BBWorld party 8 feb 2014

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

BBWorld party 8 feb 2014

Bericht van decipher op vr jan 10, 2014 11:11 am

Op 8 februari is er weer een party van BigBeautifulWorld. Om te kunnen meefeesten moet je je opgeven, betaling kan vooraf of aan de deur. Er zal een Salsa workshop worden gegeven, maar het is geen Salsa party. Een gewone party, om te dansen, te kletsen en om dikkerds en liefhebbers te leren kennen, of een praatje te maken... Opgave kan via de site [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] of gewoon via deze link: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] . Je hoeft geen lid te zijn van de site, gewoon aanmelden is voldoende.

[Alleen beheerders zien deze afbeelding]
decipher

Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 16-02-10
Leeftijd : 52

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: BBWorld party 8 feb 2014

Bericht van swuuper op za jan 11, 2014 6:38 am

Tja, ik vraag me af het het waard is om er naar toe te reizen....
1) reis tijd
2) komen er mensen van rond mij leeftijd? <18-23 ofzo
swuuper

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 21

Profiel bekijken http://swuuper.tk

Terug naar boven Go down

Bericht van decipher op za jan 11, 2014 8:09 am

Ook die leeftijd groep is er Swuuper. Jonger dan 18 weinig, maar 18 tot 25 zijn er redelijk wat mensen. Eigenlijk vind je mensen van alle leeftijden en het leuke is, is dat je eigenlijk niet merkt dat je het ene moment met een 20 jarige praat en het volgende moment met een vijftiger. Zelf vind ik het altijd wel de moeite waard om vanuit Groningen er naar toe te gaan.
decipher

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van swuuper op za jan 11, 2014 11:37 am

Tja, slechte bus verbinding en een beetje een nobody knows situatie... XD
swuuper

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 21

Profiel bekijken http://swuuper.tk

Terug naar boven Go down

Bericht van nerdalert op zo jan 12, 2014 11:56 pm

Ik ben het met Decipher eens. Altijd gezellig daar. Leuke feesten. En als je je zorgen maakt over vervoer er is op het bbw forum altijd een thread waar mensen om vervoer vragen en aanbieden.
nerdalert

Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 23-06-13
Leeftijd : 42

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Henk op vr feb 14, 2014 5:33 am

Nog mensen geweest? Hoe was het?
Henk

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 23-01-10

Profiel bekijken http://mooidik.blogspot.nl/

Terug naar boven Go down

Bericht van decipher op vr feb 14, 2014 2:17 pm

Ik ben er geweest en het was een gezellige party. Vooral omdat er de gelegenheid was om veel bekenden weer te spreken. Helaas was er met medeweten van de organisatie korte tijd pers aanwezig en hoewel er goede afspraken gemaakt zijn, wordt dat lang niet door iedereen op prijs gesteld.

Wat ik erg jammer vind is dat sommigen op die site het lastig vinden om goed bedoelde kritische noten op waarde te schatten en na een party met modder gaan gooien.

Conclusie, de party was leuk, maar na een party niet op de site komen, als je een fijn gevoel wilt overhouden...
(Moderatie is dan vaak lankmoedig)
decipher

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Henk op ma feb 17, 2014 9:37 pm

Is met de bezoekers ook gecommuniceerd dat er pers aanwezig is? Ik vind dat bezoekers zich wel op hun gemak moeten kunnen voelen. Ik zou mij zeer ongemakkelijk voelen met pers erbij. Niet de hele wereld hoeft te weten dat ik op volle vrouwen val. Daarbij is het meestal gewoon poppetjes kijken en heeft het weinig te maken met oprechte interesse.
Henk

Terug naar boven Go down

Bericht van metalhead op di feb 18, 2014 10:20 am

wat ik gezien heb via dr vlog van lydia heb ik begrepen dat, voor zover ik weet ZIJ niet op de hoogte was. verder ben ik het wel eens met Henk dat daarover afspraken gemaakt zou moeten worden met de mensen die daar aanwezig zijn, wel of niet op beeld etc.
metalhead

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 24-12-13
Leeftijd : 39

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van decipher op wo feb 19, 2014 2:08 pm

Daar wringt de schoen. Wij werden pas bij binnenkomst op de hoogte gesteld... Zelf vind ik dat te laat... Het is Lydia helemaal niet verteld, zij kwam er een dag later achter toen ik er opmerkingen over maakte.... En dat is natuurlijk helemaal te laat.
decipher

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van Henk op wo feb 19, 2014 9:42 pm

Er komen hier via de mail geregeld verzoeken binnen van pers. Ze willen dan in contact komen met een feederkoppel. Mijn opvatting is dat ik geen bemiddelingsbureau ben en ze zelf maar moeten zoeken.

Verder is het een geliefd onderwerp om met open mond naar te kijken. Aapjes kijken, de oude kermis met de dikke vrouw. Niet aan mij besteed. Verzoeken van de pers worden hier afgewezen.

Ze mogen zich aanmelden voor het forum. Dat is niet te controleren. Wel verwijder ik ze als ze leden lastigvallen. Je mag het altijd melden. Wanneer ze van ons forum gebruik maken in een artikel, dan zullen ze hier zeker op worden aangesproken. De basis van dit forum is vertrouwen. Overigens heb ik tot nog toe weinig echte hinder gehad.
Henk

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: