Oproep programma BNN 'Je Zal Het Maar Zijn'

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Oproep programma BNN 'Je Zal Het Maar Zijn'

Bericht van missisjones op do okt 10, 2013 1:32 am

Beste forum leden, 

Ik ben programma maker voor het bnn programma Je Zal Het Maar Zijn. 
In dit programma portretteert Sophie Hilbrand jonge mensen met een bijzonder verhaal. 
Vorig seizoen hebben we een enorm mooi portret gemaakt over een feeder en zijn vrouw. 
Een taboe gevoelig verhaal, besproken op een integere manier om zo mensen meer inzicht te geven en hopelijk wat vooroordelen weg te nemen. Momenteel werken we aan een nieuw seizoen. Hierin willen we heel graag een portret maken van iemand die graag dik is en zich daar gelukkig bij voelt. Mocht je interesse hebben dan zou ik graag met je in contact komen, je kunt me dan een PM sturen. 

Voor vragen en opmerkingen ben ik uiteraard ook bereikbaar. 

Bedankt voor jullie tijd en aandacht. 

Groet, 
Jennifer

missisjones

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-10-13
Leeftijd : 35

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Oproep programma BNN 'Je Zal Het Maar Zijn'

Bericht van Henk op do okt 10, 2013 9:27 pm

Interessante vraag, maar ik denk dat je hier niet veel mee opschiet. Het blijft maar al te vaak beperkt tot poppetjes kijken. De maatschappelijke opinie richt zich sterk op slank zijn. Dik zijn is ongezond, is de opvatting. Dat dit een zeer beperkte blik is en dikte op zich niet ongezond hoeft te zijn, willen weinig mensen horen. Weinig mensen die het fijn vinden om dik te zijn, zullen hiervoor op een televisieprogramma voor uitkomen.

Ik ben al blij genoeg als we er hier al enigszins een dialoog over kunnen voeren. Het helpt ook niet als er programmamakers van BNN hier alleen zijn om dikke mensen te ronselen voor hun programma's.

Henk

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 23-01-10
Leeftijd : 41

Profiel bekijken http://mooidik.blogspot.nl/

Terug naar boven Go down

Bericht van missisjones op vr okt 11, 2013 2:56 am

Dag Henk, 

Het is ook zeker niet mijn intentie om hier dikke mensen te ronselen voor ons programma. Ik wil heel graag bovenstaande belang in een portret neerzetten. Ik denk dat de kracht van ons programma is om juist onderwerpen te bespreken waar een maatschappelijk taboe op is. Door objectief te zijn maar wel kritische vragen te stellen en mensen in hun waarden te laten. En door juist meer achtergrond te vertellen dan alleen een gegeven op zich te laten zien. Ik denk dat dit ook duidelijk wordt in de eerder door ons gemaakte portretten. We maken inmiddels het 4e seizoen. Hopelijk is er toch iemand die hierover met ons in gesprek zou willen.

missisjones

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 04-10-13
Leeftijd : 35

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht van swuuper op za okt 12, 2013 7:37 am

Dit is zeker leuk! Leuk initiatief! Waar zoek je vooral op om kanidaten te vinden? 
Als ik in het plaatje had gepast had ik het nog wel kunnen overwegen! 
Success alvast, en ik hoop dat je iemand vind! Ik heb ook naar de aflevering gekeken van het vorig seizoen, was wel benieuwd en vind het leuk dat er weer -misschien- een aflevering komt over dit onderwerp! Het zou mooi zijn als er wat meer "begrip" zou komen!

swuuper

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 24-06-13
Leeftijd : 21

Profiel bekijken http://swuuper.tk

Terug naar boven Go down

Bericht van Gesponsorde inhoud Vandaag om 6:38 pm

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen