dat je wat bent aangekomen" vraagt Max. "Nou... afgelopen maanden hebben vooral in het teken gestaan van feesten, drinken en eten. Als ik een avondje met mijn vriendinnen ben, komen er zoveel lekkere dingen op tafel". Het verbaast Max niks, gezien het postuur van haar vriendinnen. "Nou, ik vind je echt prachtig" zegt Max. "Ah, bent lief" en de eerste kus is een feit. Na nog gezellig wat gepraat te hebben brengt Max haar naar huis.
avatar
vdvaart
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-04-18
Leeftijd : 30

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

ma jun 25, 2018 12:44 pm
Vanwege drukte gaat er weer een tijdje overheen voordat Max en Eva afspreken. Eva is inmiddels samen met haar vriendinnen Tara en Roos op kamers en Max heeft het heel druk gehad op zijn werk. Het is inmiddels december en na veel whatsapp contact besluiten ze elkaar weer eens op te zoeken.

Het was even zoeken, maar Max heeft het studentenhuis van Eva gevonden. Max belt aan en de deur gaat open. "Kom maar naar boven" hoort hij Eva roepen. Max loopt naar boven en komt aan in de keuken. "Heey schatje, let maar niet op de troep hoor" zegt Eva. Max weet niet wat hij ziet, heel de keuken ligt vol met lege pizza dozen, zakken chips en blikjes energiedrank. "Ja, we hebben afgelopen week nogal druk gehad op school en geen tijd gehad om te koken of op te ruimen. Maar kom mee naar me kamer, ik trek even iets leuks aan" zegt Eva. Max volgt Eva richting haar kamer. "Het lijkt wel of ze nog meer is aangekomen, haar kont lijkt een stuk dikker" denkt Max. "Nou, dit is dat mijn kamer" zegt Eva. Max ziet hier ook al meerdere lege zakken chips liggen en blikjes energiedrank. "Help even zoeken naar wat leuks voor vanavond, heb zo zin om met je uit eten te gaan. Een keer wat anders dan pizza." Eva trekt haar joggingspak uit en staat nu in haar slipje en bh voor Max. Hij ziet dat ze duidelijk weer behoorlijk wat aangekomen is, maar in tegenstelling tot vorige keer lijkt ze zich er niet voor de schamen. De eerste striae zijn ook duidelijk zichtbaar op haar dijen en bovenbenen. Eva probeert tevergeefs 3 broeken aan te trekken. 1 ervan komt nog niet over haar kont, die andere 2 krijgt ze ondanks alle moeite haar knoop niet dicht. De 4e lukt wel, al zit deze veel te strak en heeft ze een duidelijke muffin top. "Ja, euhh" strompeld Eva. "Ik ben láátste tijd een beetje dikker geworden". En ze trekt haar shirtje aan, die ook wat aan de strakke kant is en ervoor zorgt dat er een duidelijke vet rolletje over haar broek hangt. "Goh, ik zie het. Maar het staat je goed. Hoeveel ben je aangekomen dan?" Vraagt Max. "Euhh" Eva loopt rood aan. "7 kilo, ik stond vanmorgen op de weegschaal omdat ik iets leuks voor je aan wou doen maar niets meer paste, toen stond er 71 kilo". Met haar lengte van 171 cm was ze niet dik, naar toch zeker een beetje mollig geworden. Vooral aan haar heupen en hoofd kon je het goed zien. Ah joh, valt toch reuze mee. Ik vind het eigenlijk wel mooier staan" zegt Max. Ze gaan naar het restaurant gezellig wat eten. Het is een restaurant met onbeperkt buffet. Max staat ervan te kijken hoeveel ze eet. Stukken vlees, glazen cola en bij elk bord dat ze haalde vulde ze de lege plekken op met friet. Om die dan weer te voorzien van een goede laag mayonaise. "Het is echt heerlijk, moet je ook nog een ijsje Max?" Vraagt ze. Max slaat het aanbod af maar Eva neemt nog 3 vanille bolletjes ijs met chocolade saus. Na het eten gaan ze nog samen naar de film, onder het genot van een bak popcorn. "Pff, ik doe even een knoopje open hoor, heel gênant masr die broek zit echt veel te strak" zegt Eva als ze naar huis rijden. "Maakt niet uit hoor schat, voor mij hoef je je niet te schamen. En Max voelt iets groeien in zijn broek. Eenmaal aangekomen bij het studentenhuis besluiten ze om samen naar bed te gaan. De eerste sex partij is een feit, en Max kwam alleen al klaar van het trillende vet van Eva".
avatar
vdvaart
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-04-18
Leeftijd : 30

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

ma jun 25, 2018 12:45 pm
Benieuwd wat jullie ervan vinden, heb dit verhaal zelf verzonnen.
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

ma jun 25, 2018 7:34 pm
Goed verhaal! Ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk.
avatar
vdvaart
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-04-18
Leeftijd : 30

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

do jun 28, 2018 12:10 am
Het is inmiddels eind december, de feestdagen staan voor de deur en Max en Eva zijn inmiddels een stelletje. Max gaat met de feestdagen langs bij Eva haar ouders. Voordat ze vertrekken uit Breda, merkt Max dat er iets is met Eva.

"Eva, is er iets?" Vraagt Max. Eva kijkt Max wat bedroevend aan. "Nou, ik moet je wat vertellen. Ik ben laatste tijd nogal wat kilo's aangekomen en ben eigenlijk sinds september niet meer thuis geweest. Mijn moeder schrikt zich rot als ze me zo ziet. Mijn kerstkleding die ik gekocht heb zijn 3 maten groter ". "Nou, zo erg valt het nou ook weer niet op hoor. En misschien kijkt ze even en zegt ze iets en daarna gaat ze weer verder op de orde van de dag" zegt Max. "Het is duidelijk dat jij mijn moeder nog niet zo goed kent. Ze heeft een afkeer tegen dikke mensen" zegt Eva. "Nou Eva, je bent misschien wat aangekomen maar dik ben je nog lang niet hoor, nu overdrijf je echt"' zegt Max. "de reden dat ik nu wat meer aangekomen ben is juist omdat ik niet meer thuis woon, eindelijk verlost van mijn moeder die wanneer ik een chocoladereep eet zegt hoeveel calorieën erin zitten en het er makkelijker aangegeten word dan dat het eraf gaat" zegt Eva. "Joh Eva, stel je niet zo aan. Zullen we gaan?" Ze stappen in de auto en vertrekken naar de moeder van Eva.
avatar
vdvaart
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-04-18
Leeftijd : 30

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

do jun 28, 2018 12:13 am
Eenmaal aangekomen belt Eva aan en haar moeder doet open. "Jeetje Eva, ik herken je bijna niet meer, je bent behoorlijk mollig geworden daar in dat studentenhuis" zegt Eva haar moeder als ze open doet. Max is het wel met haar eens, maar beseft dat deze openingszin niet echt bijdraagt aan de kerstsfeer. "Nou mam, Ook leuk jou weer te zien". Zegt Eva. Haar moeder bekijkt haar nog eens goed. "Nee maar Eva, even serieus, wat eet je allemaal joh. Je hebt gewoon een beetje vet rolletjes gekregen" zegt haar moeder. Eva loopt door zonder een reactie te geven en gaat bij haar vader zitten. Ze praten wat, maar in tegenstelling tot haar moeder zegt haar vader niets over het nieuwe postuur van zijn dochter. Na gezellig wat gepraat te hebben schuiven we aan voor het kerstdiner. "Nou Max, houd jij je varkentje Eva een beetje in gaten dat ze ook een beetje voor ons over laat" zegt moeder. Max weet zich even geen houding aan te nemen maar besluit er toch wat van te zeggen. "nou.. ik vind Eva juist prachtig met haar nieuwe rondingen". "Ah Max, ik hou van je" zegt Eva. Vervolgens wordt er voldoende gegeten en gaan ze lekker naar bed. Het is tenslotte kerstavond en er komen nog 2 drukke dagen aan.
avatar
vdvaart
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-04-18
Leeftijd : 30

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

di aug 28, 2018 4:46 am
We zijn inmiddels 4 maanden (eind april) verder en Eva en Max wonen sinds een maand samen in Tilburg. Ze hebben samen een klein appartementje. Eva is afgelopen tijd door gegaan met haar ongezonde levensstijl en dat is haar aan te zien. Vandaag staat koningsdag op het programma en Eva zoekt wat oranje kleren in haar kledingkast voor het festival waar ze naartoe gaan. De weersvoorspellingen zijn erg goed dus wilt ze graag iets zomers aantrekken.

"Max!, ik word echt te dik. Ik pas niets meer. Dat korte broekje dat ik in september kocht, krijg ik niet meer dicht". Het verbaast Max niets, laatste maanden heeft Eva niet al te gezond gegeten. Vaak bestelde ze in de avond nog een pizza op een kapsalon. "Heb je echt niets meer? Want dan moeten we nu snel de stad in." vraagt Max. "Nou, het broekje gaat nog wel, als je even kan helpen de bovenste knoop dicht te doen" vraagt Eva. Max helpt Eva het broekje dicht te doen en na veel inspanning is het gelukt. Er hangen alleen wel wat vetkwabjes over het broekje heen. Haar outfit word afgemaakt met een shirtje tot navel hoogte. "Max, loop ik nu echt niet voor schut? Je ziet me rollen over me broekje vallen." vraagt Eva Max ziet inderdaad dat het klopt maar hij vind het heel opwindend. "Heb je wel gezien hoe groot en sexy je kont is in dat broekje, het staat je prachtig" zegt Max complimenteus. "kom, laten we gaan. Me vrienden staan te wachten" zegt Max. Ze vertrekken richting het festival.

Eenmaal op het festival aangekomen worden de danspasjes ingezet. Het valt Max op hoe bij elke ritmische beweging van Eva haar lichaam mee flubbert. Het is niet alleen Max opgevallen, maar ook zijn beste vriend Jesper. Hij heeft Eva een half jaar niet gezien omdat hij op stage was in het buitenland. "Max jongen, dat vriendinnetje van jou is ook een beetje dik geworden he, gaat de elke dag haar de Mac ofzo? Weet niet of haar outfit bij haar huidige figuurtje past" zegt Jesper niet heel erg subtiel. Max hoort het aan en weet even niet wat hij moet zeggen. Zelf vind hij het prachtig, maar dat kan hij niet zeggen. Hij schaamt zich ervoor. "hahaha, meer om van te houden he" zegt Max. En Jesper en Max drinken weer verder. Na een leuke dag te hebben gehad halen ze nog een broodje hamburger. Wanneer Eva gaat zitten en haar broodje op eet, ziet Max haar vetrollen terwijl ze een vette burger eet, heel opwindend. Hij ziet dat de vriendinnen van zijn vrienden naar haar kijken en over haar roddelen. Na het eten gaan ze richting huis. Bij de uitgang is het extreem druk. Er word geduwd en gedrongen. "heey dikke, pas is even op!" zegt iemand die voor Eva staat. En prikt in Eva der buik. Max zegt er wat van. "hoort dat dikkertje bij jou? Niet zo dringen oké. Max word kwaad en geeft de jongen een duw. Het loopt allemaal met een sisser af en ze gaan huiswaarts. Eenmaal thuis aangekomen zegt Eva " goh Max, heb jij ook nog zo een honger? Ik gooi er nog een frikandel in hoor". En ze gaan heerlijk slapen.
avatar
vdvaart
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-04-18
Leeftijd : 30

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

za jan 12, 2019 2:18 am
.


Laatst aangepast door vdvaart op zo jul 11, 2021 9:23 am; in totaal 1 keer bewerkt
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

vr apr 19, 2019 1:27 pm
Mooi verhaal. Ga zo door!
Gesponsorde inhoud

De aankomende student Eva Empty Re: De aankomende student Eva

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum