Mooi Dik
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even voorstellen

+3
decipher
robin1985
arwen
7 plaatsers
Ga naar beneden
avatar
arwen
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 64

even voorstellen Empty even voorstellen

zo maa 16, 2014 10:00 am
Hallo Ik ben Arwen, een vrouw van 54 jaar. Ik ben geen feedee maar ben wel dik (ong. 150 kilo) 
Ik wil ook niet dikker worden. Ik heb mijzelf inmiddels redelijk geaccepteerd met deze size . Ik ben door veel wegeten zo dik geworden dus niet uit vrije wil (ik ben erg ziek geweest).

Ik weet dat hier op deze site mensen (en dan met name vrouwen) juist dikker willen worden dus tja wat zoek ik hier dan.

Ik zoek eigenlijk een plek om over het dik zijn te kunnen praten en mijzelf nog meer te accepteren dus vandaar. 

Graag zou ik ook met een man van ongeveer mijn leeftijd willen chatten en  maar dan wel prive. 

Ik heb geprobeerd om contact te leggen maar ik schijn niet genoeg posts te hebben dus vooruit dan maar over een drempel gestapt.
Het lijkt me heel fijn om bewonderd te worden om mijn dik zijn en niet afgewezen.

groetjes Arwen
avatar
robin1985
Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 38

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

zo maa 16, 2014 12:10 pm
Welkom op mooidik. Actieform
Arwen
decipher
decipher
Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 59

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

zo maa 16, 2014 12:43 pm
Welkom hier Arwen. En dit is zeker een plek om te kunnen en zeker ook mogen praten over je postuur. Veel plezier hier!
metalhead
metalhead
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 25-12-13
Leeftijd : 45

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

zo maa 16, 2014 2:22 pm
welkom
Henk
Henk
Admin
Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 49
http://mooidik.blogspot.nl/

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

ma maa 17, 2014 9:02 am
Van harte welkom. Het is hier zeker niet alleen voor vrouwen en mannen die dikker willen worden, ook die het zijn. En de liefhebbers van vol en rond. We proberen op een openhartige manier te spreken over de liefde voor dikke vrouwen en mannen. Dit doen we altijd met respect voor de ander.
avatar
arwen
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 64

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

ma maa 17, 2014 4:17 pm
Bedankt voor jullie welkom. Fijn dat ik hier een klankbord kan hebben. 

groetjes Arwen
nerdalert
nerdalert
Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 48

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

di maa 18, 2014 11:57 am
Hoi Arwen, 

Wat fijn dat je je hier aangemeld hebt. Als er ergens een plek is om je hart te luchten over hoe mensen reageren op je mooie figuur Wink dan is dat hier. Laat je niet gek maken door anderen die continue bezig zijn met lijnen, op hun eten letten of wat dan ook. Eenieder mag zijn zoals hij/zij wil zijn of gewoon geaccepteerd worden zonder dat er telkens wat gezegd wordt over het figuur omdat het door omstandigheden is wat het is. Positieve opmerkingen mogen wat mij betreft altijd maar laat negatieve opmerkingen achterwege, daar heeft niemand wat aan.

Ik vind dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten. Door mijn voorliefde voor trainen en wat dat met mijn lichaam doet denken mensen ook maar dat ze daar opmerkingen over kunnen maken. Nou is het voor mij makkelijk om me daar niets van aan te trekken omdat het een bewuste keus is.

Om een lang verhaal nog wat langer te maken. Welkom! Als je ooit om een luisterend oor verlegen zit zul je het hier vinden. Ik stel mijn oor iig ter beschikking.
avatar
arwen
Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 25-08-13
Leeftijd : 64

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

di maa 18, 2014 2:41 pm
Bedankt Nerdalert,
Wat mooi geschreven. Dat mensen elkaar in hun waarde moeten laten, staat ook bij mijn hoog in het vaandel. Bedankt ook alvast voor je luisterend oor.
avatar
FLOW
Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 28-06-13
Leeftijd : 37

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

di jun 03, 2014 4:17 pm
Leuk dat je er bent Arwen!
Er zijn ongetwijfeld mensen die je bewonderen, of je het nu weet of niet
Gesponsorde inhoud

even voorstellen Empty Re: even voorstellen

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum