Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

groeiende milf Empty groeiende milf

do dec 28, 2017 7:46 pm
De moeder van mijn beste vriend is 48 jaar en zoals je zegt een MILF. Maatje 36, weegt 55 kilo. Ze heeft mooie grote borsten cup C. Haar man is een zakenman. Hij werkt veel in het buitenland en is erg succesvol.
Op een avond ga ik een biertje drinken met mijn beste vriend. Hij vertelt me dat zijn ouders gaan scheiden en dat zijn vader met zijn nieuwe vriendin in het buitenland gaat wonen. Ik ga met mijn vader mee vertelt hij, want hij wil altijd al graag in Amerika wonen.
De scheiding verloopt soepel tussen de ouders van mijn beste vriend wat betreft het financiële gedeelte. Aangezien de vader van mijn beste vriend geld genoeg heeft. Dat betekend dat de moeder van mijn vriend niet hoeft te werken en in een mooi appartement kan wonen.
Mijn beste vriend woont inmiddels in Amerika en er gaan 6 maanden voorbij als mijn beste vriend terug komt voor een week vakantie in Nederland.
We spreken af bij zijn moeder om wat te eten. Als ik binnen kom doet zijn moeder open en wat mij meteen opvalt is dat zijn moeder is gegroeid. Haar spijkerbroek is duidelijk te strak. We gaan gezellig met elkaar gourmetten. Met gourmetten eet je altijd te veel en dat deed zijn moeder ook duidelijk.
Op een gegeven moment verontschuldigt zij zich dat ze even een knoopje los moet doen maar voegt er snel bij toe dat ze ons probeert bij te houden. Het was een gezellige avond, ik kon het altijd goed met de moeder van mijn beste vriend vinden.
Na een maand kom ik de moeder van mijn vriend tegen in de supermarkt en één ding is duidelijk: ze is niet gestopt met groeien. De spijkerbroek die ze draagt, past haar goed maar is duidelijk een maat groter. Het shirtje dat ze aan heeft, is te klein.
Ze vraagt mij om bij haar te komen eten. Die avond kom ik bij haar langs. Ze heeft lasagne gemaakt. Komen er nog mensen vraag ik haar. Ze moet erom lachen, nee alleen wij twee. De lasagne is voor vier personen maar dat krijgen wel op antwoord ze.
We beginnen te eten maar na 1 bord had ik meer dan voldoende maar de moeder van mijn beste vriend schept nog een keer op. Haar tweede bord gaat met dezelfde snelheid op als het eerste bord.
Wil je niet meer vraagt ze. Als ik bedank. Schept ze voor de derde keer haar bord vol. De schaal is nu leeg maar haar bord is helemaal vol. Dit keer gaat het niet zo snel maar ze krijgt uiteindelijk haar bord leeg. Haar buik staat helemaal bol en haar shirtje is nu duidelijk te kort. Ze hijgt een beetje. Ik zegt zit echt vol, ik heb voor toe nog tiramisu maar ik moet even uitbuiken. Ik weet niet wat ik zie.
Vroeger was de moeder van mijn beste vriend ontzettend sportief en letten altijd op wat ze at maar daar is niet veel meer van over.
Je kan goed eten. Daar sta je versteld van he, zegt zij met een lach. Ik ben na mijn scheiding gestopt met sporten en ben gaan genieten van eten. Als ik twee kilo was aangekomen kreeg ik al commentaar van mijn ex maar daar heb ik nu geen last meer van lacht ze hard.
Na een uurtje staat ze op om naar de keuken de tiramisu te halen. Ook deze bak is voor vier personen. Het spijt maar ik lust geen tiramisu, dat geeft niet dan eet ik de bak alleen op en ze begint te eten. Nadat de bak voor de helft op is moet ze haar broek los knopen. Helaas kan ik haar buik niet zien want die zit verscholen achter de tafel. Als ze ¾ op heeft is haar ademhaling zwaar.
Gaat het nog vraag ik haar.
Ik zit ontzettend vol maar het is zo lekker. Mijn buik doet wel een beetje pijn maar dat laatste beetje past er ook nog wel in.
Ook laatste stuk werkt ze weg haar hoofd is rood en ze ademt erg zwaar.
Ik moet even liggen op de bank
Als ze opstaat zie ik dan eindelijk haar buik ik weet wat ik. Van de platte buik die ze ooit had is niks meer over. Ze heeft behoorlijk rode striemen. Ze gaat liggen op de bank en ik ga bij haar zitten.
Mijn buik doet ontzettend pijn misschien heb ik toch iets te veel gegeten, zegt ze zielig.
Wil je een glaasje water.
Nee dat helpt niet maar je zou wel wat anders voor mij kunnen doen maar ik durf het haast niet te vragen.
Je mag me alles vragen, we kennen elkaar al zo lang.
Zou je me buik kunnen masseren?
Ik schrik wel een beetje van de vraag maar ga toch bij haar op de bank zitten en begin haar ronde buik te masseren. Ik voel dat haar buik op spanning staat.
Na een half uurtje ademt de moeder van mijn beste vriend al veel minder zwaar en gaat ze weer rechtop zitten.
Bedankt, ik hoop dat je het niet vervelend vond maar ik voel me al weer een stuk beter. Ik ben na me scheiding al twintig kilo aangekomen. Ik weeg nu 75 kilo maar ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.
We praten nog wat en daar ga ik naar huis. Ik vond het een geweldige avond.
 
De volgende dag stuurt de moeder van mijn beste vriend een app-je. Sorry dat je me buik moest masseren. Ik moest even nadenken wat ik ging antwoorden en stuurde haar toen terug.
Ik vond het helemaal niet vervelend en vond het fijn dat ik je kon helpen.
Fijn dat je het niet erg vond je kan ook goed masseren.
Ik voelde dat je buik erg op spanning stond.
Ja dat klopt, het was erg fijn dat je er was, dat mag je vaker doen met een smile.
Met alle liefde.
In dat geval als je vanavond niks te doen hebt.
 
Die avond ben ik weer bij de moeder van mijn beste vriend. Ze draagt een jogging pak maar het was duidelijk te klein.
Ik droeg dit jogging pak altijd toen ik nog sportte, maar ja ik ben nu twintig kilo zwaarder dus het is een beetje te klein.
Ik zie het, antwoord ik haar.
Vandaag staat spaghetti op het menu. Ik hou het weer bij 1 bord maar de moeder van beste vriend neemt het er weer goed van. Ook nu weer is de snelheid eruit bij bord drie en begint ze moeilijker te ademen. Bij bord drie houdt ze het voor gezien.
Zou je nu mijn buik willen masseren vraagt ze mij lief. Ik masseer haar buik die nu minder op spanning staat omdat ze niet een hele bak tiramisu had leeg gegeten.
De avond is ten einde gekomen en ze bedankt me uitdrukkelijk dat ik haar buik heb gemasseerd. Verder wenst ze mij een goede vakantie want we zouden elkaar drie weken niet zien.
 
Na drie weken stuurde ze mij een app-je hoe mij vakantie was geweest.
Ik heb je buikmassages wel gemist.
Je kan altijd een beroep op mij doen.
Zou je vanavond weer willen komen.
Natuurlijk.
 
De deur gaat open en ik weet niet wat ik zag. De moeder van mijn beste vriend is duidelijk niet minder gaan eten zonder mijn buikmassages. Ze draagt weer hetzelfde jogging pak maar haar buik komt er helemaal onderuit.
Zoals je ziet ben ik de afgelopen weken een beetje gegroeid.
Ik weet wat ik zie.
Vind je me te dik worden?
Nee helemaal niet.
Ik ben in drie weken tien kilo aangekomen en weeg nu 85 kilo.
Je ziet er geweldig uit.
Dank je en ze geeft me een kus op de wang.
 
Het menu is hetzelfde als de alle eerste keer. Lasagne voor vier en tiramisu voor vier.
Het enige verschil is dat ze de eerste keer nog een pauze van een uur moest nemen voor de tiramisu en dat er nu gelijk achterna doet. Ik masseer haar buik die onder de rode striemen zit van het snelle groeien. Na half uur kan ze weer rechtop zitten.
Heb je nog zin om een film te kijken
Ja gezellig
Ze start Netflix op maar voor dat de film begon pakt ze eerst een grote zak chips bij.
Nadat de film is afgelopen ga ik naar huis.
 
Een maand later. Ik eet inmiddels bijna iedere dag bij de moeder van mijn beste vriend.
Ik heb de sleutel van haar appartement gekregen. Ik stap binnen en zie de moeder van mijn beste vriend naakt. Haar buik is groot geworden en haar grote borsten rusten op haar buik. Ze heeft inmiddels cup E.
Sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Geeft niet je mag me best naakt zien. Hoe vind je me eruit zien?
Geweldig, je hebt mooie rondingen.
Ik kom net van de weegschaal ik weeg 100 kilo vertelt ze trots.
Gefeliciteerd!
Ze pakt me beet en geeft me een zoen, dankzij jou heerlijke buikmassages.
Je hebt het zelf gedaan.
Ja maar zonder jou zou ik nooit zoveel kunnen eten.
Ik heb nog een verrassing voor je we gaan samen op vakantie.
Wat leuk waar heb ik dat aan te danken.
Omdat je me zo heerlijk masseert als ik vol zit en omdat ik niet in een all-inclusive hotel kan gaan zonder jou dan kan ik nooit zoveel eten.
Ik zal je na iedere maaltijd heerlijk masseren.
Lief van je. Ik ben er ook echt aan toe want na mijn scheiding ben ik nog geen één keer op vakantie geweest.
Ik moet wel een nieuw badpak of bikini kopen want ik heb alleen nog bikini’s toen ik 55 kilo woog.
Dat lijkt me wel handig want je bent nu bijna twee keer zo zwaar.
Wacht ik heb nog een touwtje bikini die kan je verstellen.
 
Ze loopt met haar dikke, naakte lichaam naar haar slaapkamer. Ik loop haar achterna. Na wat zoeken vind ze haar witte touwtjes bikini. Ze haalt de knopen eruit.
Ik hou het broekje vast dan moet jij het vast knopen. Uiteraard doe ik met alle liefde maar het is veel te klein haar bilspleet is zichtbaar en de voorkant van haar broekje zie je niet omdat haar dikke buik erover hangt. Na haar broekje komt haar topje. Ik knoop het topje ook vast maar uiteraard is ook die veel te klein. Ze had toen ze slank was maat C en inmiddels heeft ze cup E.
Het is duidelijk te klein.
Ja maar het staat je wel heel sexy.
Dank je lieverd maar ik ga toch maar even shoppen, heb je zin om mee te gaan.
Ja gezellig.
Ik moet toch nog wat andere dingen kopen want inmiddels is erg veel te klein geworden.
 
We gaan naar een grote maten winkel in de stad. Als de dame van de winkel komt helpen vraagt ze de maat aan de moeder van mijn vriend.
Ze zegt het maar de verkoopster vertelt gelijk dat het een lastige maat is. Het is eigenlijk net te klein voor een grote maten winkel en net te groot voor een reguliere winkel. Behalve een badpak en een bikini wilde ze ook een paar nieuwe zomerjurkjes. Bij het passen zag ik wat de verkoopster bedoelde alles wat ze paste was eigenlijk net te groot. Maar uiteraard nam ze de kledingstukken toch af. Want ze groeide er wel in.
Als we buiten staan zegt de moeder van mijn beste vriend het zelf.
Het is eigenlijk allemaal iets te groot maar ik groei er wel in.
Ik moet om haar reactie lachen, ik dacht precies hetzelfde.
 
Een week later zijn we in het all-inclusive hotel. We gaan naar het zwembad en de moeder van mijn beste vriend draagt haar badpak.
Ik merk dat je onzeker bent. Vind je het vervelend om een badpak te dragen nu je zo dik bent.
Nee hoor helemaal niet ik ben alleen onzeker omdat iedereen kan zien dat het badpak veel te groot is.
Daar moet je daar maar wat aan doen.
Dat ga ik zeker doen, daar hebben we mooi de tijd voor.
 
In het all-inclusive hotel kun je heel de dag door eten en zoals je kunt verwachten doet de moeder van mijn beste vriend ook. Je kan er gewoon vanuit het zwembad direct door naar de diner ruimte ook mag je het bij het zwembad op eten.
Ze is al twee keer wezen opscheppen en gaat inmiddels voor de derde keer. Ik zie dat het derde bord iets moeizamer ging maar ze zit nog niet vol.
Ik zit te vol om op te staan wil jij me toetje halen.
Ik schept uiteraard hele bord vol. Nadat ze het bord heeft weggewerkt, is haar badpak niet meer te groot maar zit haar prima.
Ik heb nog wel zin in zo’n bord zoetigheid maar dan wil ik dat wel op onze hotelkamer opeten.
Als jij alvast naar de hotelkamer gaat, dan haal ik nog zo’n bord met lekkere zoete dingen.
Ze komt met moeite omhoog uit haar lichtstoel en loopt langzaam naar de hotelkamer. Ik ga nog een bord voor haar halen maar schep nog meer op dan de vorige keer. Er kan niks meer bij. Op de hotelkamer aangekomen ligt ze op bed en ziet ze dat het bord helemaal vol is.
Wat lief van je het hele bord is helemaal vol. Ik vind het de eerste keer ook een beetje weinig maar als ik dit bord weg wil krijgen moet je me buik eerst wel even masseren.
Het valt me net op dat je begint te waggelen.
Ja ik merk het zelf ook. De kilo’s gingen eerder vooral naar mijn buik maar nu zijn mijn benen ook aan de beurt.
Ik begin haar buik te masseren en ik voel dat die behoorlijk op spanning stond. Ze zit al goed vol. Na half uur massage begint ze aan het bord met zoetigheid. Ook dit bord krijgt ze leeg maar het koste wel wat moeite. Daarna geef ik haar weer een massage.
Dit doen we twee keer per dag. Als ze vol begint te zitten gaan we verder in de hotelkamer met vooraf een buik massage.
Een week is voorbij en ik zie dat haar badpak dat in het begin iets te groot was begint strak te zitten als ze vol zit. Na drie borden wil ze het laatste bord weer in haar hotelkamer op eten.
Ik kom boven in de hotelkamer en ze ligt helemaal naakt op het bed.
Ik ben zo blij dat het badpak uit is.
Ja dat begrijp ik zie dat het strak begint te zitten.
Ja dat klopt ik ben nog niet zo vol maar het badpak zit echt te strak als ik heb gegeten.
Waarom doe je dan niet je bikini aan de volgende keer dan heeft je buik de ruimte.
Goed idee dat doe ik morgen.
 
De volgende dag draagt ze uiteraard haar bikini. Ik weet niet wat ik zag. Haar buik is enorm met veel rode striemen en haar buik hangt voor het slipje.
Omdat je nu haar bikini draagt at ze twee borden meer voordat we naar de hotelkamer gaan.
 
Na twee weken zijn we weer terug in Nederland. Ik ben ontzettend benieuwd hoeveel ze nu weegt en dat is ze zelf ook. Bij haar thuis aangekomen doet ze gelijk haar zomerjurkje uit om op de weegschaal te gaan staan.
Moet je komen kijken roept ze.
Ik ren naar haar slaapkamer toe.
Ik weeg 110 kilo.
Ik feliciteer haar en geef haar een dikke knuffel. Ze voelt heerlijk zacht aan.
 
Na onze vakantie heb ik het de eerste week druk en dus kan ik niet bij haar komen eten en haar daarna een buikmassage geven.
Na een week kom ik weer langs en zie aan haar gezicht dat ze niet goed in haal vel zat.
Gaat het wel goed met je.
Nee ik ben al drie kilo afgevallen.
Heb je niet veel kunnen eten na thuiskomst.
Ik heb je buik massages echt nodig om door te kunnen blijven eten en ik heb je een week niet gezien. Als je helemaal niet meer komt weeg ik zo weer onder de 100 kilo. Nog even en ik kan niet eens meer shoppen bij grote maten winkels.
Zo’n vaart zal het niet lopen
Wel als jij er niet bent zij ze boos.
Vanaf nu zal ik er iedere avond voor je zijn stelde ik haar gerust.
Meen je dat?
Ja natuurlijk.
 
Er gaan twee maanden voorbij en de moeder van mijn beste vriend blijft maar groeien. Ik kom op avond thuis en ze glundert van oor tot oor.
Ik weeg 120 kilo zegt ze trots. Je kan het alleen niet goed aan haar zien want ze draagt nog steeds zomerjurkjes terwijl het inmiddels al herfst begint te worden.
Als het een dag later echt herfst weer begint te worden zag ik wel duidelijk dat ze is aangekomen. Ze draagt een spijkerbroek waarvan de knopen niet meer dicht kunnen. Ze heeft dat opgelost door middel van een touwtje ook is haar shirtje veel te kort haar buik is goed zichtbaar.
Volgens mij is dat je weer eens gaat shoppen.
Ja dat klopt alles is te klein lieverd.
Morgen is het weer iets warmer dus kan ik in een zomerjurkje naar de grote maten winkel.
 
De volgende avond dat ik bij haar langskom heeft ze nieuwe outfit aan. Ze draagt nu alleen nog maar leggings want spijkerbroeken zitten niet meer lekker.
Ik heb nieuwe bh’s zij ze trots.
Welke maat heb je nu.
Ik had cup E maar heb nu cup F. Wil je mijn nieuwe bh zien.
Ja natuurlijk.
Ze trekt haar shirtje uit en daarna komen twee hele mooie grote borsten tevoorschijn die mooi verpakt zijn.
Je mag ook wel even voelen. Ik aarzel geen moment en pak haar grote borsten beet.
Voelt goed hé?
Ja het voelt heerlijk.
Kom we gaan naar de slaapkamer.
We gaan naar de slaapkamer en ze doet haar legging uit.
Jij moet mijn slipje en bh uitdoen, zegt ze met een zwoele stem en vervolgens hebben we een geweldige vrij partij.


Laatst aangepast door Henk op zo jan 07, 2018 3:43 pm; in totaal 6 keer bewerkt (Reden : Kleine aanpassingen vanwege typefouten en spelfouten. Tekst helemaal in tegenwoordige tijd gemaakt. Leest vlotter.)
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

groeiende milf Empty Re: groeiende milf

zo jan 07, 2018 12:51 pm
Wauw, wat een verhaal. Echt opwindend! Ik heb paar kleine taalfoutjes aangepast en de tekst in tegenwoordige tijd geschreven. Dan leest hij lekkerder. Bedankt voor het delen!
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

groeiende milf Empty Re: groeiende milf

ma jan 15, 2018 9:02 pm
Bedankt voor je commentaar en pas maar wat er aangepast moet worden
avatar
meon
Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 41

groeiende milf Empty Re: groeiende milf

ma jan 15, 2018 9:03 pm
Deel 2


Na de vrij partij ging ik bij de moeder van mijn beste vriend wonen. Ik maakte s’ochtends voordat ik naar mijn werk ga maak ik een weight gain shake. Hierdoor groeide ze nog harder. Op een avond kwam ik thuis en ze droeg alleen een shirtje dat veel te klein was.
Waarom draag je alleen een shirtje?

Je woont nu een maand bij me en ik ben al tien kilo aangekomen. Alles zit te strak. Het zit echt niet meer lekker.


Hoeveel weeg je nu?
Ik weeg 133 kilo dankzij jou geweldige weight gain shakes.
Whow dat gaat wel heel hard. Vind je het te snel gaan?
Nee helemaal niet alleen ik merk wel dat lopen zwaarder begint te worden en het huishuiden word ook wel zwaar.
We moeten een werkster gaan aannemen je bent echt te dik om nog het huishuiden te doen.
Dat lijkt me een goed idee vanmiddag moest ik na het huishouden gedaan te hebben een dutje doen.
Ja het kan echt niet meer en je groeit nu zo snel.
Ik ga het morgen gelijk regelen. Mijn benen worden ook steeds dikker dus ik begin ook steeds meer te waggelen.
 
Nu we huishoudster hadden aangenomen kon de moeder van mijn vriend lekker heel de dag op de bank zitten.
Zo luxe ik ben aan het eten en het huishouden word gedaan.
Je verdient het als je zo dik bent en ik gaf haar een zoen.
Vanavond gaan we naar een all-you-can eat restaurant.
 
Ik parkeer de auto zo dicht mogelijk bij het restaurant maar het is nog altijd 10 minituten lopen. Ik loop zelf altijd redelijk snel tot ik hoor.
Wil je niet zo snel lopen.
Sorry lieverd. Je waggeld nu echt.
Ja mooi hé ik kan echt niet meer zo snel lopen me benen schuren continue tegen elkaar aan en dan te bedenken dat ik vroeger de halve marathon liep.
Daar moet je nu niet meer aan denken.
Haha nee en ook niet aan de helft van een halve marathon.
 
Of het nu thuis is of in een restaurant maar de moeder van mijn beste vriend eet altijd veel en ook nu bij het restaurant ging ze helemaal los. Naar bord 4 moest ik alleen wel voor haar gaan halen. Ik schepte rijkelijk op maar toch wilde ze nog een vijfde bord.
Toen het vijfde bord moeizaam op was, ging ze voor een zesde bord en daarna wilde ze ook nog een toetje. Het ijsje ging op maar niet gemakkelijk. Ze was rood aangelopen en ademde moeizaam. Ik maakte me wat zorgen. Thuis kon ze gaan liggen en kon ik haar een buik massage geven maar in een restaurant kon dat uiteraard niet.
Gaat het nog lieverd.
Nee ik zit ontzettend vol en wil naar huis.
 
Ik rekende af en liep terug naar onze tafel. Ik moest haar helpen met opstaan. Haar buik was zichtbaar en ik zag mensen kijken. We liepen heel langzaam naar de auto.
Thuis aangekomen ging ze gelijk liggen en uiteraard begon ik haar buik te masseren die was keihard. Na 45 minuten ging het weer iets beter. Normaal is dat na een half uur.
Het gaat weer iets beter lieverd. Ik had dit keer iets te veel gegeten.
Haha dat zeg je niet snel dat je te veel heb gegeten. Misschien moet je beter trainen.
Ik denk dat je gelijk heb. Als ik dit vaker doe gaat het veel makkelijker. Ik eet gewoon te weinig en daarom deed me buik zo pijn.
Ja dat denk ik ook lieverd je buik voelde ook keihard aan.
Ik ga deze week zes borden op een avond eten en een toetje en na die week gaan weer naar het restaurant.
Het gevaar is wel dat je na die week steeds meer gewend raakt aan 6 borden en toetje als diner.
Daar ben ik niet bang voor. Na die week doe ik het weer rustiger aan.
Nou ik ben benieuwd.
Haha of jij erg vind dat ik nog veel dikker word. Maar ik weet zeker dat het mij lukt om weer rustiger aan te doen.
Ik vind het alleen maar mooi als je dikker word maar ga is op de weegschaal staan en einde van de week weer om te zien hoeveel je bent aangekomen.
 
Met moeite kwam ze overeind en ging op de weegschaal staan. Er kwam 135 kilo op het display te staan.
In het begin van de week kostte het haar nog erg veel moeite om 6 borden weg te werken en als toe een ijsje. Maar naar mate de week vorderden ging het steeds iets makkelijker.
Een week ging voorbij en we zouden naar het restaurant gaan en daarna wegen. Ze droeg een grote soep jurk aangezien de rest van haar kleding te klein was en ze nog geen tijd heeft gehad om nieuwe kleding te kopen.
We zaten in het restaurant en uiteraard lukte haar het om dezelfde hoeveelheid eten weg te werken. Toen we naar huis gingen kon ze ook zelf opstaan, thuis had ze wel een buik massage nodig maar die was gebruikelijke duur van een half uur.
Het is nu tijd om je wegen zij ik naar haar buikmassage. Ze deed haar jurk uit en ik zag dat ze een beetje gespannen was. Toen ze op de weegschaal stond kwam er 143 kilo te staan. Ze schrok ervan.
Ik ben in een week 8 kilo aangekomen.
Ik zie het lieverd en kuste haar.
Op vakantie kwam ik in twee weken 10 kilo aan en nu in een week 8. Ik moet het echt rustiger aan gaan doen want het gaat nu wel heel hard. Ik ga weer terug naar drie borden op een avond.
 
Een week na ons experiment van 6 borden op een avond. Eet ze weer de gebruikelijke drie maar na twee weken gaat ze op de weegschaal staan en ziet ze tot haar grote schrik dat ze de 8 kilo weer kwijt is.
Ik weeg weer net zo veel als voor ons experiment.
Je eet voor jou doen weer normaal. Ik denk dat je nu blijft hangen op 135 kilo.
Misschien ook wel even goed want ging wel heel hard dan kan ik even wennen aan de nieuwe kilo’s.
 
Er gaan weer twee weken voorbij en op eens hoor ik gesnik in de slaapkamer.
Ik ren naar de slaapkamer en zie haar zitten op het bed. De weegschaal staat naast haar.
Ik ben 5 kilo afgevallen en weeg nog maar 130 kilo.
Hoor je wel wat je zegt, je weegt nog maar 130 kilo, dat is ontzettend veel.
Ja maar als ik met dit tempo de kilo’s verlies. Het is jou schuld want jij dacht dat ik na ons experiment niet weer normaal kon eten.
Hoezo mijn schuld ik heb nooit gezegd dat je weer normaal moest eten na ons experiment.
Ik dacht je dat wilde dat ik weer normale porties ging eten maar dat ik het niet kon dus ging wel even bewijzen dat ik kon, snikte ze.
Je mag van mij zoveel eten als je wil, sterker nog hoe meer hoe beter, je hoeft niet te bewijzen dat je weinig kan eten.
Vanaf nu aan eet ik weer zoveel ik kan, bij mijn ex moest ik altijd opletten wat ik at.
Precies lieverd en bij mij hoeft je dat niet.
 
Dat had ik misschien beter niet moeten zeggen want alle remmen gingen los. Want 6 borden bij het avond eten waren eerder gewoonte dan uitzondering geworden.
In het begin het nog moeizaam maar naar verloop van tijd ging het steeds makkelijker.
Er waren inmiddels zes maanden voorbij en haar buik was enorm geworden en begon ook steeds meer te hangen. Ook haar borsten waren gegroeid. Ze had nu cup G. Haar benen waren zo dik dat ze die niet meer over elkaar kon doen. Ze woog na zes maanden 165 kilo en was 30 kilo aangekomen.
 
Op haar 49e verjaardag had ik een grote taart besteld. Ze at een bijna helemaal alleen op toen ze de kaarsjes had uitgeblazen vroeg ik wat haar wens was.
Tijdens mijn huwelijk woog ik zo’n beetje mijn hele huwelijk 55 kilo. Ik zou heel graag op mijn vijftigste verjaardag drie keer zoveel wegen.
Maar lieverd dat is ontzettend veel.
Vind je dat te veel vroeg ze een beetje aarzelend.
Nee dat niet maar dat lukt je bijna niet.
Ik ben in een half jaar 30 kilo aangekomen.
Dat weet ik wel maar dan nog is het wel heel veel wat je moet aankomen. Zou 200 kilo niet een beter doel zijn.
Nee zij ze stellig. Omdat ik van mijn ex altijd op mijn lijn moest letten is juist zo mooi als ik straks 3 keer zo zwaar ben.
Ok dan gaan we voor 215 kilo. Je hebt een jaar de tijd en ik zal je zoveel mogelijk helpen.
Super dat je me zo steunt. Op naar de 215 kilo.
Nog 50 kilo te gaan.
 
Het was inmiddels zomer en ze droeg zomerjurkjes die veel te klein waren. Ze waren nog van de vorige zomer. Ze waren veel te kort en omdat haar buik zo begon te hangen kon je haar buik zien. Ook haar borsten vielen er zo wat. Ze had een keer geen bh aan en toen ze bukte vielen haar borsten eruit. Met moeite kon ze weer haar borsten terug stoppen.
 
We zouden weer op vakantie gaan, hetzelfde hotel als vorig jaar. Maar voordat we konden vertrekken moest er eerst nog nieuwe kleding gekocht worden. Nou dacht ze zelf dat ze misschien nog wel de bikini paste.
Ik ga toch me oude bikini en badpak even passen. Ik pas toch ook nog mijn zomerjurkjes.
Lieverd bij je zomerjurkjes kom je buik eronder uit en dan zit je nog niet eens vol
Ik ga het toch proberen. Je moet denk ik wel even helpen.
 
Zo gezegd zo gedaan liepen we naar de slaapkamer. We begonnen met haar badpak maar het was haast onbegonnen werk. We moesten met ze tweeën haar badpak omhoog trekken en ik zag dat het haar pijn deed maar ze wilde niet opgeven. Het badpak had een flinke decolleté en haar borsten waren echt te groot geworden ze kwamen uit het badpak.
 
Ben je nu overtuigd.
Ja lieverd je hebt gelijk
Maar het staat wel heel sexy.
Ja maar ik heb zoveel bekijks als  ik er zo bij loop en  nog belangrijker ik kan me zo niet vol eten. Het badpak zit veel te strak om mijn buik.
Je krijgt het nooit meer uit als je vol zit. Lachte ik.
 
Toen we met veel moeite het badpak hadden uitgekregen ging ze toch nog de bikini proberen. Het slipje ging nog redelijk omdat ze vooral bij haar buik aankomt. Maar het topje paste zij onmogelijk.
 
We gingen naar de stad voor een nieuw badpak, bikini en wat zomerjurkjes. Haar nieuwe badpak had ze snel gevonden het was twee maten groter dan het oude. Maar de bikini had ze niet zoveel keus. Dit was de grootste maat die ze hadden groter hadden ze niet. Maar de verkoopster gaf ons wel een tip als je op Amerikaanse shop kijkt dan kan je wel grotere maten. Als ik hier uitgroei dan zal ik dat zeker doen lachte ze.
 
We waren inmiddels op onze vakantie bestemming. De vliegreis was echt geen succes ze werd echt te dik voor economy class. Het tafeltje kon niet naar beneden en beide leuningen moesten omhoog.
 Als we naar het zwembad liepen dan zag je mensen naar haar kijken. Haar buik was ook zo groot geworden. Na een aantal dagen werd ze ziek, ze moest overgeven en kon ook niks eten ook na een paar dagen kon ze niet heel veel eten. De vakantie was dan ook geen succes.
Na thuiskomst voelde ze zich nog niet erg goed we gingen samen naar de dokter.
Ze moest op de weegschaal gaan staan en op het display kwam 172 kilo te staan. Ze was 4 kilo afgevallen. U bent obese en u moet echt gaan afvallen of ze dat zelf niet wist.
We kregen medicijnen mee en gingen naar huis. Thuis aangekomen begon ze te huilen.
 
Ik ben afgevallen zo haal ik nooit de 215 kilo.
Ik troostte haar. Je gaat echt wel halen over een paar dagen voel je je beter en dan kan je weer eten wat je wil.
Dan moet ik echt meer gaan eten want ik heb nog maar 8 maanden.
Na een paar dagen was ze weer helemaal de oude en at ze weer voor tien.
 
Er zijn inmiddels 6 maanden voorbij.
Ik ga me weer eens wegen want ik heb nog maar twee maanden
Ik loop met je mee want ik ben ook wel benieuwd.
Ze kleedde zich uit. Ik hielp haar want ook dat werd zwaarder voor haar. Er kwam 191 kilo op het display te staan.
Whow ik moet nog 24 kilo aankomen dat is best veel.
Ja maar niet onmogelijk.
Ja maar ik ben in 6 maanden 19 kilo aangekomen en moet nu in 2 maanden 5 kilo meer aankomen.
Dat is veel maar we gaan ons best doen. Ik zal vanaf nu af aan ook een weight gain shake maken voor de middag.
 
Ik maakte nu 2 weight gain shakes per dag. Precies een maand later en een maand voor haar vijftigste verjaardag ging ze weer op de weegschaal staan. 199 kilo kwam er op het display te staan.
Nog 16 kilo en ik heb gehaald, zij ze trots.
De laatste maand at ze ongelooflijk veel. Na het avond eten moest ik haar buik drie kwartier masseren en daarna viel ze in slaap. Als ze wakker begon ze weer wat te eten.
Vandaag is ze vijftig geworden en grote weeg moment is daar. Na het ontbijt kleed zich in de huiskamer uit.
Ga je mee om te kijken of je vriendin twee keer zo zwaar is geworden.
Ik loop achter haar aan. Ze loopt tegenwoordig erg langzaam en als ze waggelt dan ademt ze hoorbaar zwaarder.
Ze gaat op de weegschaal staan en er komt error te staan. Ze gaat van de weegschaal af en probeert het nog een keer maar weer error. Ik pak de weegschaal van vloer en zie dat deze maar gaat tot 200 kilo.
Ik zal een nieuwe weegschaal voor je moeten halen want je bent te dik geworden.
Ze moet er hard om lachen en je zag dat ze er trots op was dat ze te dik was geworden voor de weegschaal.
Ik stapte in mijn auto en reed naar de mediamarkt. Daar kocht ik een weegschaal die tot 250 kilo ging.
Thuis aangekomen was de moeder van mijn beste vriend nog steeds naakt was ze ondertussen begonnen aan een zak chips.
We kunnen je nu gaan wegen deze weegschaal gaat tot 250 kilo.
Dan kan ik nog even doorgroeien zij ze opgewekt.
Ik haalde de nieuwe weegschaal uit de doos en daar kwam het spannende moment van het wegen. Ik zag dat ze toch een beetje gespannen was.
Toen ze dan eindelijk op de weegschaal stond konden we beide onze ogen niet geloven.
Ik weeg 217 kilo dat is ruim drie keer zoveel als tijdens mij huwelijk.
Ik gaf haar dikke knuffel en een zoen. Ik had een ongelooflijke paal in mijn broek.
Het laat jou ook niet ongemoeid zie ik. Zei ze met een geile stem.
Kom we gaan naar de slaapkamer.

We hadden een heerlijke vrij partij. Ze voelde ongelooflijk zacht en wat was ze groot geworden. Drie keer zo groot als tijdens haar huwelijk.
Gesponsorde inhoud

groeiende milf Empty Re: groeiende milf

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum